Gelukkig heb ik geld als water!quote:Op zondag 12 april 2009 17:12 schreef Deisyy het volgende:
Maar dan wel pas over 40 dagen, dat geeft jou genoeg tijd om voor vervanging te zorgen
Tot dinsdag!quote:Op zondag 12 april 2009 17:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nu heb ik dus heel erg de onbedwingbare behoefte om 'm toch uit te zetten ...
ik zei niets over kopen.quote:Op zondag 12 april 2009 17:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik geld als water!
Oh nee, andersom. Shit. Vergis ik me altijd in.
Neuken voor een laptop?quote:Op zondag 12 april 2009 17:18 schreef Marrije het volgende:
Google ads:
Vrouw in bed krijgen.
Leer hoe u vrouwen juist aanspreekt en kunt veroveren.
www.hoe-versier-ik-haar.info
Gewoon uitzetten, anders verziekt dat stomme apparaat de rest van je dag, omdat je niet weet of je hem nog wel kan vertrouwenquote:Op zondag 12 april 2009 17:19 schreef Copycat het volgende:
Ik heb mijn vorige laptop aan mijn neefje gegeven. Maar die was op sterven na dood. Die laptop, niet dat neefje.
Verder weet ik zo 1, 2, 3 geen ongebruikte laptopia.
Misschien was deze gewoon even confuus. En is ie nu weer springlevend. Kan toch?
![]()
Oh, die drang om 'm uit te zetten, gewoon om te kijken wat er dan gebeurt.
Maar ik weet nu al dat - als ik 'm daarna niet meer aan de praat krijg - ik heel erg boos op mezelf ga worden.
Zo is het Richard, nu maar weer het woord aan Hyacintquote:Op zondag 12 april 2009 16:47 schreef Dementor het volgende:
[..]
Of je speelt dat je zo dom bent of je bent het echt.
Gezien je posthistorie ga ik uit van het laatste.
![]()
Sommige mensen zijn in tegenstelling tot jou wel zichzelf in deze reeks.quote:Op zondag 12 april 2009 17:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zo is het Richard, nu maar weer het woord aan Hyacint
Welke reeks, de boeketreeks?quote:Op zondag 12 april 2009 17:33 schreef Dementor het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn in tegenstelling tot jou wel zichzelf in deze reeks.
Onslow.
Wat begrijp je niet aan "deze"?quote:Op zondag 12 april 2009 17:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Welke reeks, de boeketreeks?
Ja natuurlijk. Net als met je auto en je vaatwasserquote:Op zondag 12 april 2009 17:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Is een relatie met je laptop ook al gebaseerd op vertrouwen?
Hoe is het eigenlijk zo gekomen, heb je hem per ongeluk eerder deze week laten vallen of een klapke verkocht?quote:Op zondag 12 april 2009 18:00 schreef Copycat het volgende:
We zijn er weer ... Voor zolang het dit keer duurt.
Zo'n defecte printplaat, is dat een beetje schappelijk geprijsd te verhelpen?
Niks van dat alles. Hij stagneerde gewoon. Zat ik vast en kon ik niks meer doen. Behalve 'm hard uitzetten en toen kreeg ik 'm dus niet meer aan. Tijdens het opstarten gaf ie de pijp alweer aan Maarten.quote:Op zondag 12 april 2009 18:19 schreef Dementor het volgende:
Hoe is het eigenlijk zo gekomen, heb je hem per ongeluk eerder deze week laten vallen of een klapke verkocht?
Zo'n printplaat (moederbord) plus reparatiekosten is best prijzig (reken zo op 200 euro) maar dat is puur een vermoeden.
Paradigit repareert niet ter plekke maar stuurt alles op naar het reparatiecentrum.quote:Op zondag 12 april 2009 18:28 schreef Copycat het volgende:
Ik kijk het nog even aan en bel dinsdag wel even naar Paradigit, die zitten hier vlakbij.
Ik typ nu opeens wel heel rustig. Normaal ram ik op dat ding, maar dat durf ik nu niet.
Ik kan 'm ook niet door de telefoon ter reparatie aanbiedenquote:Op zondag 12 april 2009 18:31 schreef Dementor het volgende:
Paradigit repareert niet ter plekke maar stuurt alles op naar het reparatiecentrum.
Tis maar dat je het weet.
Hidiho komt misschien wel een heel eind.quote:Op zondag 12 april 2009 18:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kan 'm ook niet door de telefoon ter reparatie aanbieden. Maar zij weten misschien waar het aan zou kunnen liggen. Alhoewel ik dat betwijfel, met mijn technische uitlegskills
.
Nee, maar m'n pmbox is beschikbaarquote:Op zondag 12 april 2009 20:55 schreef enjoybram het volgende:
Is trouwens die promo teaser van FOK! tv al hier aanwezig ergens op FOK!?
Dan komt ie morgen!quote:Op zondag 12 april 2009 20:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee, maar m'n pmbox is beschikbaar.
Neequote:Op zondag 12 april 2009 21:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nu iedereen z'n "printplaat" stuk
Staat ie ook aan?quote:Op zondag 12 april 2009 21:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee
Ik ben ondertussen tv aan het kijken.
same herequote:Op zondag 12 april 2009 21:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee
Droomland van Paul de Leeuw vs Directquote:Op zondag 12 april 2009 21:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee
Nee, nu risicojongeren ofzo? Ned 3 iig.quote:Op zondag 12 april 2009 21:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Droomland van Paul de Leeuw vs Direct?
Hier nietquote:Op zondag 12 april 2009 21:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nu iedereen z'n "printplaat" stuk
Ja tuurlijk, maar mag dat morgenavond of zo? Heb nu pijn in m'n muil en ben niet zo in de stemmingquote:Op maandag 13 april 2009 00:43 schreef liesje1979 het volgende:
Nmns kan jij nog een nummer opnemen?![]()
Ik wil voor Peter zingen.
sterkte ouwe! trusten straksquote:Op maandag 13 april 2009 00:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, maar mag dat morgenavond of zo? Heb nu pijn in m'n muil en ben niet zo in de stemming
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |