Bedankt. Eindelijk informatie waar ik wat mee kan.quote:Op zondag 12 april 2009 16:59 schreef Beachboy_45 het volgende:
Geel Kargbo, mist de volgende wedstrijd tegen ADO
Eindstand bedoel jequote:Op zondag 12 april 2009 17:00 schreef Forumgebruikert het volgende:
Ik zie het wel 3-0 worden.
Wat ben je nou de hele tijd aan het trollen dan kneus.quote:Op zondag 12 april 2009 17:00 schreef Forumgebruikert het volgende:
Ik zie het wel 3-0 worden.
Zou zomaar kunnen... en Enoh speelt ook wel sterk, die zie ik ook wel scorenquote:Op zondag 12 april 2009 17:00 schreef iRobin het volgende:
[..]
Dario scoort hem denk ik. hij heeft er al 1
Geldt dat ook niet voor Ajax?quote:Op zondag 12 april 2009 17:02 schreef Saekerhett het volgende:
Flikker op met Parijs-Roubaix. Het is live op televisie en degene die het niet live kijken interesseren het te weinig...
Ah, een expert aan het woord!quote:Op zondag 12 april 2009 17:03 schreef Forumgebruikert het volgende:
die Anita heeft me een stel billen in zn broekje, die scoort wel punten op de Reguliersdwarsstraat denk ik
quote:Op zondag 12 april 2009 17:02 schreef Saekerhett het volgende:
Flikker op met Parijs-Roubaix. Het is live op televisie en degene die het niet live kijken interesseren het te weinig...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |