abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68235049
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 12:57 schreef Ticker het volgende:

[..]

Sorry maar heb ik je iets beloofd binnen een tijdsbestek?
Nee is dat niet altijd het probleem
quote:
Ok weet je wat hier heb je me samenhangende theorie.
Amerika zit erachter.
Bam.. daar schrik je van he!
Nee niet echt, nogal voorspelbaar eigenlijk

Maar ga je nog proberen deze theorie samenhangend en plausibel te krijgen of begrijp je domweg niet wat dat betekend, want dat idee krijg ik wel een beetje na het lezen van je geraaskal?
  dinsdag 21 april 2009 @ 18:42:52 #42
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_68246099
De hele video van een uur:

http://video.google.com/videoplay?docid=9072062020229593250

Ik denk eigenlijk jongens: dat de waarheid ergens in het midden ligt
  dinsdag 21 april 2009 @ 19:01:43 #43
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_68246812
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 11:29 schreef Chewie het volgende:

[..]

Er wordt wel een oordeel geveld.

Opbouw docu was vrij simpel. de believers doen een claim en deze werd geanalyseerd, gewogen of deze paste in het hele plaatje van het complot (verbazingwekkend hoe slecht die believers hierop scoorden, het bleef bij losse flodders die zelfs niet eens in hun eigen verhaal te plaatsen waren) en uiteindelijk verworpen.
Frits, welke docu zit jij te kijken?
Druk je de beelden telkens weg als het niet in je straatje past?

Of zijn er op voorhand al bepaalde mensen die ik niet moet geloven?
Zeg het maar hoor, dan weet ik wanneer ik serieus hier op in kan gaan.

Weet je wat, we doen het anders, waarom denk jij dat deze brand zo extreem en zo intens was, dat het gebouw als een pudding in elkaar zakte?
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_68249202
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 19:01 schreef Ticker het volgende:

[..]

Frits, welke docu zit jij te kijken?
Druk je de beelden telkens weg als het niet in je straatje past?

Of zijn er op voorhand al bepaalde mensen die ik niet moet geloven?
Zeg het maar hoor, dan weet ik wanneer ik serieus hier op in kan gaan.

Weet je wat, we doen het anders, waarom denk jij dat deze brand zo extreem en zo intens was, dat het gebouw als een pudding in elkaar zakte?
Waarom reageer je toch telkens zo agressief / geirriteerd op mensen die niet geloven in een 9/11 complot?
  dinsdag 21 april 2009 @ 20:11:48 #45
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_68249498
Dat komt waarschijnlijk omdat Ticker zich kwaad maakt over het feit dat de regeringen met ons lopen te kutten en groot gelijk heeft ie! Dat is ook een beetje in het eind van de docu waarin de persoon van Loose Change begint te schelden. Opzich snap ik het punt van Ticker wel. Overduidelijk wordt er met ons gekut, maar ik denk dat je daar boven moet staan.

Ik denk dat het allemaal wel heel ver gaat iig. Ik denk ook niet dat de oorlog in Irak een "foutje" was en dat weapons of mass-destruction daar aanwezig waren. Het was simpelweg een excuus om het land aan te vallen. Daar wordt nu niet meer over gerept terwijl Saddam Hussein wel de doodstraf heeft gekregen. In welk democratisch land hangt men nu iemand op? Daar klopt iets niet. Dat is niet pluis. Zo zijn er nog wel meer dingen niet pluis en Ticker voelt dat. Ik voel dat ook, maar ik ga me niet helemaal laten opvreten door dat soort toestanden. Als je in deze tijden niet met beide voeten op de grond blijft staan mis je namelijk het evenwicht op deze planeet.
pi_68249606
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 20:11 schreef Spellmeista het volgende:
Dat komt waarschijnlijk omdat Ticker zich kwaad maakt over het feit dat de regeringen met ons lopen te kutten en groot gelijk heeft ie! Dat is ook een beetje in het eind van de docu waarin de persoon van Loose Change begint te schelden. Opzich snap ik het punt van Ticker wel. Overduidelijk wordt er met ons gekut, maar ik denk dat je daar boven moet staan.
Als het zo overduidelijk is, dan moet het toch geen probleem zijn om dat hier aan te tonen wat er allemaal gekut wordt.
Na 8 jaar roepen dat WTC7 is opgeblazen, is er nog steeds niemand die daar een solide en goed onderbouwde verklaring over kan geven.
Er wordt alleen maar geroepen dat het NIST het fout heeft en iedereen is ineens een expert op sloop gebied en kan aan 1 filmpje zien hoe het gebouw gesloopt is.
  dinsdag 21 april 2009 @ 20:16:48 #47
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_68249706
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 20:14 schreef snowgoon het volgende:

[..]

Als het zo overduidelijk is, dan moet het toch geen probleem zijn om dat hier aan te tonen wat er allemaal gekut wordt.
Na 8 jaar roepen dat WTC7 is opgeblazen, is er nog steeds niemand die daar een solide en goed onderbouwde verklaring over kan geven.
Er wordt alleen maar geroepen dat het NIST het fout heeft en iedereen is ineens een expert op sloop gebied en kan aan 1 filmpje zien hoe het gebouw gesloopt is.
Nou mijn mening hierover laat ik in het midden zowiezo, maar ik ben wel van mening en concludeer dat het een tot het ander heeft geleid!

Er is in de wereld maar 1 ding dat telt op dat vlak(regeringsvlak) en dat zijn de resultaten die worden bewerkstelligd mbt het algemene landsbelang. Vergeet niet: er is een oorlog gaande!

Lees ook nog even de vorige post.

Mijn mening: er stonden zat gebouwen rondom te Twin Towers. Wrm zijn die niet in de fik gevlogen? Toeval: nee dat bestaat niet. Maar ik laat me iig niet inpakken in dit leven, ik weet niet wat jullie straks doen, maar mij krijgen ze nooit te pakken!
pi_68249851
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 20:11 schreef Spellmeista het volgende:

Ik denk dat het allemaal wel heel ver gaat iig. Ik denk ook niet dat de oorlog in Irak een "foutje" was en dat weapons of mass-destruction daar aanwezig waren. Het was simpelweg een excuus om het land aan te vallen. Daar wordt nu niet meer over gerept terwijl Saddam Hussein wel de doodstraf heeft gekregen. In welk democratisch land hangt men nu iemand op? Daar klopt iets niet. Dat is niet pluis. Zo zijn er nog wel meer dingen niet pluis en Ticker voelt dat. Ik voel dat ook, maar ik ga me niet helemaal laten opvreten door dat soort toestanden. Als je in deze tijden niet met beide voeten op de grond blijft staan mis je namelijk het evenwicht op deze planeet.
Ja dat is ook zo grappig.
De Amerikaanse overheid is wel in staat om jarenlang de media om de tuin te leiden of onder controle te houden wat betreft 9/11.
Maar ze zijn niet in staat om even wat chemische wapens in de woestijnen van Irak te dumpen en dat dan aan Saddam toe te schrijven.

Saddam is ook niet volgens westers recht veroordeeld maar volgens Irakees recht. En Saddam heeft er zelf voor gezorgd dat Irak niet democratisch is, dus wat dat betreft heeft die zijn eigen lot bepaald.
  dinsdag 21 april 2009 @ 20:22:33 #49
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_68249918
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 20:20 schreef snowgoon het volgende:

[..]

De Amerikaanse overheid is wel in staat om jarenlang de media om de tuin te leiden of onder controle te houden wat betreft 9/11.
Maar ze zijn niet in staat om even wat chemische wapens in de woestijnen van Irak te dumpen en dat dan aan Saddam toe te schrijven.

Saddam is ook niet volgens westers recht veroordeeld maar volgens Irakees recht. En Saddam heeft er zelf voor gezorgd dat Irak niet democratisch is, dus wat dat betreft heeft die zijn eigen lot bepaald.
Punt gemaakt idd dat geef ik toe. Ze hadden chemische wapens in de woestijn kunnen dumpen idd en het zo kunnen rechtvaardigen. Nou snap ik er helemaal niks meer van

Over zijn dood. Ik vind persoonlijk dat je geen mortal being de dood moet geven. Ik snap wel wat je bedoelt, daar niet van!
pi_68250043
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 20:16 schreef Spellmeista het volgende:

[..]

Nou mijn mening hierover laat ik in het midden zowiezo, maar ik ben wel van mening en concludeer dat het een tot het ander heeft geleid!

Er is in de wereld maar 1 ding dat telt op dat vlak(regeringsvlak) en dat zijn de resultaten die worden bewerkstelligd mbt het algemene landsbelang. Vergeet niet: er is een oorlog gaande!

Lees ook nog even de vorige post.

Mijn mening: er stonden zat gebouwen rondom te Twin Towers. Wrm zijn die niet in de fik gevlogen? Toeval: nee dat bestaat niet. Maar ik laat me iig niet inpakken in dit leven, ik weet niet wat jullie straks doen, maar mij krijgen ze nooit te pakken!
Er zijn meerdere gebouwen met brandschade of compleet ingestort.
Niet alleen WTC1, 2 en 7 zijn vernietigd die dag. Bij het instorten van WTC 1 en 2 is het Mariott hotel verpletterd. En drie andere gebouwen werden ook zwaar beschadigd en later gesloopt.
Plus nog wat andere gebouwen die zware schade hebben opgelopen en flink hersteld moesten worden.

Het zou wel heel knap zijn als de gebouwen rond de torens geen enkele schade zouden hebben opgelopen.
pi_68250124
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 20:22 schreef Spellmeista het volgende:

[..]

Punt gemaakt idd dat geef ik toe. Ze hadden chemische wapens in de woestijn kunnen dumpen idd en het zo kunnen rechtvaardigen. Nou snap ik er helemaal niks meer van

Over zijn dood. Ik vind persoonlijk dat je geen mortal being de dood moet geven. Ik snap wel wat je bedoelt, daar niet van!
Het had niet eens fysiek in die woestijn hoeven te liggen. Als ze, de Amerikaanse overheid, in staat zijn om de media al jaren te controleren, zoals wel eens gezegd wordt, dan hadden ze ook wel wat fake materiaal aan de media kunnen geven.
  dinsdag 21 april 2009 @ 20:27:29 #52
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_68250133
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 20:20 schreef snowgoon het volgende:

[..]

Ik hoop iig 1 ding! Dat de dingen beter worden. Het klopt dat believers vaak zaken erbij gaan halen en zo connecties maken met vanalles en nog wat. Dat klopt daar geef ik je geen ongelijk in echter ik ben van mening dat de waarheid veel anders is.

Ik zie alles als in de matrix. Een simpel komen en gaan van zaken waar ik mee te maken krijg in dit leven. Een wereld die is veranderd in al die jaren waar vroeger liefde was, maar binnen de kortste keren vrouwen verkracht en weet ik veel wat (gestenigd) werden. Het is simpel: dat hoort niet. Ik zoek mijn "verloren" princes terug op deze aarde. En ik zal haar vinden ook! Als ik haar heb gevonden zul je de slingers zien!

Wie ervoor moet wijken zodat ik mijn bestemming bereik dat kan me niet meer schelen. Dit heeft veel te lang geduurd.

Daarbij heb ik nog meer taken..zoals het omdraaien van de zandloper(hour glass planet earth)

..maar ondanks de feiten..blijf ik een levensgenieter!

je moet het zo zien: er is een "perfecte" balans het is helemaal niet lineair

[ Bericht 1% gewijzigd door Spellmeista op 21-04-2009 20:36:05 ]
  dinsdag 21 april 2009 @ 20:41:41 #53
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_68250637
oorlog veroorzaakt rotzooi en ik kan het weten

Marcel : Waarschijnlijk afgeleid van het Latijnse 'Mars', bij de Romijnen een oorlogsgod, met de betekenis: de strijdbare.
  dinsdag 21 april 2009 @ 20:42:42 #54
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_68250673
maar wil je dit wel begrijpen vraag ik me af Ticker?

verzet is zinloos namelijk. Het zorgt alleen maar voor meer rotzooi!
  dinsdag 21 april 2009 @ 21:57:03 #55
238790 slackster
pizza calamiteiten
pi_68253450
Weet niet of dit al is behandeld maar hoor nogal wat discussie over WTC7, Ik heb daarover het een en ander verzameld.

Een aantal mensen hebben daarover een paar goede en informatieve video's samengesteld en heb zelfs de enige op internet nog bestaande full length kopie kunnen vinden, de rest is me verteld zijn stuk voor stuk van het internet verdwenen.

Graag zou ik horen of iemand over deze affaire een aannemelijke verklaring heeft indien men van mening is dat het niet zou betekenen de de BBC voorkennis zou hebben van het instorten van building 7 voordat het zou gaan instorten.

Informatieve webpage over WTC7:

BBC's Premature Announcement of WTC 7's Collapse

De enige op internet nog overgebleven full length video over WTC7 (voor zover ik weet):

VIDEO: BBC WAS HALF AN HOUR TOO EARLY REPORTING ON WTC7 COLLAPSE

Informatieve webpage exclusief gewijd aan WTC7:

Foreknowledge of WTC 7's Collapse

Informatieve webpage exclusief gewijd aan deze omstreden BBC rapportage:

How the BBC reported the collapse of WTC 7 BEFORE it actually fell and the controversy that ensued when this was exposed

BBC World rapporteerd vanuit de BBC studio terwijl het tevens in verbinding staat met zijn buitenlandcorrespondent in New York dat het Salomon Brothers Gebouw (WTC 7) is ingestord terwijl het buiten nog duidelijk door het raam op de achtergrond van de verslaggever bevindt (het lange gebouw rechts van het beeld).

Zij geven ook een tijdstip aan van 23 minuten vóór de daadwerkelijke instorting. Terwijl de verslaggever nog in gesprek is met het studio anker en de tijd van de daadwerkelijke instorting nadert, verbreekt haar verbinding met de studio van het BBC (ong. 5 minuten voordien).

In deze YouTube video (kortere versie) word binnen een korter tijdsbestek de omstreden uitzending van de BBC uiteengezet en word duidelijk gemaakt dat de tijden niet kloppen en de uitzending word onderbroken.

BBC Reports Collapse of WTC Building 7 Early-- TWICE

BBC Announced Collapse of WTC7 20 Minutes Before It Happened

[ Bericht 2% gewijzigd door slackster op 21-04-2009 22:12:58 ]
  dinsdag 21 april 2009 @ 21:58:39 #56
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
  dinsdag 21 april 2009 @ 21:58:48 #57
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_68253532
BBC zit er achter!!
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
pi_68253706
dit soort topics wordt ik altijd weer vrolijk van
  dinsdag 21 april 2009 @ 22:02:53 #59
185261 Scaurus
Memento mori
pi_68253724
Teh Jews did it.
Winnaar van de POL Ton Elias Trofee - Beste nieuwkomer in '08
Atheïst - Conservatief - Republikeins - Realist. Duidelijk?
pi_68253738
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 22:02 schreef admiraal_anaal het volgende:
dit soort topics wordt ik altijd weer vrolijk van
Mooi.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')