de link stond er al lang bij Stalkerquote:Op dinsdag 14 april 2009 12:51 schreef johan555 het volgende:
[..]
Deze verklaring van jou held ( Satish )komt je zeker niet goed uit !
Het haalt al je stemminmakerij achtige praatjes onderuit nietwaar !
Dit verklaart Satish in een officieel document
The girl was at that time well with it and was walking fine too.
Ze kon dus nog prima lopen en iemand die ladderzat is kan dat niet
Er blijft weinig van je beweringen over Yyentle

Geef je nog antwoord Buster ? waarom verzamel jij foto's van andere forumleden hier ??quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:02 schreef johan555 het volgende:
[..]
Jij ben echt niet te volgen Buster ,je vreemde stalking gedrag ook niet !
Waarom verzamel je foto's ed van andere forum leden ?
Wil je daar iets mee ?

Ik denk dat iemand jou nog eens rustig moet uitleggen wat een link precies isquote:Op dinsdag 14 april 2009 13:02 schreef johan555 het volgende:
de link stond er al lang bij Stalker
statement Satish 11-6-2005

Hoe komt het dan dat Natalees medestudenten verklaren dat ze alleen maar zoop en dat ze de avond voor haar verdwijning haar huis moest worden begeleid omdat ze niet meer op haar benen kon staan?quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:02 schreef johan555 het volgende:
[..]
de link stond er al lang bij Stalker
statement Satish 11-6-2005

Zelfs de critici van de film geloven Beth Holloway niet meer.quote:The problem is that there really is no mystery - we all know most everything that took place in Aruba, from the body shots at Carlos 'n Charlie's to Natalee jumping in the car with Joran van der Sloot and the Kalpoe brothers to Beth Holloway's dogged determination to find her daughter in Aruba.

Deepak en Satish zijn mijn helden niet.quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:51 schreef johan555 het volgende:
[..]
Deze verklaring van jou held ( Satish )komt je zeker niet goed uit !
Het haalt al je stemminmakerij achtige praatjes onderuit nietwaar !
Ze kon dus nog prima lopen en iemand die ladderzat is kan dat niet
Er blijft weinig van je beweringen over Yyentle

Onder invloed van drank en cocaine kun je goed lopen hoor!quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:55 schreef johan555 het volgende:
dit zijn de feiten :
Spreek je nu ineens de verklaring van je vriendjes tegen ? komt dat je beter uit?
Satish was er toch bij op dat moment ?
de waarheid ?
deze verklaring is van 11-6-2005

Dan nu graag de bewijzen en verklaringen dat ze Cocaine gebruikt had !quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:03 schreef yyentle het volgende:
[..]
Onder invloed van drank en cocaine kun je goed lopen hoor!

Ik heb nooit gezegd dat het bewezen is. Er zijn wel verschillende getuigen die verklaren dat Natalee coke bij zich had: Peter R. de Vries en Dompig.quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:06 schreef johan555 het volgende:
[..]
Dan nu graag de bewijzen en verklaringen dat ze Cocaine gebruikt had !
Of zuig je dat ook weer uit je duim Yyentle ?

Mis.quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:07 schreef CCtje het volgende:
@yentle
Meid, meid, meid.
Wat ben jij aan 't raaskallen.
Mijn website???????????
Weet niet waar je 't over hebt.
Meid, o,o, o, wat ben ik nou bang zeg omdat ik heb gezegd : heb je wel eens gehoord van
bisexuelen.
Past niet in jouw straatje hè.
Verklaringen lezen, omdat jij dat zegt?
Word je niet een beetje moe van jezelf met al die verklaringen van je.
Het enige vaststaande feit dat wij als publiek écht weten is dat de 3 heren als laatste
met Natalee gezien zijn.
Maar als het aan jou en je medestanders ligt heeft Beth zowat haar eigen kind vermoord.
Droom toch lekker verder.
Eens komt de waarheid aan het licht , vergeet mijn woorden niet meid!!!
En nu nog wat:
Moeilijk hè om een simpele vraag te beantwoorden.
Nogmaals dan speciaal voor jou meid;
Waar beschuldig ik iemand?
Jij hebt er een handje van om mensen te beschuldigen maar
voor jouw gemak vergeet je dat even.
En nogmaals ook speciaal voor jou, meid:
Ik ben er niet van gediend om door jou gelinked te worden aan die nazisite.
Dus opzouten daarmee.
Ayo

Ook staat er in de diverse verklaringen dat de BrooKKKies elkaar in/op/bij de toiletten ontmoetten.quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:49 schreef yyentle het volgende:Lijkt het daarom alsof ze van die grote pupillen heeft op haar laatste foto?

als je niet zeker weet of ze cocaine gebruikte moet je er ook niet over beginnenquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:12 schreef yyentle het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat het bewezen is. Er zijn wel verschillende getuigen die verklaren dat Natalee coke bij zich had: Peter R. de Vries en Dompig.
Of ze het gebruikte weten we niet.
Maar met een snuif coke en veel alcohol kun je goed lopen.

hi, hi LOL jij doet niets anders dan vage praatjes rondstrooien jochie.quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:17 schreef johan555 het volgende:
als je niet zeker weet of ze cocaine gebruikte moet je er ook niet over beginnen
Aan vage praatjes hebben we niks Yyentle

Zelfbedachte theorietjes zijn beter.quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:07 schreef CCtje het volgende:
@yentle
Verklaringen lezen, omdat jij dat zegt?
Word je niet een beetje moe van jezelf met al die verklaringen van je.

Dat heb ik nooit gezegd. Maar de valse heks heeft heel wat uit te leggen met al haar leugens.quote:Maar als het aan jou en je medestanders ligt heeft Beth zowat haar eigen kind vermoord.
Droom toch lekker verder.

quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:06 schreef johan555 het volgende:
[..]
Dan nu graag de bewijzen en verklaringen dat ze Cocaine gebruikt had !
Of zuig je dat ook weer uit je duim Yyentle ?

We komen er steeds meer achter wat jou ware gezicht is Yyentle .quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:22 schreef yyentle het volgende:
[..]
Zelfbedachte theorietjes zijn beter.
[..]
Dat heb ik nooit gezegd. Maar de valse heks heeft heel wat uit te leggen met al haar leugens.
Enne, CCtje, kijk even op de Amerikaanse websites, daar waren de mensen al veel langer achter het ware gezicht van Beth Holloway.
Het is goed mogelijk dat Natalee zich verlost van die heks, totaal heeft laten gaan op dat eiland en dat ze daaraan is beweken.
Wij weten niet wat er thuis is gebeurd en Beth Holloway wil ook niet meewerken aan onderzoek daarnaar.
Dat is niet normaal en erg verdacht natuurlijk.
Het kan zijn dat Beth Holloway zich daarom in allerlei bochten wringt om er in godsnaam, alsjeblieft, help, een groepsverkrachting van te maken.

Waar zeg ik dat het niet waar is?quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:30 schreef johan555 het volgende:
[..]
We komen er steeds meer achter wat jou ware gezicht is Yyentle .
Als ik een stukje plaats uit een verklaring van Satish is het ineens niet waar

Post die verklaringen dan maar Yyentle !quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:25 schreef yyentle het volgende:
[..]
Dompig en Peter R. de Vries vertellen ook dat er getuigen zijn die verklaren dat Natalee Holloway drugs in haar bezit had.

De buitenlandse fora staan al vol met dat soort topics.quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:30 schreef johan555 het volgende:
[..]
Begin een topicje : "Beth de heks" dan kan je tegen jezelf praten

Op de vorige pagina staat de uitzending van Peter RRR de Vries waarin hij vertelt dat er getuigenquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:31 schreef johan555 het volgende:
[..]
Post die verklaringen dan maar Yyentle !
quote:Politie Aruba: 'Natalee mogelijk overleden door drank- en drugsgebruik'
ORANJESTAD (24-03-06) - Natalee Holloway is wellicht niet vermoord, maar overleden als gevolg van teveel drank, mogelijk in combinatie met drugsgebruik. Volgens politiecommissaris Gerald Dompig van Aruba hebben zich getuigen gemeld die zeggen dat de verdwenen tiener drugs in haar bezit had, en erg veel dronk op de avond van 30 mei, toen ze voor het laatst werd gezien.

Ja voorlopig blijft het nog gissen naar de rol van Jug Twitty en de boys Twitty.quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:22 schreef yyentle het volgende:
Het is goed mogelijk dat Natalee zich verlost van die heks, totaal heeft laten gaan op dat eiland en dat ze daaraan is beweken.
Wij weten niet wat er thuis is gebeurd en Beth Holloway wil ook niet meewerken aan onderzoek daarnaar.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |