abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 16 april 2009 @ 17:11:03 #76
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_68078181
Het zou fantastisch zijn als er dus ook een before bij staat.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  donderdag 16 april 2009 @ 17:11:36 #77
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_68078198
quote:
Op donderdag 16 april 2009 14:27 schreef Salt_Seafood het volgende:
Mijn bureau:

[ afbeelding ]



Ik heb net de shampoo van Curls Rock geprobeerd en het is lastig nu al een goed oordeel te geven maar tot nu toe ben ik er wel blij mee, ik heb daarna de Amplifier geprobeerd en weet nog niet of dat echt iets voor mij is, het resultaat is bijna hetzelfde als wanneer ik er niks in doe, alleen nu is het wat donkerder blond en ruikt mn haar lekker.

Ik weet ook niet of het makkelijk uitwasbaar is zonder shampoo, want ben niet van plan elke dag mn haar te gaan wassen.
Als ik als scharrel bij jou binnen zou komen
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  donderdag 16 april 2009 @ 17:16:10 #78
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_68078363
quote:
Op donderdag 16 april 2009 17:11 schreef Harajuku. het volgende:
Het zou fantastisch zijn als er dus ook een before bij staat.
Before ''what'' voor ik het liet millimeteren bijvoorbeeld was het nog wel een kwart langer maar krulde het veel minder, maar de afgelopen weken gaat het opeens behoorlijk krullen, ook met niets erin.

Ik zal binnenkort wel even foto maken zonder dat spul erin, dan krult het volgens mij evenveel of zelfs meer
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
  donderdag 16 april 2009 @ 17:17:28 #79
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_68078405
quote:
Op donderdag 16 april 2009 17:11 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Als ik als scharrel bij jou binnen zou komen
Haha dan doe ik er wel even een doek overheen ofzo
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
  donderdag 16 april 2009 @ 17:21:40 #80
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_68078549
quote:
Op donderdag 16 april 2009 17:16 schreef Salt_Seafood het volgende:

[..]

Before ''what'' voor ik het liet millimeteren bijvoorbeeld was het nog wel een kwart langer maar krulde het veel minder, maar de afgelopen weken gaat het opeens behoorlijk krullen, ook met niets erin.

Ik zal binnenkort wel even foto maken zonder dat spul erin, dan krult het volgens mij evenveel of zelfs meer
Ja dat dus
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  donderdag 16 april 2009 @ 17:36:59 #81
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_68079107
quote:
Op donderdag 16 april 2009 17:11 schreef Harajuku. het volgende:
Het zou fantastisch zijn als er dus ook een before bij staat.
Ik heb trouwens toch wel iets meer dan een ''gewone slag'' toch?
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
  donderdag 16 april 2009 @ 18:56:34 #82
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_68081931
quote:
Op donderdag 16 april 2009 17:36 schreef Salt_Seafood het volgende:

[..]

Ik heb trouwens toch wel iets meer dan een ''gewone slag'' toch?


Meer dan ik
(zonder spullen en werk zegmaar)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_68082076
quote:
Op donderdag 16 april 2009 13:12 schreef Mayla het volgende:
Even wat anders.. hoevaak gaan jullie eigenlijk naar de kapper? Merk nu me haar een stuk langer is (nu over het midden van me rug) de puntjes veel sneller slijten (logisch, schuren tegen kleding, stoel, autostoel e.d.) en ik dus ook vaker moet bijpunten. Maar dan ben ik dus ook meteen weer de gespaarde lengte kwijt. Normaal ga ik 1x in het half jaar, maar ik ben nu in december geweest en zie toch nu alweer heel veel split en witte puntjes. Als ik dit zelf zou bijpunten, zie je dan niet veel lengte verschil tussen de haren? Want je knipt sommige haren toch wel korter dan de andere.
(mn haar is nu nog in lange lagen, maar ben er nog niet uit of ik dat eruit laat groeien of erin wil houden)
's Nachts olie in je puntjes doen. Doe ik soms ook, doe ik wat Nourish&Shine (= een soort dikke prut van oliën en vitaminen) in mijn puntjes en dat is de volgende dag helemaal in mijn haar getrokken. Echt alleen op je puntjes doen, anders gaat je hoofdhuid natuurlijk weer gek doen Kokosolie kan ook, dat doen ook veel dames met lang haar.

En nee, als je zelf een beetje bijknipt tussendoor, dan zie je dat echt niet.
  donderdag 16 april 2009 @ 19:39:03 #84
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_68083318
quote:
Op donderdag 16 april 2009 18:56 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Meer dan ik
(zonder spullen en werk zegmaar)
Uhu, het lijkt wel hoe minder ik eraan doe hoe meer krullen
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
  donderdag 16 april 2009 @ 19:42:30 #85
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_68083432
quote:
Op donderdag 16 april 2009 19:39 schreef Salt_Seafood het volgende:

[..]

Uhu, het lijkt wel hoe minder ik eraan doe hoe meer krullen
Dat heeft mijn haar nu een klein beetje, alsof het zich herinnert dat het moet krullen.
Eerst moest ik met god weet wat aan de slag om e rkrul in te krijgen en nu al met steeds minder.
Helemaal niks werkt helaas niet, dan is't echt een beetje golvend. Beethovenig.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 16 april 2009 @ 19:45:11 #86
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_68083515
quote:
Op donderdag 16 april 2009 19:42 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Dat heeft mijn haar nu een klein beetje, alsof het zich herinnert dat het moet krullen.
Eerst moest ik met god weet wat aan de slag om e rkrul in te krijgen en nu al met steeds minder.
Helemaal niks werkt helaas niet, dan is't echt een beetje golvend. Beethovenig.
Ik moet ook wel even met mn vingers door mn haar gaan als het nog drijfnat is hoor, maar echt scrunchen kan je het niet noemen.
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
  donderdag 16 april 2009 @ 19:59:01 #87
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_68083997
En dat van die hersens in je haren herken ik!
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
pi_68146035
tvp
pi_68166301
*meldt zich voor het eerst in dit topic*

Dat ik me nu pas meld hier!
hihi ben helemaal gek op haar, mijn haar en alles wat met haar en haarverzorging te maken heeft.

Heb (volgens mij) fijn haar, maar wel veel haar Tis niet superstijl, zit een lichte slag in, vooral aan de onderkant. Mijn originele haarkleur is bruin. Mijn haar is gezond en heel sterk, dat zegt mijn kapper ook.

Ik hou afwisseling met mijn haar, dus heb al van alles gehad. Lang, halflang, kort, extensions, etc etc. Ook qua kleuren heb ik van alles gehad (vooral allerlei bruin- en roodtinten), behalve extremen zoals witblond en zwart.
Ben nu al een tijdje bezig met mijn haar te laten groeien, wil nu echt lang haar hebben
Heb tot vorig jaar mei een boblijn gehad (zo'n hip model met van voren wat langer). Ik ben sinds ongeveer april vorig jaar bezig met mijn haar te laten groeien en toen dacht ik, dit duurt me te lang en toen heb ik voor ongeveer 3 maanden extensions gehad om mijn haar te verlengen. Dat hele lange haar beviel me erg goed, dus ik ben nog steeds bezig met mijn haar te laten groeien.
Ik ga ongeveer 1 maal in de 3 maanden naar de kapper om het te laten bijpunten en in model te laten brengen.

Qua shampoos enzo heb ik ook al van alles gehad.
Ik was momenteel met de volumeshampoo van Palmolive en gebruik ook de cremespoeling (roze fles) van Palmolive. Doe 1 maal in de week een haarmasker, heb momenteel die van Schwarzkopf - Kliss Kur -voor droog/beschadigd haar. Deze is bijna op, wil nu een andere soort/merk gaan kopen.

Zooow heel verhaal, tijd voor een recente foto (heb dus momenteel zo'n beetje mijn natuurlijke haarkleur, iets opgelicht met highlights):


Ik doe trouwens ook van alles met mijn haar qua stylen.
Ene keer de slag extra accentueren, andere keer juist heel stijl maken met mijn geweldige Chi stijltang. Ene keer los, andere keer opgestoken of een staart..
Nou al met al is het duidelijk dat ik van afwisseling houd.

Ik heb bijna alles hier gelezen en ik wil weer eens overstappen op een andere shampoo, cremespoeling en masker.
Zit te denken om die van L'oreal te nemen - Nutri-gloss (roze fles), waar hier veel over gesproken wordt.
Wie gebruikt deze en wat is je mening?
Nog eventueel tips voor andere shampoo?
Mijn haar is volgens mij redelijk normaal, soms neigt het naar droog. Ik was mijn haar elke dag, gewoon omdat ik dat lekker vind, maar ook omdat ik het gewoon kut vind voelen en zitten op de volgende dag als ik het niet was.

[ Bericht 0% gewijzigd door MissJ op 19-04-2009 14:32:12 ]
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_68168352
Net even van alles gelezen over silliconen in shampoos / cremespoelingen en het is me eigenlijk nog niet duidelijk wat nu juist de voor- en nadelen zijn van silliconen?
Kan iemand me daar een goede uitleg over geven?

Heb mijn Palmolive flessen net even gecheckt en zag dat in de shampoo geen silliconen zitten, maar in mijn cremespoeling (volgens mij) wel. In het haarmasker van Schwarzkopf ook trouwens.
Ik gebruik de Palmolive shampoo sinds ongeveer een jaar. Hiervoor gebruikte ik de basic shampoo van de Hema (90 cent voor een fles van 500 ml!) en die heb ik ongeveer 2 jaar gebruikt en beviel me ook prima. Vóór die tijd heb ik allerlei merken (oa Fructis, Andrelon, Panthene, Dove, etc) geprobeerd maar op een gegeven moment vond ik dat mijn haar zo slap en futloos werd...
Sinds ik die van de Hema ben gaan gebruiken en nu Palmolive is mijn haar veel minder slap en glanst het meer ... Zijn dat dan de silliconen geweest die mijn haar slap en futloos maakte?

Zitten er trouwens silliconen in die L'oreal Nutri-gloss spullen?
En in die van Nivea die hier ook aangeprezen is, dat diamond spul?

[ Bericht 20% gewijzigd door MissJ op 19-04-2009 14:33:44 ]
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_68168616
Het probleem is niet de siliconen (wat mij betreft). Sommigen beweren dat het voorkomt dat je haar vocht opneemt of zeggen dat het juist vocht uit je haar haalt, maar ik geloof er tot nu toe weinig van. Het probleem met siliconen zijn de sulfaten die je nodig hebt om de silliconen uit je haar te halen. Jouw haar is op de foto iets pluizig en je geeft aan dat je haar af en toe droog is. Nu zie ik een hoop glans en volume, dus zoveel problemen heb je niet. Trouwens, siliconen zijn wel een must als je vaak je haar te lijf gaat met krultangen en stijltangen, het beschermt namelijk goed tegen de hitte. Mij boeit het weinig voor die ene keer per maand dat ik geen zin heb om moeite te doen en alle opsteek en een stijltang door mijn pony haal.. Dan maar wat extra conditioner erin
Anyway, wat je kunt proberen is om niet meer elke dag met een shampoo te wassen en voor die dag te wassen met een conditioner of een shampoo uit te zoeken met wat minder schadelijke sulfaten.

Als jij de roze palmolive cremespoeling hebt, dan zitten daar geen silliconen in. Ik gebruik die ook namelijk. Welk ingrediënt zie jij aan voor een silicoon dan?

In de L'Oreal nutrigloss conditioner zitten siliconen ja, behalve in de roze pot met het glansmasker en er zijn wel meer elvives/colorvives en L'Oreal producten zonder siliconen.

Ik zie net je edit, die nivea weet ik niet, ik weet dat sommige shampoos zonder siliconen zijn maar of die diamondgloss dat ook is. Al die flessen lijken op elkaar, dodelijk irritant Ik zal eens googlen voor je. Nah, ik kan niets vinden behalve een hoop commercieel geblaat. Ik weet toevallig dat de gel sowieso zonder siliconen is en zonder alcohol, die wil ik nog een keer proberen. Er zijn trouwens ook meerdere producten van Nivea zonder siliconen. Goed merk, net als L'oreal..

[ Bericht 8% gewijzigd door Evil-Cherry op 19-04-2009 14:41:34 ]
pi_68168861
Bedankt voor je uitleg!

oow toch geen silliconen dus in de voedende cremespoeling van Palmolive?
Eens ff kijken.. tis een heel lang woord.. methylcloroisothiazolinone. Daarvan dacht ik dat het een sillicoon was?

Ja klopt, mijn haar is soms wat pluizig, dat heb je goed gezien.
Maar verder heb ik inderdaad geen problemen met mijn haar, gelukkig maar. Mijn kapper zei vorige maand nog dat ze mijn haar zo mooi gezond vond en dat ondanks dat ik behoorlijk vaak in de weer ben met verven en de stijltang enzo.

Maar goed, weet nu ff niet meer of ik juist wel of niet iets met silliconen moet nemen...
Wil namelijk zo graag weer eens een andere shampoo proberen.
Nou ja, weet je wat, ik ga die nutri-gloss gewoon kopen en dan merk ik het wel wat het met mijn haar doet
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_68169014
Nee, de lange woorden die beginnen met een M en eindigen op een -none zijn conserveringsmiddelen, geen siliconen. Het is verwarrend, ik weet het. Maar siliconen eindigen echt alleen op -cone, -conol of -xane. Staat dat er niet, dan is het geen silicoon..

Wat je ook kunt doen is een reserve shampoo met sodium lauryl/laureth sulfate zonder siliconen in de kast gooien, verder alleen wassen met een shampoo met een mildere sulfate en als je een stijltang/krultang gaat gebruiken dan neem je een product met siliconen en was je daarna met je reserveshampoo.
Maar als je het makkelijk wilt doen is de gewone lijn van nutrigloss, dus de shampoo, conditioner en het glansmasker een goed idee. Niet die light-versie!
pi_68169152
Ja dat ga ik gewoon doen, die hele lijn van L'oreal nutri-gloss kopen.
Ik ga zometeen gelijk ff naar de stad en dan daarna heerlijk mijn haar wassen en het masker erin gooien

En wat is dan het verschil trouwens tussen de gewone en de light versie?
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_68169324
Geen idee, ik weet alleen dat de light versie allemaal siliconen bevatten, terwijl van de normale sowieso het glansmasker zonder is. Of de conditioner en shampoo zonder zijn, weet ik niet, ik dacht het niet.
  zondag 19 april 2009 @ 15:43:41 #96
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_68170516
Mijn haar:
quote:
Ik gebruik Nexxus en Kerastase.
In me Burberry......
  zondag 19 april 2009 @ 18:31:41 #97
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_68177555
Bad hair day here

Morgen maar eens die shampoo + conditioner proberen van TIGI Catwalk Curls Rock!
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
  zondag 19 april 2009 @ 20:14:46 #98
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_68181268
Ik heb nu trouwens aan de linker kant echt prachtige krullen maar aan de rechter kant is het een rotzooitje
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
pi_68183297
quote:
Op zondag 19 april 2009 14:57 schreef Evil-Cherry het volgende:
Geen idee, ik weet alleen dat de light versie allemaal siliconen bevatten, terwijl van de normale sowieso het glansmasker zonder is. Of de conditioner en shampoo zonder zijn, weet ik niet, ik dacht het niet.
Zo, heb vanmiddag de shampoo, conditioner en masker gekocht. De normale versie dus.
Heb even gekeken en in zowel de shampoo als de conditioner zitten siliconen. Masker inderdaad niet zoals jij al zei.
Ik ben benieuwd wat het met mijn haar gaat doen, want ik heb de laatste zo ongeveer 2 1/2 jaar alleen shampoos en conditioners gebruikt zonder siliconen (Hema en Palmolive). Was ik me trouwens niet van bewust , maar sinds ik dit topic heb gelezen (en een ander topic op een ander forum) wel.
Als mijn haar over een tijdje slapjes en futloos gaat voelen en er dof uit gaat zien weet ik dat ik weer moet overstappen naar een shampoo zonder siliconen, want mijn haar deed het erg goed met goedkope shampoos van de Hema en Palmolive.
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  zondag 19 april 2009 @ 21:42:33 #100
123170 alors
zlata1234
pi_68184614
Nou ik meld me ook maar eens. Ik heb nu echt weer eens de neiging om er permanent (krullen) dus ik te laten zetten. Mijn haar is zoooooo steil/sluik Het is in lange lagen geknipt en komt tot een paar cm over mijn bh bandje en ik wil het nog langer. Het is in principe heel sterk haar ik heb ook helemaal niet snel last van dode punten/droogheid of andere problemen. Mijn haar is de laatste jaren langzaam aan wel wat minder vol geworden, maar ben er ook wel eens tijden niet zo zachtzinnig mee omgegaan (lees touperen+veel haarlak )
Ik moet er veel voor doen, wil het een beetje fris en fruitig op mijn hoofd zitten Krul de onderkant eens per 2-3 dagen om het een beetje leuk te laten zitten. Heel soms staat stijl wel eens leuk, maar eigenlijk bijna nooit.

Mijn onmisbare producten: Haarlak, mousse (random scharzkopf en taft spul) en

Andrélon Volume spul. Zonder zit zit m'n haar zo plat op m'n hoofd zeg maar, echt lelijk En het wordt op een fijne manier vet, dat het een beetje blijft zitten. Mijn haar is namelijk zo glad als de pest (en daar doe ik echt niet voor) en zakt snel uit.

Ik was het ook met Volume spul van Andrelon. Ik heb het ook wel eens met andere shampoos gewassen maar merk nooit echt een verschil. Na het wassen doe ik altijd mousse erin. Als ik dat niet doe, is het echt om te janken zo slap en glad/zacht En ik gebruik dus geen conditioner want daar wordt het nog gladder en slapper van, dat heb ik niet nodig.

Iemand nog een gouden tip of anders ervaringen met permanenten? Ik denk dat ik dat laatste toch niet doe want ik vind het veel te duur en ben bang dat het op mijn eigenwijze haar niet wil pakken of lelijk is en dan ben je mooi de sjaak.
know'm sayin?
×
word? word.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')