Paradigit repareert niet ter plekke maar stuurt alles op naar het reparatiecentrum.quote:Op zondag 12 april 2009 18:28 schreef Copycat het volgende:
Ik kijk het nog even aan en bel dinsdag wel even naar Paradigit, die zitten hier vlakbij.
Ik typ nu opeens wel heel rustig. Normaal ram ik op dat ding, maar dat durf ik nu niet.
Ik kan 'm ook niet door de telefoon ter reparatie aanbiedenquote:Op zondag 12 april 2009 18:31 schreef Dementor het volgende:
Paradigit repareert niet ter plekke maar stuurt alles op naar het reparatiecentrum.
Tis maar dat je het weet.
Hidiho komt misschien wel een heel eind.quote:Op zondag 12 april 2009 18:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kan 'm ook niet door de telefoon ter reparatie aanbieden. Maar zij weten misschien waar het aan zou kunnen liggen. Alhoewel ik dat betwijfel, met mijn technische uitlegskills
.
Nee, maar m'n pmbox is beschikbaarquote:Op zondag 12 april 2009 20:55 schreef enjoybram het volgende:
Is trouwens die promo teaser van FOK! tv al hier aanwezig ergens op FOK!?
Dan komt ie morgen!quote:Op zondag 12 april 2009 20:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee, maar m'n pmbox is beschikbaar.
Neequote:Op zondag 12 april 2009 21:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nu iedereen z'n "printplaat" stuk
Staat ie ook aan?quote:Op zondag 12 april 2009 21:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee
Ik ben ondertussen tv aan het kijken.
same herequote:Op zondag 12 april 2009 21:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee
Droomland van Paul de Leeuw vs Directquote:Op zondag 12 april 2009 21:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee
Nee, nu risicojongeren ofzo? Ned 3 iig.quote:Op zondag 12 april 2009 21:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Droomland van Paul de Leeuw vs Direct?
Hier nietquote:Op zondag 12 april 2009 21:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nu iedereen z'n "printplaat" stuk
Ja tuurlijk, maar mag dat morgenavond of zo? Heb nu pijn in m'n muil en ben niet zo in de stemmingquote:Op maandag 13 april 2009 00:43 schreef liesje1979 het volgende:
Nmns kan jij nog een nummer opnemen?![]()
Ik wil voor Peter zingen.
sterkte ouwe! trusten straksquote:Op maandag 13 april 2009 00:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, maar mag dat morgenavond of zo? Heb nu pijn in m'n muil en ben niet zo in de stemming
quote:Op maandag 13 april 2009 01:02 schreef Coos het volgende:
Ik vind het maar niks al die topics.![]()
Ben iedere keer de weg kwijt.
Danny was jarig vandaag en niet online. Hij zet de FOK!tv's online, dus die komt nog.quote:Op zondag 12 april 2009 20:55 schreef enjoybram het volgende:
Is trouwens die promo teaser van FOK! tv al hier aanwezig ergens op FOK!?
quote:Op maandag 13 april 2009 00:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, maar mag dat morgenavond of zo? Heb nu pijn in m'n muil en ben niet zo in de stemming
De supermarkt is tenminste morgen weer openquote:Op maandag 13 april 2009 04:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Volgens mij 80? procent van werkend Nederland?
Een goede beurt?quote:
Ik alleen room geloof ikquote:Op maandag 13 april 2009 08:42 schreef Marrije het volgende:
Gelukkig maar, heb van alles nodig.
Desnoodsquote:
Een beetje maarquote:Op maandag 13 april 2009 08:59 schreef Stefan het volgende:
Als ik Super de Hoer zeg, is dat wel erg voorspelbaar zeker he?
Waren je sloten weer veranderd?quote:Op maandag 13 april 2009 09:02 schreef liesje1979 het volgende:
Cc, ik kwam er weer niet in, ik hoop dat het jou beter afgaat.
Ook niks meegenomen uit Spanje?quote:Op maandag 13 april 2009 09:04 schreef hondjes het volgende:
Goedemorgen.
Heb helemaal niets in huis, geen brood , geen eten, wel bier, maar dat drink ik niet.
Wordt dus wachten tot morgen,
eerst koffie
Nee erger! Ik had gister dus precies hetzelfde probleem als cc met mijn acer laptop.quote:
Nee, we waren zo druk met inrichten van het huis, heb er helemaal niet aan gedacht.quote:
Nee. En ik heb ook geen back up.quote:Op maandag 13 april 2009 09:11 schreef Manu82 het volgende:
Al virusscan erover heen gehaald eigenlijk?
Back up zou ik wel snel makenquote:Op maandag 13 april 2009 09:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee. En ik heb ook geen back up.
En ook geen geld om een nieuwe te kopen als deze doodgaat.
Zul je zien, heb ik straks wel internet in mijn huisje, maar geen laptop
Wel een leuke tijd gehad dus in Spanjequote:Op maandag 13 april 2009 09:12 schreef hondjes het volgende:
[..]
Nee, we waren zo druk met inrichten van het huis, heb er helemaal niet aan gedacht.
Daar staat nu van alles, de koelkast is vol, maar daar heb ik nu niets aan.
Dochter blijft er nog een paar dagen. en ons..moppie..is een schatje, die nam natuurlijk alle aandacht.
Zal straks eens kijken of er ergens nog een verpakt stokbrood ligt.
Ja maar ik word al iebelig bij alleen de melding dat ik een backup moet maken.quote:Op maandag 13 april 2009 09:19 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Back up zou ik wel snel maken
Doe dat zelf meestal om de paar maanden, mede vanwege foto's
foto's gewoon ff op een usb stick zettenquote:Op maandag 13 april 2009 09:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar ik word al iebelig bij alleen de melding dat ik een backup moet maken.
Ik ben heel slecht met computers en het werkt me op mijn zenuwen.
ik betwijfel hetquote:Op maandag 13 april 2009 09:02 schreef liesje1979 het volgende:
Cc, ik kwam er weer niet in, ik hoop dat het jou beter afgaat.
Ik heb niet eens een usb stickquote:Op maandag 13 april 2009 09:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
foto's gewoon ff op een usb stick zetten
Ben zelf ook slecht in computers, maar dvd'tje branden lukt nog netquote:Op maandag 13 april 2009 09:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar ik word al iebelig bij alleen de melding dat ik een backup moet maken.
Ik ben heel slecht met computers en het werkt me op mijn zenuwen.
succesquote:Op maandag 13 april 2009 09:27 schreef liesje1979 het volgende:
Eerst maar douchen, want ik ga zo naar de Ikea. Daar zal het al wel weer stervensdruk zijn ook
Vast wel, maar hij is hier nu niet he?quote:Op maandag 13 april 2009 09:33 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Kan hij niet even naar je laptop kijken?
Er was een beetje veel regen.En alles is nieuw, dus wennen, waar zit gas, waar zit elektriciteit,quote:Op maandag 13 april 2009 09:20 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Wel een leuke tijd gehad dus in Spanje
Ja dank je! Ik haat de ikea. Maar Laminaat.quote:
Ik vind Ikea top alleen niet tijdens de Pasen. Sterkte.quote:Op maandag 13 april 2009 10:19 schreef liesje1979 het volgende:
Ja dank je! Ik haat de ikea. Maar Laminaat.
Nu is het wachten op ex, die me zo met de auto komt oppikken.
Moggeh lieve liesquote:Op maandag 13 april 2009 09:30 schreef liesje1979 het volgende:
Goedemorgen Remlof![]()
![]()
Als je dit toevallig leest.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |