Zit er bij jou al schot in of niet?quote:
Ik ben nu niet in de buurt en dat zal ik voorlopig ook niet zijnquote:Op zondag 12 april 2009 11:31 schreef JonKeL het volgende:
Ipv dat jullie zitten te wachten kunnnen jullie ook mijn paasontbijt in orde maken
Joh als je in dat koekblik van je stapt ben je zo in de buurtquote:Op zondag 12 april 2009 11:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben nu niet in de buurt en dat zal ik voorlopig ook niet zijn
Je kan je eigen broodjes niet smeren?quote:Op zondag 12 april 2009 11:31 schreef JonKeL het volgende:
Ipv dat jullie zitten te wachten kunnnen jullie ook mijn paasontbijt in orde maken
Koekblik...?quote:Op zondag 12 april 2009 11:32 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Joh als je in dat koekblik van je stapt ben je zo in de buurt
Ik heb hete single wijven als ad!quote:Op zondag 12 april 2009 11:32 schreef Nouk84 het volgende:
Check die google-ad:
Vrouw in bed krijgen
Leer hoe u vrouwen juist aanspreekt en kunt veroveren.
Kut ik zie geen adds, heb je erop geklikt? Kan jij het mij leren?quote:Op zondag 12 april 2009 11:32 schreef Nouk84 het volgende:
Check die google-ad:
Vrouw in bed krijgen
Kut, ik heb geen advertenties.quote:Op zondag 12 april 2009 11:32 schreef Nouk84 het volgende:
Check die google-ad:
Vrouw in bed krijgen
jaaaaaaaaaaaaaa ik ga ontbijtenquote:Op zondag 12 april 2009 11:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zit er bij jou al schot in of niet?
Nee dat kan ik niet. Ik heb een ernstige ziektequote:Op zondag 12 april 2009 11:32 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Je kan je eigen broodjes niet smeren?
Verwant aan Oost-Indische doofheid?quote:Op zondag 12 april 2009 11:34 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Nee dat kan ik niet. Ik heb een ernstige ziekte
Nee, ik vind je stom.quote:
quote:Op zondag 12 april 2009 11:33 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Kut ik zie geen adds, heb je erop geklikt? Kan jij het mij leren?
Link doet het nietquote:
Jij moet ook niet naar advertenties kijken, maar croissantjes bakkenquote:
Weet ik...quote:
Veel plezierquote:
Ja, moet ik 't nog een x doen?quote:Op zondag 12 april 2009 11:39 schreef dawg het volgende:
[..]
Heb jij je eigenlijk al eens voorgesteld?
Speciaal voor jou dan.quote:Op zondag 12 april 2009 11:43 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, doe maar, kennelijk heb ik dat even gemist.In PM mag ook.
Ik had alleen iets over (naald)hakken onthouden.quote:Op zondag 12 april 2009 11:46 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan.
19,
1.77,
well-curved,
Groningen,
vrouw en val op mannen,
sporten en uitgaan.
Die croissantjes bakken zichzelf wel.quote:Op zondag 12 april 2009 11:36 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jij moet ook niet naar advertenties kijken, maar croissantjes bakken
Oh... hoelang duurt dat nog?quote:
Doe ook maar even een fotoquote:Op zondag 12 april 2009 11:46 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan.
19,
1.77,
well-curved,
Groningen,
vrouw en val op mannen,
sporten en uitgaan.
Selectief geheugen?quote:Op zondag 12 april 2009 11:50 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik had alleen iets over (naald)hakken onthouden.![]()
Teringquote:Op zondag 12 april 2009 11:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Uurtje of twee. Mijn oven is niet zo snel.
Soms.quote:Op zondag 12 april 2009 11:56 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Selectief geheugen?Nou ja, weet je nu de rest ook.
En foto's doe ik niet aan... Sorry.
Nee, jij niet.quote:Op zondag 12 april 2009 11:58 schreef dawg het volgende:
[..]
Soms.De rest klinkt wel uhh, interessant.
Ik vroeg ook niet om foto's.
Oh voetbal.quote:Op zondag 12 april 2009 12:00 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nee, jij niet.![]()
Maar ik ga naar het voetbal toe! Met een vriendin in de Z-side zitten, wordt nog leuk.
Vrolijk pasen iedereen! Geniet van je vrije dagen!
Dat noem ik nog eens uithoudingsvermogenquote:Op zondag 12 april 2009 11:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Uurtje of twee. Mijn oven is niet zo snel.
Ja inderdaad.quote:
quote:
Hoiquote:
dawgstar!quote:
Zou er niet op rekenen.quote:Op zondag 12 april 2009 12:43 schreef Nouk84 het volgende:
Zo en nu echt weg, hopen dat het terrasweer blijft
Oke... Haha. Hopelijk blijft het dreigenquote:Op zondag 12 april 2009 12:54 schreef Tally het volgende:
Hier is het echt donker.. Niet koud.. Maar wel donker en dreigend..
Onweer en regen.. Om 2 uur vannacht zat ik hier (alsin achter mijn laptopje) nog en het goot en onweerde hevig..quote:Op zondag 12 april 2009 12:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oke... Haha. Hopelijk blijft het dreigen
Ik hoorde ook dat het vannacht op veel plekker vies weer was? Hier is volgens mij geen regen gevallen
Hier stonden de straten blank. Blij dat iemand me naar huis kon brengen zodat ik geen 10 km hoefde te fietsen. Nu in de bus om mijn fiets alsnog op te halen.quote:Op zondag 12 april 2009 12:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oke... Haha. Hopelijk blijft het dreigen
Ik hoorde ook dat het vannacht op veel plekker vies weer was? Hier is volgens mij geen regen gevallen
Geneukt?quote:Op zondag 12 april 2009 13:04 schreef zbbrox het volgende:
ook weer thuis
was een fijn dagje/avondje gister
quote:Op zondag 12 april 2009 12:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
dawgstar!
Hey Tijn
Beide al eitjes wezen zoeken?
Dus je hebt al een mandje vol?quote:Op zondag 12 april 2009 13:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik wil wel eitjes zoeken, maar denk dat ik ze snel gevonden heb, ben daar kei goed in.
Mandje? uhhh ja zo kan je het ook noemen.quote:
Je mocht niet mee karten?quote:Op zondag 12 april 2009 13:24 schreef mrbox het volgende:
zooooooo gedouched en het paas ontbijt zit er ook weer in. Beetje jammer van de buurtkinderen en hun electrische karts o.i.d daar gaat mijn ochtend rust![]()
Nee niet eensquote:Op zondag 12 april 2009 13:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mandje? uhhh ja zo kan je het ook noemen.
[..]
Je mocht niet mee karten?
Je hebt hem doorquote:Op zondag 12 april 2009 13:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mandje? uhhh ja zo kan je het ook noemen.
[..]
Je mocht niet mee karten?
Tegen wie heb je het??quote:
O je bent niet snel tevreden dus.quote:Op zondag 12 april 2009 13:36 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nee niet eenshet is zo'n baby ding, veel herrie weinig snelheid zegmaar
Ik heb hem zeker door.quote:
Waarom kan ik dat alleen maar bij jou in een andere context zienquote:Op zondag 12 april 2009 13:49 schreef Adolecens het volgende:
Goeiemiddag!
Iedereen de paaseitjes gevonden en mee gespeeld?
Je moest eens wetenquote:Op zondag 12 april 2009 13:52 schreef mrbox het volgende:
[..]
Waarom kan ik dat alleen maar bij jou in een andere context zien
Ado!quote:Op zondag 12 april 2009 13:49 schreef Adolecens het volgende:
Goeiemiddag!
Goedemiddag.quote:Op zondag 12 april 2009 13:49 schreef Adolecens het volgende:
Goeiemiddag!
Goedemiddag, ik vind het best lekker weer met 17graden en een zonnetje.quote:Op zondag 12 april 2009 13:54 schreef Feitosa het volgende:
Redelijk weer. Aleen is het te fris voor een terrasje.
Goedemorgen trouwens.![]()
Goeiemorgen?quote:Op zondag 12 april 2009 13:54 schreef Feitosa het volgende:
Redelijk weer. Aleen is het te fris voor een terrasje.
Goedemorgen trouwens.![]()
Matigjesquote:
Enigzins hoofdpijnerig van het bier en de wijn van gisteren maar verder uitermate puikend, net al lekker stukkie gefietst dus ik ben weer helemaal fris. En daar?quote:
Ben je zo'n ruige, ja?quote:Op zondag 12 april 2009 12:00 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nee, jij niet.![]()
Maar ik ga naar het voetbal toe! Met een vriendin in de Z-side zitten, wordt nog leuk.
Vrolijk pasen iedereen! Geniet van je vrije dagen!
Ach manneke toch. Betekent in ieder geval dat je een leuke avond hebt gehad (ga ik even vanuitquote:Op zondag 12 april 2009 14:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Enigzins hoofdpijnerig van het bier en de wijn van gisteren maar verder uitermate puikend, net al lekker stukkie gefietst dus ik ben weer helemaal fris. En daar?
Yep, het was gezellig met allemaal toffe mensjes.quote:Op zondag 12 april 2009 14:07 schreef MNR het volgende:
[..]
Ach manneke toch. Betekent in ieder geval dat je een leuke avond hebt gehad (ga ik even vanuit).
Ik heb al een work-out gedaan en ga dadelijk lekker een boekje lezen met de zon op mijn bolletje
Prima dus.
Q.quote:Op zondag 12 april 2009 14:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Yep, het was gezellig met allemaal toffe mensjes.! Good for you! Veel plezier er mee! De zon wil niet echt doorkomen dus ik blijf wel even binnen nog.
Dat blijft voorlopig ook nog wel even, maar het goede nieuws is dat dat rare gevoel iedere keer een beetje minder wordtquote:Op zondag 12 april 2009 14:09 schreef Q. het volgende:
Volgend weekend gaat erg tof worden, veel zin in.Alleen jammer dat de trein naar Enschede, waar ik vrijdag naar toe ga, op 100 meter langs het huis van een ex gaat.
. Geeft me toch altijd een raar gevoel.
Tis hier nog grijs en grauwquote:Op zondag 12 april 2009 14:07 schreef MNR het volgende:
[..]
Ach manneke toch. Betekent in ieder geval dat je een leuke avond hebt gehad (ga ik even vanuit).
Ik heb al een work-out gedaan en ga dadelijk lekker een boekje lezen met de zon op mijn bolletje
Prima dus.
Hier is er een flauw zonnetjequote:
apeldoorn dus midden nederland zegmaarquote:
Oh mag best hoorquote:
Is dat niet teveel eerquote:Op zondag 12 april 2009 14:16 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oh mag best hoorMij noemen naar 1 van de 3 wijzen van Bethlehem
Ah! Dat komt ons zonnetje vast jullie kant op straks (trekt toch altijd van beneden naar boven, nietwaar?quote:
quote:Op zondag 12 april 2009 14:16 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oh mag best hoorMij noemen naar 1 van de 3 wijzen van Bethlehem
Vast welquote:Op zondag 12 april 2009 14:17 schreef MNR het volgende:
[..]
Ah! Dat komt ons zonnetje vast jullie kant op straks (trekt toch altijd van beneden naar boven, nietwaar?)
Tja, vannacht aardig doorgebiert.quote:
Laten we het hopen.quote:Op zondag 12 april 2009 14:11 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat blijft voorlopig ook nog wel even, maar het goede nieuws is dat dat rare gevoel iedere keer een beetje minder wordt
Ik heb ze op de post gedaan, ze zouden er over een paar dagen moeten zijn.quote:Op zondag 12 april 2009 14:11 schreef automatic_ het volgende:
Q! Waar blijven nu de croissantjes...?
Mooooi!quote:Op zondag 12 april 2009 14:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb ze op de post gedaan, ze zouden er over een paar dagen moeten zijn.
Okay, de volgende keer houd ik mijn mond. Waar is mijn zon nu?quote:Op zondag 12 april 2009 14:22 schreef mrbox het volgende:
[..]
Vast welen anders is het zo ook wel te doen
Ow gezellig!quote:Op zondag 12 april 2009 14:26 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Tja, vannacht aardig doorgebiert.Straks misschien naar de kroeg, aangezien een hele club kennissen daar straks bij elkaar komt.
Tja ook niet hierquote:Op zondag 12 april 2009 14:54 schreef MNR het volgende:
[..]
Okay, de volgende keer houd ik mijn mond. Waar is mijn zon nu?
quote:Op zondag 12 april 2009 14:54 schreef MNR het volgende:
[..]
Okay, de volgende keer houd ik mijn mond. Waar is mijn zon nu?
Hierquote:
Wat doe je dan nog binnenquote:
Ik speel een stom spelletjequote:
Leuk je bikini aan enzoquote:Op zondag 12 april 2009 14:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik speel een stom spelletje
Maar misschien ga ik zo buiten lezen - alleen vind ik dat vaak irritant met de schittering
Ik denk dat het een beetje fris is voor een bikiniquote:Op zondag 12 april 2009 15:01 schreef mrbox het volgende:
[..]
Leuk je bikini aan enzozonnebril op
en dan heb je ook geen last van schittering
Hoe is het om weer thuis te zijn ?quote:
Nou is er iig voor beide partijen duidelijkheidquote:Op zondag 12 april 2009 16:25 schreef MNR het volgende:
Haha, dat was een raar telefoontje. Mijn afspraakje voor morgen, belde net (ik voelde een minuut van tevoren aankomen dat hij ging bellen). En ik zo: heb jij wel zin om af te spreken? Hij zo: ja ik wel, maar ik merk dat jij aarzelt.
Ik: ja, als het gewoon voor de gezelligheid is, wil ik best afspreken, geen probleem mee, maar als jij er meer achterzoekt lijkt het me verstandiger om niet af te spreken. Ik heb geen zin om je opnieuw te kwetsen. Zegt ie: aaaaaww, je denkt eerst aan een ander en dan aan jezelf.
Weet even niet wat ik hiervan moet denken. Maar goed, we gaan morgen gewoon gezellig wat drinken
En ik heb aangegeven dat ik de afgelopen tijd geen behoefte had om contact met hem op te nemen.
Ja... dat dan weer wel.quote:Op zondag 12 april 2009 16:32 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nou is er iig voor beide partijen duidelijkheid
Prate is zo overrated. Je heb t t aangegeven. Verder praten is zo'n geneuzel...quote:Op zondag 12 april 2009 16:38 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja... dat dan weer wel.
Ik weet niet, er knaagt iets aan me. Ik zal eens met hem gaan praten
Nou ja... je hebt ergens ook wel gelijk. Hij zal gewoon eerlijk moeten zijn naar zichzelf en ik heb niet het idee dat hij dat is.quote:Op zondag 12 april 2009 16:45 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Prate is zo overrated. Je heb t t aangegeven. Verder praten is zo'n geneuzel...
Ben ik met Joey eens. Je date zei het zelf ook een beetje "je denkt eerst aan de ander en dan pas aan jezelf" als jij het gevoel hebt dat iets knaagt mss moet jij dan eerlijk zijn in je gevoel. (en daaruit zelf een beslissing maken om het toch nog af te zeggen of door te laten gaan)quote:Op zondag 12 april 2009 16:45 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Praten.. Praten..quote:Op zondag 12 april 2009 16:45 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja alles lekker... Straks naar de Japanner, nu ff aant uitrusten. Jij nog wat leuks doen/gedaan?quote:Op zondag 12 april 2009 16:47 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou ja... je hebt ergens ook wel gelijk. Hij zal gewoon eerlijk moeten zijn naar zichzelf en ik heb niet het idee dat hij dat is.
Hoest met Joey?
Ik laat het ff bezinken en maak straks een beslissing.quote:Op zondag 12 april 2009 16:47 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ben ik met Joey eens. Je date zei het zelf ook een beetje "je denkt eerst aan de ander en dan pas aan jezelf" als jij het gevoel hebt dat iets knaagt mss moet jij dan eerlijk zijn in je gevoel. (en daaruit zelf een beslissing maken om het toch nog af te zeggen of door te laten gaan)
Ja, was al vroeg uit de veren. Heb al Reiki, work-out gedaan en ben ondertussen mijn leuke kleding een nog beter plekje aan het gevenquote:Op zondag 12 april 2009 16:48 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja alles lekker... Straks naar de Japanner, nu ff aant uitrusten. Jij nog wat leuks doen/gedaan?
Ow, maar dat is ook een lekkere combinatiequote:Op zondag 12 april 2009 16:52 schreef Tally het volgende:
Ik was er laat uitWel hard gelopen en yoga gedaan
Ik ben gewoon in 2 dagen tijd 3 kilo kwijt..Daar kan nog meer vanaf
Ja het was totaal niet de bedoeling om af te vallenquote:Op zondag 12 april 2009 16:54 schreef MNR het volgende:
[..]
Ow, maar dat is ook een lekkere combinatie
Ik zat gisteren nog te fantaseren om weer te gaan joggen buiten. Nu is het licht, dus nu kan dat
Wauwie! Lekker is dat he?
Hier gaat het ook lekker. / me vet proud![]()
Druk dagje heb je dusquote:Op zondag 12 april 2009 16:51 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, was al vroeg uit de veren. Heb al Reiki, work-out gedaan en ben ondertussen mijn leuke kleding een nog beter plekje aan het geven
Hoe is het met de verwarring?
Sowieso is de energie die je ervoor terugkrijgt, heerlijk!quote:Op zondag 12 april 2009 16:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja het was totaal niet de bedoeling om af te vallen
Maar nu ik toch bezig ben ga ik er gewoon even mee door![]()
![]()
Heb je in ieder geval duidelijkheid voor jezelf.. En das al heel wat..quote:Op zondag 12 april 2009 16:58 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Druk dagje heb je dus. Leuk!
Verwarring is niet echt het juiste woord. Weet wel wat ik wil... Mn relatie houden en zo af en toe sex en leuke dingen met die ander.Heb zo nu en dan sms contact met dr, maar echt diepgaand is het niet.
Ah, dat is fijn. Dat je nu weet wat het is.quote:Op zondag 12 april 2009 16:58 schreef JoeyT het volgende:
Druk dagje heb je dus. Leuk!
Verwarring is niet echt het juiste woord. Weet wel wat ik wil... Mn relatie houden en zo af en toe sex en leuke dingen met die ander.Heb zo nu en dan sms contact met dr, maar echt diepgaand is het niet.
Ja mij lijkt het wel wat. Zou er ook echt geen moeite mee hebben. Maar dat zou te lullig zijn, dus niet realistisch. Het is gewoon een meisje dat me kan uitdagen, net als mn huidige vriendin. En ik denk dat ze super goed in bed is. En ze heeft een clitpiercing en die heb ik nog nooit in t echt gezienquote:Op zondag 12 april 2009 17:02 schreef MNR het volgende:
[..]
Ah, dat is fijn. Dat je nu weet wat het is.
Mja... dat is en wordt een lastige. Zal het jou gelukkig maken als je je leven zo inricht? Dat je je bestaande relatie aanhoudt, met haar gaat samenwonen (of inmiddels mee samenwoont) en daarnaast seks en andere leuke dingen doen met een andere vrouw? In dit geval de dame met wie je intern hebt gezeten.
Ik zou het niet pikken iig als ik zn vriendin was, op die manierquote:Op zondag 12 april 2009 17:02 schreef MNR het volgende:
[..]
Ah, dat is fijn. Dat je nu weet wat het is.
Mja... dat is en wordt een lastige. Zal het jou gelukkig maken als je je leven zo inricht? Dat je je bestaande relatie aanhoudt, met haar gaat samenwonen (of inmiddels mee samenwoont) en daarnaast seks en andere leuke dingen doen met een andere vrouw? In dit geval de dame met wie je intern hebt gezeten.
Nou boffen johquote:Op zondag 12 april 2009 17:00 schreef Tally het volgende:
[..]
Heb je in ieder geval duidelijkheid voor jezelf.. En das al heel wat..
Voer je huidige vriendin dronken en geef dr een clitpiercingquote:Op zondag 12 april 2009 17:09 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja mij lijkt het wel wat. Zou er ook echt geen moeite mee hebben. Maar dat zou te lullig zijn, dus niet realistisch. Het is gewoon een meisje dat me kan uitdagen, net als mn huidige vriendin. En ik denk dat ze super goed in bed is. En ze heeft een clitpiercing en die heb ik nog nooit in t echt gezien.
Je hebt zelf aangegeven dat Ado dit soort dingen van jou mag doen, dus waarom dit de grens overschrijdtquote:Op zondag 12 april 2009 17:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zou het niet pikken iig als ik zn vriendin was, op die manier
En 'navond
Ze zijn geil geloof mequote:Op zondag 12 april 2009 17:09 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja mij lijkt het wel wat. Zou er ook echt geen moeite mee hebben. Maar dat zou te lullig zijn, dus niet realistisch. Het is gewoon een meisje dat me kan uitdagen, net als mn huidige vriendin. En ik denk dat ze super goed in bed is. En ze heeft een clitpiercing en die heb ik nog nooit in t echt gezien.
Natuurlijk pikt zijn vriendin dat niet.. Maar wat niet weet............quote:Op zondag 12 april 2009 17:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zou het niet pikken iig als ik zn vriendin was, op die manier
En 'navond
Nee dat is niets voor haar...quote:Op zondag 12 april 2009 17:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Voer je huidige vriendin dronken en geef dr een clitpiercing
Ik zou graag met je willen ruilenquote:Op zondag 12 april 2009 17:10 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nou boffen joh. Ik ben niet zo iemand die niet met onduidelijkheid kan omgaan. Dat maakt t leven juist zo mooi en dat trekt me juist aan...
Dus je zou het wel willen? Wat heeft je tot nu toe tegengehouden?quote:Op zondag 12 april 2009 17:09 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Jij kan dat echt niet bedenken?quote:Op zondag 12 april 2009 17:11 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je hebt zelf aangegeven dat Ado dit soort dingen van jou mag doen, dus waarom dit de grens overschrijdt.
Ik besef me gewoon dat mensen om me heen doodgaan en dat ik moet genieten van iedere dag. Dus ipv me druk maken over lullige zaken, geniet ik er gewoon van...quote:
O ja dat gevoel ken ik..quote:Op zondag 12 april 2009 17:15 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik besef me gewoon dat mensen om me heen doodgaan en dat ik moet genieten van iedere dag. Dus ipv me druk maken over lullige zaken, geniet ik er gewoon van...
Wat me heeft tegengehouden. Wil ik haar veroveren dan moet ik een totaal charme offensief op poten gaan zetten. Ze zit zelf in een relatie en die zal ze niet opgeven alleen omdat ik ff een pleziertje wil. Ik ben niet het type die tegen een vrouw niet gemeende dingen zegt om haar alleen maar het bed in te krijgen. Ik krijg mn kans nog wel...quote:Op zondag 12 april 2009 17:14 schreef MNR het volgende:
[..]
Dus je zou het wel willen? Wat heeft je tot nu toe tegengehouden?
En het meisje kan je uitdagen, net als je vriendin. En ze heeft een clitpiercing wat je nog nooit gezien hebt bij iemand.
Als Ado met een ander gaat dan zullen dezelfde gevoelens soms ook gaan meespelen. Ik breng ze alleen onder woorden en misschien houdt hij het naar jou verborgen onder het kopje 'lust'.quote:Op zondag 12 april 2009 17:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jij kan dat echt niet bedenken?
Overigens gaat het neit om 'dit soort dingen' en heb ik ook weinig zin om er verder oer uit te weiden als je het neit erg vindt
Ik wil soms weten waarom.. En dan kan ik mezelf verliezen bij het bedenken waarom iets zo is..quote:Op zondag 12 april 2009 17:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik maak me altijd druk, maar dat vind ik iet zo erg, dat hoort wel een beetje bij me
Dus zij wil niet als het alleen om lust gaat?quote:Op zondag 12 april 2009 17:18 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Wat me heeft tegengehouden. Wil ik haar veroveren dan moet ik een totaal charme offensief op poten gaan zetten. Ze zit zelf in een relatie en die zal ze niet opgeven alleen omdat ik ff een pleziertje wil. Ik ben niet het type die tegen een vrouw niet gemeende dingen zegt om haar alleen maar het bed in te krijgen. Ik krijg mn kans nog wel...
uhu.quote:Op zondag 12 april 2009 17:19 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Als Ado met een ander gaat dan zullen dezelfde gevoelens soms ook gaan meespelen. Ik breng ze alleen onder woorden en misschien houdt hij het naar jou verborgen onder het kopje 'lust'.
Ik soms wel. vooral in een bepaalde periode van de maandquote:Op zondag 12 april 2009 17:19 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik wil soms weten waarom.. En dan kan ik mezelf verliezen bij het bedenken waarom iets zo is..
Gelukkig heb ik het niet vaak.. Maar ik kan er wel de weg kwijt van zijn
Net begonnen in een biografie van Gandhi.quote:'Hij leeft in wijsheid, die zichzelf in alles ziet en allen in zichzelf, wiens liefde voor de Heer der Liefde elk zelfzuchtig verlangen, elke hunkering der zinnen waardoor het hart wordt gekweld, heeft verteerd...'
Ik ben aan het lezen in een boek over dementiequote:Op zondag 12 april 2009 17:22 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Net begonnen in een biografie van Gandhi.
Dat sowieso niet, maar ik ben ook niet zo arrogant om te denken dat ze überhaupt haar relatie opgeeft als ik daarom zou vragen. Ze heeft iets moois met hem...quote:Op zondag 12 april 2009 17:20 schreef Tally het volgende:
[..]
Dus zij wil niet als het alleen om lust gaat?
Ik val je niet aan. Ik bedoel alleen te zeggen dat er vaak meer diepte zit achter vreemdgaan. Nee niet vaak, soms...quote:Op zondag 12 april 2009 17:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
uhu.
Want jij kent hem en mij zo goed
O, en je weet natuurlijk ook precies hoe het allemaal zit en werkt
Nee maar ik heb ook nergens aangegeven dat ik je arrogant vind of dat je dat moet zeggenquote:Op zondag 12 april 2009 17:24 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat sowieso niet, maar ik ben ook niet zo arrogant om te denken dat ze überhaupt haar relatie opgeeft als ik daarom zou vragen. Ze heeft iets moois met hem...
Nog niet iig. Anders hadden we t wel gedaanquote:Op zondag 12 april 2009 17:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik wilde alleen weten of zij ook iets zag in rondneuken
Interessant. Hoe dat zo. Heb alleen hersenschimmen op dat gebied gelezen. Zware kost iig..quote:Op zondag 12 april 2009 17:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben aan het lezen in een boek over dementie
ik hogfather van pratchett (heeft alzheimer)quote:Op zondag 12 april 2009 17:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben aan het lezen in een boek over dementie
Ik voel het ook net als een aanval, maar ik zie het wel als kortzichtig. Als jij het zo voelt/ziet moet het wel zo zijn, anders kan niet.quote:Op zondag 12 april 2009 17:25 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik val je niet aan. Ik bedoel alleen te zeggen dat er vaak meer diepte zit achter vreemdgaan. Nee niet vaak, som...
Nou ja kan me voorstellen dat als je beide aan iemand vast zit je niet zo maar tijd kan vrij maken om even te neukenquote:Op zondag 12 april 2009 17:26 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nog niet iig. Anders hadden we t wel gedaan.
Hogfatherquote:Op zondag 12 april 2009 17:27 schreef zbbrox het volgende:
[..]
ik hogfather van pratchett (heeft alzheimer)
toeval
Hej lekker man! Leuk!quote:Op zondag 12 april 2009 17:29 schreef djayzz het volgende:
Goedemiddag allemaal![]()
Ik blijf waarschijnlijk nog een dagje langer in Rio
Mijn opa is aan het dementeren.quote:Op zondag 12 april 2009 17:27 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Interessant. Hoe dat zo. Heb alleen hersenschimmen op dat gebied gelezen. Zware kost iig..
Ik vind het kortzichtig om het puur als lust te zienquote:Op zondag 12 april 2009 17:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik voel het ook net als een aanval, maar ik zie het wel als kortzichtig. Als jij het zo voelt/ziet moet het wel zo zijn, anders kan niet.
Maar ik houd erover op nu, want ik heb geen zin in discussies
Toevallig nu aan het doen toen mij wijs werd gemaakt dat er ook een film van is.quote:
Die film is superrrrrrrrrr vaag en daar hou ik vanquote:Op zondag 12 april 2009 17:32 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Toevallig nu aan het doen toen mij wijs werd gemaakt dat er ook een film van is.
En The colour of magic ben ik nu aan het downen.
Mwa, dan staan we daarin anders en kan ik het gemakkelijker los zien dan jij.quote:Op zondag 12 april 2009 17:31 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik vind het kortzichtig om het puur als lust te zien.
Lastig voor je... Mijn opa was ook dement. Wat ik je kan meegeven is dat het fijn is als je rust naar hem uitstraalt. Laatst hadden we het hier er nog over. Mooiste 'gesprek' wat ik ooit gehad heb was met mn dementerende opa die niet meer kon praten. Ik merkte namelijk dat hij me begreep en ik merkte dat hij het fijn vond dat ik hem begreepquote:Op zondag 12 april 2009 17:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mijn opa is aan het dementeren.
Maar dit is een gewoon leesboek, uit de kast getrokken in de bieb (zonder te kijken, doe ik vaker, lees je nog eens iets waar je nooit op zou komen) en blijkt de vader van het gezin dement te zijn...
Ik hoop dat hij voorlopig even blijft zoals hij is.quote:Op zondag 12 april 2009 17:35 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Lastig voor je... Mijn opa was ook dement. Wat ik je kan meegeven is dat het fijn is als je rust naar hem uitstraalt. Laatst hadden we het hier er nog over. Mooiste 'gesprek' wat ik ooit gehad heb was met mn dementerende opa die niet meer kon praten. Ik merkte namelijk dat hij me begreep en ik merkte dat hij het fijn vond dat ik hem begreep.
Haha ik kan het prima los zien hoor. We praten langs mekaar heen, maar is ook niet boeiendquote:Op zondag 12 april 2009 17:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mwa, dan staan we daarin anders en kan ik het gemakkelijker los zien dan jij.
de meeste mannen met wie ik sex heb gehad, had ik geen gevoelens voor, buiten dat ik ze misschien wel aardig vond (of dat nog niet eens)
Leuk ook om de karakters uit de boeken te zien. Nobbs van de watch. Die knakkers van unseen university..quote:Op zondag 12 april 2009 17:35 schreef Tally het volgende:
[..]
Die film is superrrrrrrrrr vaag en daar hou ik van
En the colour of magic is ook gaafEn komt bijna weer een nieuwe uit hoorde ik van een collega..
Ik heb geloof ik alle boeken gedownload.. Maar ik moet er nog aan beginnen.. Ik wil ze op mijn PDA of PSP zetten maar dat leest niet echt lekker
Ja echt super vind ik het ookquote:Op zondag 12 april 2009 17:41 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Leuk ook om de karakters uit de boeken te zien. Nobbs van de watch. Die knakkers van unseen university..Death natuurlijk.. al vond ik dat die een schellere stem moest hebben.
En niet zoveel , maar toch wat beeldjes van Ankh Morpork enzo. Leukleuk!
Na Hogfather heb ik nog Good Omens liggen en dan ga ik voor Reaper Man en Soul Music.. want Death rocks.
Aai over je bol would do the trick.quote:Op zondag 12 april 2009 17:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja echt super vind ik het ookIk mis alleen die rust in mijn flikker om te lezen op het moment
Nou die aai helpt niet om me rustig te krijgen hoorquote:Op zondag 12 april 2009 17:45 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Aai over je bol would do the trick.![]()
![]()
en praktische dingetjes die wel meehelpen aan het verder komen in een boek zoals vaker met de trein gaan en een boek op het toilet leggen..
*aai* anywaysquote:Op zondag 12 april 2009 17:46 schreef Tally het volgende:
[..]
Nou die aai helpt niet om me rustig te krijgen hoor
En ik ga niet met de trein.. En heb ook geen rust voor de wc
Lekker!quote:Op zondag 12 april 2009 17:53 schreef liefie_ het volgende:
omg ik heb een sog activiteit ontwikkeld die killing is!
een vakantie uitzoeken
Denken en verliefd passen niet in 1 zinquote:Op zondag 12 april 2009 17:55 schreef Rauw. het volgende:
Ik denk dat ik een beetje verliefd aan het worden ben
hahahhaquote:
Dan word ik me er gewoon bewuster van dat ik iemand toch wel erg leuk vindquote:
29quote:Op zondag 12 april 2009 17:51 schreef zbbrox het volgende:
[..]
*aai* anyways
Dan bewaar je ze voor als je oud bent en inkakt.. 30 is een mooie leeftijd... hoe oud ben je nu?
Leuk is dat hequote:Op zondag 12 april 2009 17:57 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Dan word ik me er gewoon bewuster van dat ik iemand toch wel erg leuk vind
Grappig detail is wel dat ik 'r een jaartje terug toen ik haar voor het eers zag haar beschreef als een "apart wijf".quote:
Is dat nu het "mokkeltje" ? waar het over gaat ?quote:Op zondag 12 april 2009 18:01 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Grappig detail is wel dat ik 'r een jaartje terug toen ik haar voor het eers zag haar beschreef als een "apart wijf".
Maar de laatste weken leer ik 'r een beetje kennen...
Gisteravond een hele gezellige avond gehad, en vandaag zit ik al 'n hele tijd over 'r te denken...
kan natuurlijk ook komen omdat mijn slaapgebrek en drankgebruik mijn emotie versterkt
Nope, die heb ik afgeschreven,quote:Op zondag 12 april 2009 18:02 schreef mrbox het volgende:
[..]
Is dat nu het "mokkeltje" ? waar het over gaat ?
Beschrijving van dr uiterlijk?quote:Op zondag 12 april 2009 18:01 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Grappig detail is wel dat ik 'r een jaartje terug toen ik haar voor het eers zag haar beschreef als een "apart wijf".
Gisteravond een hele gezellige avond gehad, en vandaag zit ik al 'n hele tijd over 'r te denken...
kan natuurlijk ook komen omdat mijn slaapgebrek en drankgebruik mijn emotie versterkt
quote:Op zondag 12 april 2009 17:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb besloten een digitale camera te kopen
Dat zijn de leukstequote:Op zondag 12 april 2009 18:01 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ze is ontiegelijk lang, dát is eigenlijk zo niet mij, maar principes zijn er om van af te wijken...quote:
Dat doe ik graag en ik wil ook gewoon veel foto's van de kindjesquote:
Wordt je moe van die fotorolletjesquote:Op zondag 12 april 2009 17:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb besloten een digitale camera te kopen
Dan heb je goed besloten!quote:Op zondag 12 april 2009 18:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat doe ik graag en ik wil ook gewoon veel foto's van de kindjes
en ik heb nu niets om ze mee te maken...
Blonde haren, blauwe ogen, zo uit een sprookjesboek geslopen?quote:Op zondag 12 april 2009 18:07 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ze is ontiegelijk lang, dát is eigenlijk zo niet mij, maar principes zijn er om van af te wijken...
verder gewoon een leuk figuur, blonde haren, mooie ogen...
quote:Op zondag 12 april 2009 18:11 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Blonde haren, blauwe ogen, zo uit een sprookjesboek geslopen?
Nopesquote:Op zondag 12 april 2009 18:06 schreef DR34M3R het volgende:
En? Heb ik hier nog wat gemist terwijl ik aan het genieten was van een heerlijk weekend, wat overigens nog lang niet voorbij is?
Momenteel ben ik emotioneel zo versterkt dat ik niet kan oordelen of het m'n droomvrouw is of gewoon een super leuke meid.quote:Op zondag 12 april 2009 18:11 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Blonde haren, blauwe ogen, zo uit een sprookjesboek geslopen?
Enne... waar fantaseer je dan over?quote:Op zondag 12 april 2009 18:01 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Nee, ik heb gewoon niets nu, buiten mn webcam en mn foon, maar wil binnenkort naar de dierentuin...quote:
Over kusjes gevenquote:Op zondag 12 april 2009 18:13 schreef MNR het volgende:
[..]
Enne... waar fantaseer je dan over?
(hoef je geen antwoord op te geven, is een milde poging van mij om je te plagen)
Hahaha!quote:
owwww...quote:Op zondag 12 april 2009 18:12 schreef MNR het volgende:
[..]
Nopes
Het enige wat wij gemist hebben, ben jij
Je hebt twee mooie meiden JBquote:Op zondag 12 april 2009 18:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, ik heb gewoon niets nu, buiten mn webcam en mn foon, maar wil binnenkort naar de dierentuin...
Paaseieren zoeken vanmorgen:
(gaan zo weer weg btw)
Dat hoor ik vaker jaquote:Op zondag 12 april 2009 18:16 schreef MNR het volgende:
Zo, die meid op de eerste foto lijkt echt op jou!
Leuk
Leuk!quote:Op zondag 12 april 2009 18:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, ik heb gewoon niets nu, buiten mn webcam en mn foon, maar wil binnenkort naar de dierentuin...
Paaseieren zoeken vanmorgen:
(gaan zo weer weg btw)
quote:Op zondag 12 april 2009 18:17 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahaha!
Ikke over knuffelen
Vanmorgen over een massage...
quote:Op zondag 12 april 2009 18:17 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahaha!
Ikke over knuffelen
Vanmorgen over een massage...
Dat was het eerste dat ik ook dacht...quote:Op zondag 12 april 2009 18:16 schreef MNR het volgende:
Zo, die meid op de eerste foto lijkt echt op jou!
quote:Op zondag 12 april 2009 18:19 schreef Tally het volgende:
Ik over keiharde porno seksTenminste toen ik wakker werd vanmorgen..
En al vrij snel bleek het niet bij fantaseren te blijven?quote:Op zondag 12 april 2009 18:19 schreef Tally het volgende:
Ik kan, in alle bescheidenheid, erg goed masseren. Dus genieten wordt het zekerquote:Op zondag 12 april 2009 18:19 schreef DR34M3R het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat zijn mooie fantasieën, ik hoop voor je dat ze snel werkelijkheid worden.
quote:Op zondag 12 april 2009 18:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat was het eerste dat ik ook dacht...
Binnen had ik opgeschreven waar ze lagenquote:Op zondag 12 april 2009 18:18 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Leuk!Binnenshuis niets verstopt? (en vergeten te vinden)
Dierentuin in Emmen is leuk. Wel een tikje noordelijk zeg maar.
Toen ik vanmorgen wakkerwerd ik ook trouwensquote:Op zondag 12 april 2009 18:19 schreef Tally het volgende:
Al snel bleek dat ik alleen in bed lag en manlief beneden zat te studerenquote:Op zondag 12 april 2009 18:21 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En al vrij snel bleek het niet bij fantaseren te blijven?
Het Florida van het Noorden is natuurlijk een prachtig dorpquote:Op zondag 12 april 2009 18:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Binnen had ik opgeschreven waar ze lagen
En ik weet nog niet waarheen, Burgers, Emmen zou kunnen (Noordelijk maakt niet uit) of misschien Ouwehands, ik heb geen idee nog eigenlijk...
Originaliteit is niet je sterkste kant?quote:Op zondag 12 april 2009 18:19 schreef Rauw. het volgende:
[..]
toeval laat over dat ik haar zojuist een massage aanbied omdat ze last heeft van 'r kuit.
Nou, het is beter dan aankomen met een fantasie over pijpen, Tquote:Op zondag 12 april 2009 18:25 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Originaliteit is niet je sterkste kant?
quote:Op zondag 12 april 2009 18:25 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik deed het verkapt hequote:zegt:
ik kon je aanbieden te masseren, maar dat was wel heel slijmerig geweest of niet
liefie! Hoe was het in Roemenië?quote:
Is dat voor of na de anale sex? Dat is tenminste waar ik Joey altijd mee identificeer associeer...quote:Op zondag 12 april 2009 18:26 schreef MNR het volgende:
Nou, het is beter dan aankomen met een fantasie over pijpen, T
Eerlijk is eerlijk, ik krijg ook liever een massage aangeboden dan dat me in mijn oorgefluisterd wordt dat ie me door de modder wil rollen hoor..quote:Op zondag 12 april 2009 18:25 schreef JoeyT het volgende:
[..]
????quote:Op zondag 12 april 2009 18:26 schreef MNR het volgende:
[..]
Gadverdamme! Gewoon nie (anale seks that is).quote:Op zondag 12 april 2009 18:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is dat voor of na de anale sex? Dat is tenminste waar ik Joey altijd mee identificeer...
quote:Op zondag 12 april 2009 18:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Vragen of je er een stuk uit mocht bijten was wel origineler geweest
En sowieso ben ik bij exxen befaamd om mijn massagesquote:Op zondag 12 april 2009 18:28 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, ik krijg ook liever een massage aangeboden dan dat me in mijn oorgefluisterd wordt dat ie me door de modder wil rollen hoor..
Alhoewel.. als ie met me mee rolt..
Ik pm je zo trws ff terugquote:Op zondag 12 april 2009 18:26 schreef MNR het volgende:
[..]
Rauw doet t gewoon keigoed!quote:Op zondag 12 april 2009 18:28 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, ik krijg ook liever een massage aangeboden dan dat me in mijn oorgefluisterd wordt dat ie me door de modder wil rollen hoor..
Alhoewel.. als ie met me mee rolt..
Je moedahquote:Op zondag 12 april 2009 18:30 schreef KudFokker het volgende:
Wie wil morgenochtend met mij eitje tikken @ paas ontbijt?
Waar woonde je ook weer?quote:Op zondag 12 april 2009 18:30 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Zo kinky wil ik het nog niet maken![]()
[..]
En sowieso ben ik bij exxen befaamd om mijn massages![]()
Dus ik blijf in mn vakgebied
Geen condooms kopen. Mag ze kiezen tussen neuken zonder condoom en kinderen krijgen of me pijpen en geen kinderen krijgen.quote:
verbazingwekkend genoeg erg warm!quote:
Ik zeg niks en ga heel braaf monopolie spelen met mn dochterquote:Op zondag 12 april 2009 18:29 schreef MNR het volgende:
[..]
Gadverdamme! Gewoon nie (anale seks that is).
Na is gewoon smerig en na heeft hij er geen behoefte meer aan. Tenminste, niet in mijn wereld![]()
Natuurlijk!quote:
Nou, dat werkt bij mij alvast niet.quote:Op zondag 12 april 2009 18:31 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Geen condooms kopen. Mag ze kiezen tussen neuken zonder condoom en kinderen krijgen of me pijpen en geen kinderen krijgen.
quote:Op zondag 12 april 2009 18:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zeg niks en ga heel braaf monopolie spelen met mn dochter![]()
Jammer jammer.... En hoezo smerig... Als je vies bent neem je maar voorzorgsmaatregelen.quote:Op zondag 12 april 2009 18:29 schreef MNR het volgende:
[..]
Gadverdamme! Gewoon nie (anale seks that is).
Na is gewoon smerig en na heeft hij er geen behoefte meer aan. Tenminste, niet in mijn wereld![]()
Nee sorry, eerst nog een date afzeggenquote:Op zondag 12 april 2009 18:30 schreef KudFokker het volgende:
Wie wil morgenochtend met mij eitje tikken @ paas ontbijt?
Emmen, maar je krijgt hem niet for free natuurlijk...quote:
quote:Op zondag 12 april 2009 18:31 schreef MNR het volgende:
[..]
Natuurlijk!![]()
Echt waar, hier ben ik zo het niet met je eens! Hoe meer er gedwongen wordt, hoe verder het een van zijn bed show wordt. Pijpen doe je (in mijn wereld) als je iemand kei-lief vindt en eens flink wilt verwennen.
Dwingen doen ze maar bij anderen, maar niet bij en tijdens mij. Zo!
Echt.. de context wordt nu wel erg leukquote:
Joey!quote:Op zondag 12 april 2009 18:32 schreef JoeyT het volgende:
Jammer jammer.... En hoezo smerig... Als je vies bent neem je maar voorzorgsmaatregelen.
Hm, volgens mij moet ik nog steeds mn mond houdenquote:Op zondag 12 april 2009 18:31 schreef MNR het volgende:
[..]
Natuurlijk!![]()
Echt waar, hier ben ik zo het niet met je eens! Hoe meer er gedwongen wordt, hoe verder het een van zijn bed show wordt. Pijpen doe je (in mijn wereld) als je iemand kei-lief vindt en eens flink wilt verwennen.
Ik denk dat de meeste vrouwen die mij pijpten me nou niet kei lief vondenquote:Op zondag 12 april 2009 18:31 schreef MNR het volgende:
[..]
Natuurlijk!![]()
Hehehe viespeukjequote:Op zondag 12 april 2009 18:33 schreef MNR het volgende:
[..]
Echt.. de context wordt nu wel erg leuk
Maar is goed
Optie 3: geen van beidequote:Op zondag 12 april 2009 18:31 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Geen condooms kopen. Mag ze kiezen tussen neuken zonder condoom en kinderen krijgen of me pijpen en geen kinderen krijgen.
Nieuwe vrouwen pijpen sowieso wel.quote:Op zondag 12 april 2009 18:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nou, dat werkt bij mij alvast niet.
Verzin maar iets anders, dan hoor ik t wel
Heb je dat besloten ?quote:
Wie niet voelen wil moet maar luisterenquote:Op zondag 12 april 2009 18:33 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste vrouwen die mij pijpten me nou niet kei lief vonden.
Echt.... pijnen NA anale seks?!?!!quote:Op zondag 12 april 2009 18:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zeg niks en ga heel braaf monopolie spelen met mn dochter![]()
Afgaande op je eerdere posts geldt dat ook voor anale sex...quote:Op zondag 12 april 2009 18:35 schreef MNR het volgende:
Echt.... pijnen NA anale seks?!?!!
Dat gaat buiten mijn boekje...
De bladie bla-die blaaa!quote:Op zondag 12 april 2009 18:32 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Jammer jammer.... En hoezo smerig... Als je vies bent neem je maar voorzorgsmaatregelen.
Eerst m'n kontcondoom dichtknuppen dan mag zequote:Op zondag 12 april 2009 18:35 schreef MNR het volgende:
[..]
In bed ben ik niet zo moeilijkquote:Op zondag 12 april 2009 18:35 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee joh... Ik kan veel te goed manipuleren...quote:Op zondag 12 april 2009 18:34 schreef MNR het volgende:
[..]
Optie 3: geen van beide
Hij kan kiezen: of met of niets
Think outside the box
Lik je ook aan je vingers na het kont afvegen?quote:Op zondag 12 april 2009 18:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
In bed ben ik niet zo moeilijk
En nu ga ik echt monopolie spelen
Ik vind t niet leuk....quote:Op zondag 12 april 2009 18:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hm, volgens mij moet ik nog steeds mn mond houden
Haantjequote:
Gewoon wat losser worden dan is het extra geil dat de man de baas is.quote:
En jij mn kipje... Deal...quote:Op zondag 12 april 2009 18:38 schreef MNR het volgende:
[..]
Haantje
= edit =
Trouwens, dat weet ik niet, neem ik terug
Verstandig, is geen verassing voor hem denk ik zoquote:
Hahaha!quote:
Ja, hij zei dat hij er niets achter zocht, maar zijn volgende zin was: "ja, ik vond het zo vervelend hoe wij destijds afscheid hebben genomen". Bij die zin gingen alle alarmbellen rinkelen. Ik bel het gewoon afquote:Op zondag 12 april 2009 18:43 schreef mrbox het volgende:
[..]
Verstandig, is geen verassing voor hem denk ik zo
Damn, jij hebt echt een bijster boeiend leven.quote:Op zondag 12 april 2009 18:46 schreef KudFokker het volgende:
Ik heb me toch hard geblunderd zaterdag
Je kon je op de autorai inschrijven om met een Porsche te rijden...
Dus ik denk, laat ik het proberen.
Vul het briefje in, en leg het in een bak met 100 andere briefjes...
Mocht je raden wie er uitgekozen werd...
De KudFokkert natuurlijk...
Alleen deze lamlul was vergeten zijn rijbewijs mee te nemen, en het bleek dus dat je die mocht laten zien![]()
![]()
!
En het werd nog dramatischer, mijn zwager waar ik mee was kreeg mijn plek
Zijn briefje werd na de mijne uit het bakje gepakt....
quote:Op zondag 12 april 2009 18:47 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Damn, jij hebt echt een bijster boeiend leven.
Ik was er serieus nog nooit geweest, en wist dus ook niet dat je dat soort dingen kon doen...quote:Op zondag 12 april 2009 18:48 schreef MNR het volgende:
[..]
![]()
!!
Dat is nu eens wat ik noem: "jammer"
En een heul wijze les voor de volgende keer.
Ik ga koken. Ciao!
Als ik daarmee ongestoord kan klussen in mijn huis dan heb ik dat er wel voor overquote:
Geen probleem dusquote:VERSCHIJNSELEN BIJ DE VROUW
Vrouwen hebben veelal geen klachten als gevolg van gonorroe. Soms is er iets meer afscheiding dan normaal. Deze kan onaangenaam ruiken en ziet er anders uit (pus). Plassen kan pijn doen.
Hoezo duur? was gratis tochquote:Op zondag 12 april 2009 18:49 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik was er serieus nog nooit geweest, en wist dus ook niet dat je dat soort dingen kon doen...
Dure les om te leren...
Heb wel voor het eerst op een motor gereden, een Kawa!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |