Serieus? Zijn winkels dicht op zondag?! Bron?!!?!/1/1`quote:Op zondag 12 april 2009 14:24 schreef Stevennn het volgende:
Ze zijn meestal dicht op zondag dacht ik.
In Den Haag zijn ze altijd open op zondag.quote:Op zondag 12 april 2009 14:24 schreef Stevennn het volgende:
Ze zijn meestal dicht op zondag dacht ik. Behalve op de laatste zondag van de maand
Heb ik zo snel niet, maar volgens mij is 't gewoon zo?quote:Op zondag 12 april 2009 14:24 schreef 2dope het volgende:
[..]
Serieus? Zijn winkels dicht op zondag?! Bron?!!?!/1/1`
Mag dat wel van god? Zo op z'n rustdag?quote:Op zondag 12 april 2009 14:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
In Den Haag zijn ze altijd open op zondag.
Als je niet teruggefietst was had je dit topic niet kunnen openen. Dus is dat toch nog ergens goed voor geweest.quote:Op zondag 12 april 2009 14:20 schreef Federer-fan het volgende:
Dus ik fiets net naar de stad toe om en overhemd te kopen. Kom ik aan bij mijn favoriete kledingwinkel, is hij dicht.Dus ik ben er helemaal voor niks heengefietst en dus ook voor niets teruggefietst. Kunnen ze niet even aankondigen dat zo'n winkel dicht is.
Samenvatting klacht: winkels die dicht zijn terwijl ze open zouden moeten zijn.
Wacht even...quote:Op zondag 12 april 2009 14:29 schreef sinadO het volgende:
[..]
Als je niet teruggefietst was had je dit topic niet kunnen openen. Dus is dat toch nog ergens goed voor geweest.
Dat verschilt per stad. In bijvoorbeeld A'dam zijn ze elke zondag open. Behalve als die zondag samenvalt met een christelijke feestdag.quote:Op zondag 12 april 2009 14:24 schreef Stevennn het volgende:
Ze zijn meestal dicht op zondag dacht ik. Behalve op de laatste zondag van de maand
Als ie de hele dag slaapt merkt ie het toch niet.quote:Op zondag 12 april 2009 14:28 schreef Stevennn het volgende:
[..]
Mag dat wel van god? Zo op z'n rustdag?
Kun jij niet even nadenken, voordat je op pad gaat?quote:Op zondag 12 april 2009 14:20 schreef Federer-fan het volgende:
Kunnen ze niet even aankondigen dat zo'n winkel dicht is.
Dat vind ik moeilijk.quote:Op zondag 12 april 2009 14:36 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Kun jij niet even nadenken, voordat je op pad gaat?
In kleine steden/dorpen wel ja. Als je in een beetje grote stad woont zijn ze vaak open op zondag.quote:Op zondag 12 april 2009 14:26 schreef Stevennn het volgende:
[..]
Heb ik zo snel niet, maar volgens mij is 't gewoon zo?
Als er een God is dan mag het vast wel van hem, wat zal hem het jeuken.quote:Op zondag 12 april 2009 14:28 schreef Stevennn het volgende:
[..]
Mag dat wel van god? Zo op z'n rustdag?
quote:
Bedankt.quote:Op zondag 12 april 2009 15:13 schreef NeverEatYellowSnow het volgende:
In elke redelijke plaats is er wel een supermarkt open op zondag.. Behalve vandaag.. Goeie klacht dus
AH hier verderop is anders gewoon openquote:Op zondag 12 april 2009 15:13 schreef NeverEatYellowSnow het volgende:
In elke redelijke plaats is er wel een supermarkt open op zondag.. Behalve vandaag.. Goeie klacht dus
En toch zijn de meeste winkels in het centrum iig gewoon open vandaag (en morgen)quote:Op zondag 12 april 2009 14:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat verschilt per stad. In bijvoorbeeld A'dam zijn ze elke zondag open. Behalve als die zondag samenvalt met een christelijke feestdag.
vandaag zijn ze in Amsterdam ook open hoorquote:Op zondag 12 april 2009 14:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat verschilt per stad. In bijvoorbeeld A'dam zijn ze elke zondag open. Behalve als die zondag samenvalt met een christelijke feestdag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |