Sex moet je doen, niet over praten... Tenzij het iemand is met wie je over niet al te lange tijd sex gaat hebben.quote:
Ik vind het wel leuk om over te praten als ik niemand bij de hand heb om het mee te doenquote:Op zondag 12 april 2009 19:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sex moet je doen, niet over praten... Tenzij het iemand is met wie je over niet al te lange tijd sex gaat hebben.
Zit je weer naakt achter de PC toevallig?quote:Op zondag 12 april 2009 19:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind het wel leuk om over te praten als ik niemand bij de hand heb om het mee te doen
Mooi, geefmaardoordus. Is vast wel weg te krijgen met een antibioticakuurtje he?quote:
Zonder fantasie is de zon ook maar de ster het dichtste bij onze planeet.quote:Op zondag 12 april 2009 19:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sex moet je doen, niet over praten... Tenzij het iemand is met wie je over niet al te lange tijd sex gaat hebben.
Dat mag je vinden. Ik denk er niet zo over en deel je ervaring ook niet...quote:Op zondag 12 april 2009 19:08 schreef zbbrox het volgende:
Praten over sex is leuk. En afhankelijk van de deelnemers aan het gesprek wellicht wel leuker dan the real thing.
Lekker klinisch. Gezellig.quote:Op zondag 12 april 2009 19:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat mag je vinden. Ik denk er niet zo over en deel je ervaring ook niet...
Of de real thing met iemand moet heel slecht zijn...quote:Op zondag 12 april 2009 19:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat mag je vinden. Ik denk er niet zo over en deel je ervaring ook niet...
Dat heb ik tot op heden nog nooit meegemaakt.quote:Op zondag 12 april 2009 19:11 schreef automatic_ het volgende:
Of de real thing met iemand moet heel slecht zijn...
Ik één keer maar dat waren de omstandigheden...quote:Op zondag 12 april 2009 19:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat heb ik tot op heden nog nooit meegemaakt.
Zometeen, nu eerst gehaktballen met satesausquote:Op zondag 12 april 2009 19:12 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Aye. Kom op msn jij duivel met sproetjes!![]()
En wat waren die omstandigheden?quote:Op zondag 12 april 2009 19:14 schreef automatic_ het volgende:
Ik één keer maar dat waren de omstandigheden...
oja .. eten..quote:Op zondag 12 april 2009 19:15 schreef Skaai het volgende:
[..]
Zometeen, nu eerst gehaktballen met satesaus
Hehe. Mag ik daarover zwijgen?quote:
Nee, maar ik heb best een leuk décolleté al zeg ik t zelfquote:Op zondag 12 april 2009 19:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zit je weer naakt achter de PC toevallig?
Iets zegt mij dat als ik daar 'nee' op antwoord, dat dat niet tot een toelichting van jouw kant gaat leiden.quote:
Ik heb al meer met je ge'MSN'd terwijl je een leuk decolleté had. Ik ben toe aan iets nieuws...quote:Op zondag 12 april 2009 19:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nee, maar ik heb best een leuk décolleté al zeg ik t zelf
Haha. Ik heb het een beetje verdrongen, maar het was gewoon niet fijn...quote:Op zondag 12 april 2009 19:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat als ik daar 'nee' op antwoord, dat dat niet tot een toelichting van jouw kant gaat leiden.
Nee!
Ik welquote:Op zondag 12 april 2009 19:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat heb ik tot op heden nog nooit meegemaakt.
quote:Op zondag 12 april 2009 19:18 schreef automatic_ het volgende:
Haha. Ik heb het een beetje verdrongen, maar het was gewoon niet fijn...
Ja, haha.quote:Op zondag 12 april 2009 19:17 schreef MNR het volgende:
Ja Auto, had je toch gelijk
(over het nieuwe maken en meerdere mensen).
Datzelfde geldt waarschijnlijk ook wel voor een aantal vrouwen waar ik het mee gedaan heb.quote:
Ik weet niet wie je bentquote:Op zondag 12 april 2009 19:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Datzelfde geldt waarschijnlijk ook wel voor een aantal vrouwen waar ik het mee gedaan heb.
Nee, dat kunnen we met zekerheid uitsluiten.quote:Op zondag 12 april 2009 19:20 schreef Tally het volgende:
Ik weet niet wie je bentDus ik zal het niet geweest zijn
Ik heb ook een leuk decolletéquote:Op zondag 12 april 2009 19:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb al meer met je ge'MSN'd terwijl je een leuk decolleté had. Ik ben toe aan iets nieuws...
Als visueel ingestelde man kan ik mij daar op dit moment niks bij voorstellen. En ik ben te eigenwijs om het zomaar van je aan te nemen!quote:
Hahaha, en toch zul je het met je eigen fantasie moeten doen!quote:Op zondag 12 april 2009 19:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als visueel ingestelde man kan ik mij daar op dit moment niks bij voorstellen. En ik ben te eigenwijs om het zomaar van je aan te nemen!
Ja, maar naakt is weer zo...quote:Op zondag 12 april 2009 19:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb al meer met je ge'MSN'd terwijl je een leuk decolleté had. Ik ben toe aan iets nieuws...
Het kan geen toeval zijn dat ik nu net 'United States of whatever' heb opstaan op dit moment.quote:Op zondag 12 april 2009 19:24 schreef DR34M3R het volgende:
Hahaha, en toch zul je het met je eigen fantasie moeten doen!
Ik zie het meer als..quote:
Dat voelt zo lekker bij je vullingen, mits aanwezig...quote:Op zondag 12 april 2009 19:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
mental note: heel t papiertje van het eitje afhalen voor je het in je mond stopt JB
aaaaaaaaaargh! Zilverpapier op vullingen!quote:Op zondag 12 april 2009 19:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
mental note: heel t papiertje van het eitje afhalen voor je het in je mond stopt JB
Had jij nou die cam gekocht?quote:Op zondag 12 april 2009 19:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb best een leuk décolleté al zeg ik t zelf
quote:Op zondag 12 april 2009 19:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
Graag gedaan.quote:Op zondag 12 april 2009 19:08 schreef Skaai het volgende:
Er zit een blaasje op mijn tong btw, slaat die gonnoroe zo erg over?.
of Taraquote:Op zondag 12 april 2009 19:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het kan geen toeval zijn dat ik nu net 'United States of whatever' heb opstaan op dit moment.
Dus... Whatever..
Hee, ik had het net over jouquote:Op zondag 12 april 2009 19:36 schreef DieBoard het volgende:
[..]
of Tara
Sommige afleveringen zijn wel leukDie verschillende persoonlijkheden leken mij wel geinig en ben het sinds dien gaan downloaden
Laat me even denken...quote:
Dat komt maar heeeeeeel zelden voorquote:
Waarom single:quote:Leeftijd 29 Sekse Man Woonplaats/ regio: Amsterdam Interesses: Alles dat een echte sport genoemd kan worden. Seksuele voorkeur: vrouw Lengte en postuur: 190cm / 90 kg (gespierd) Hoe lang single? nog niet lang genoeg.. Opleiding? HBO HIO
Die is echt heerlijk hoorquote:Op zondag 12 april 2009 19:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is geen sex
(en die heb ik niet)
Ik denk dat jij er wel pap van lust van wat ik produceerquote:
Dat hoorde ik jaquote:
Hm als het je alleen maar gaat om het produceren van pap, denk ik niet dat je aan mijn wensen voldoetquote:Op zondag 12 april 2009 19:47 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik denk dat jij er wel pap van lust van wat ik produceer
Overmij ? :Squote:Op zondag 12 april 2009 19:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hee, ik had het net over jou
[..]
Laat me even denken...
Nomomnom was lekkerquote:Op zondag 12 april 2009 19:20 schreef Rauw. het volgende:
ik hoorde gehaktbal met satésaus![]()
Maar snackkar het haantje is al dicht
Ja.quote:
Ik vind het een ideaal ding.. En inderdaad je bent er zo..quote:Op zondag 12 april 2009 19:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat hoorde ik ja
de eerste keer in 3 seconden ofzo
Ik ken hem dus niet verder
Eerst t vrouwtjes genot en dan mn eigen, standaardquote:Op zondag 12 april 2009 19:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hm als het je alleen maar gaat om het produceren van pap, denk ik niet dat je aan mijn wensen voldoet
Ach met zo'n mooie nickname is die overbodig toch!quote:Op zondag 12 april 2009 19:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja.
En toen was je hier ineens
En ik bedacht me dat je een avater nodig hebt
Dat is heel aardig van jequote:Op zondag 12 april 2009 19:52 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Eerst t vrouwtjes genot en dan mn eigen, standaard![]()
Geef mij maar mijn eigen genot. Als ze wat wil moet ze er om smekenquote:Op zondag 12 april 2009 19:52 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Eerst t vrouwtjes genot en dan mn eigen, standaard![]()
Ik vind een ava altijs wel leuk, maakt je herkenbaarquote:Op zondag 12 april 2009 19:55 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Ach met zo'n mooie nickname is die overbodig toch!
Kijk, dat klinkt al beterquote:Op zondag 12 april 2009 19:56 schreef Neutrino het volgende:
[..]
Geef mij maar mijn eigen genot. Als ze wat wil moet ze er om smeken.
Dat maakt het veel leuker..
Nee. Er komen er steeds meer zonder avatar. En dan moet ik gan lezen wie wat post.quote:Op zondag 12 april 2009 19:55 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Ach met zo'n mooie nickname is die overbodig toch!
Hahaha, en dat is de reden die je was vergeten toe te voegen aan je lijstje?quote:Op zondag 12 april 2009 19:56 schreef Neutrino het volgende:
[..]
Geef mij maar mijn eigen genot. Als ze wat wil moet ze er om smeken.
Dat maakt het veel leuker..
Ja dan zie je mijn plaatje en dan denk je ow, kan ik dat bericht mooi skippe!quote:Op zondag 12 april 2009 19:57 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nee. Er komen er steeds meer zonder avatar. En dan moet ik gan lezen wie wat post.
Of juist:quote:Op zondag 12 april 2009 19:59 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Ja dan zie je mijn plaatje en dan denk je ow, kan ik dacht bericht mooi skippe!
Nou zal kijken wat ik kan vinden
Ja het was een kleine gehaktbal! Hallo!quote:
working on itquote:Op zondag 12 april 2009 19:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ja, Rauw en Neutrino kunnen ook wel een ava gebruiken
Cool, heb ik ook gedaan! Ben er mee gestopt, wapens de deur uit gedaan toen ik zwanger was van de oudste.quote:Op zondag 12 april 2009 20:00 schreef Remake het volgende:
# Nieuwelingen stellen zich netjes voor en beantwoorden de "newbie vragen"![]()
De newbie vragen
# Hoe oud ben je? 18
# Sekse? Man
# Woonplaats/ regio? Regio Amsterdam
# Interesses? Sporten, Zwaar chillen, Schieten ( op bordjes! peace), Uitgaan
# Seksuele voorkeur? Het stoerste meisje van de klas
# Lengte en postuur? 1.88, Medium
# Hoe lang single? Maaaanden al![]()
Hoi!![]()
Een reden te meer om te zorgen voor kwaliteitsposts, zodat ik nooit de neiging zal krijgen om je over te slaanquote:Op zondag 12 april 2009 19:59 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Ja dan zie je mijn plaatje en dan denk je ow, kan ik dat bericht mooi skippe!
Nou zal kijken wat ik kan vinden
Dat moet je nog maar afwachtenquote:Op zondag 12 april 2009 20:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Of juist:Dat is die leuke vent weer
Probeer het nog eens, deze is stom.quote:
Goed zo. Nu ga ik jou binnenkort al herkennen iig.quote:
Hebben ze daar ook Spring Break?quote:Op zondag 12 april 2009 20:05 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Niet klagen over het Florida van het noorden
Waar moet ik zijn voor Matt Damon?quote:Op zondag 12 april 2009 20:06 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Wij hebben alles wat het hartje begeert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |