Bedankt. Eindelijk informatie waar ik wat mee kan.quote:Op zondag 12 april 2009 16:59 schreef Beachboy_45 het volgende:
Geel Kargbo, mist de volgende wedstrijd tegen ADO
Eindstand bedoel jequote:Op zondag 12 april 2009 17:00 schreef Forumgebruikert het volgende:
Ik zie het wel 3-0 worden.
Wat ben je nou de hele tijd aan het trollen dan kneus.quote:Op zondag 12 april 2009 17:00 schreef Forumgebruikert het volgende:
Ik zie het wel 3-0 worden.
Zou zomaar kunnen... en Enoh speelt ook wel sterk, die zie ik ook wel scorenquote:Op zondag 12 april 2009 17:00 schreef iRobin het volgende:
[..]
Dario scoort hem denk ik. hij heeft er al 1
Geldt dat ook niet voor Ajax?quote:Op zondag 12 april 2009 17:02 schreef Saekerhett het volgende:
Flikker op met Parijs-Roubaix. Het is live op televisie en degene die het niet live kijken interesseren het te weinig...
Ah, een expert aan het woord!quote:Op zondag 12 april 2009 17:03 schreef Forumgebruikert het volgende:
die Anita heeft me een stel billen in zn broekje, die scoort wel punten op de Reguliersdwarsstraat denk ik
quote:Op zondag 12 april 2009 17:02 schreef Saekerhett het volgende:
Flikker op met Parijs-Roubaix. Het is live op televisie en degene die het niet live kijken interesseren het te weinig...
Oh Dirk tochquote:Op zondag 12 april 2009 17:04 schreef DirkZz het volgende:
[..]Het is een thuis wedstrijd van ajax, alle 'supporters' die hier op het forum voor ajax zijn, zijn per definitie nepsupporters.
Ja, laten we de discussie "Als je niet in het stadion zit, ben je een nepsupporter" gaan voeren.quote:Op zondag 12 april 2009 17:04 schreef DirkZz het volgende:
[..]Het is een thuis wedstrijd van ajax, alle 'supporters' die hier op het forum voor ajax zijn, zijn per definitie nepsupporters.
Ik doelde meer op feit dat je niet in het stadion zit.quote:Op zondag 12 april 2009 17:04 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Niet als je de betaalzenders niet meerekent
Ga je volgende week nog rellen?quote:Op zondag 12 april 2009 17:04 schreef DirkZz het volgende:
Dat zal je leren.quote:Op zondag 12 april 2009 17:06 schreef DirkZz het volgende:
godverdomme, elke keer als hier loop te zeiken over ajax, scoren ze.
Ga door ga door ga doooooooooooooooooorquote:Op zondag 12 april 2009 17:06 schreef DirkZz het volgende:
quote:Op zondag 12 april 2009 17:06 schreef DirkZz het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |