Zit er bij jou al schot in of niet?quote:
Ik ben nu niet in de buurt en dat zal ik voorlopig ook niet zijnquote:Op zondag 12 april 2009 11:31 schreef JonKeL het volgende:
Ipv dat jullie zitten te wachten kunnnen jullie ook mijn paasontbijt in orde maken
Joh als je in dat koekblik van je stapt ben je zo in de buurtquote:Op zondag 12 april 2009 11:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben nu niet in de buurt en dat zal ik voorlopig ook niet zijn
Je kan je eigen broodjes niet smeren?quote:Op zondag 12 april 2009 11:31 schreef JonKeL het volgende:
Ipv dat jullie zitten te wachten kunnnen jullie ook mijn paasontbijt in orde maken
Koekblik...?quote:Op zondag 12 april 2009 11:32 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Joh als je in dat koekblik van je stapt ben je zo in de buurt
Ik heb hete single wijven als ad!quote:Op zondag 12 april 2009 11:32 schreef Nouk84 het volgende:
Check die google-ad:
Vrouw in bed krijgen
Leer hoe u vrouwen juist aanspreekt en kunt veroveren.
Kut ik zie geen adds, heb je erop geklikt? Kan jij het mij leren?quote:Op zondag 12 april 2009 11:32 schreef Nouk84 het volgende:
Check die google-ad:
Vrouw in bed krijgen
Kut, ik heb geen advertenties.quote:Op zondag 12 april 2009 11:32 schreef Nouk84 het volgende:
Check die google-ad:
Vrouw in bed krijgen
jaaaaaaaaaaaaaa ik ga ontbijtenquote:Op zondag 12 april 2009 11:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zit er bij jou al schot in of niet?
Nee dat kan ik niet. Ik heb een ernstige ziektequote:Op zondag 12 april 2009 11:32 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Je kan je eigen broodjes niet smeren?
Verwant aan Oost-Indische doofheid?quote:Op zondag 12 april 2009 11:34 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Nee dat kan ik niet. Ik heb een ernstige ziekte
Nee, ik vind je stom.quote:
quote:Op zondag 12 april 2009 11:33 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Kut ik zie geen adds, heb je erop geklikt? Kan jij het mij leren?
Link doet het nietquote:
Jij moet ook niet naar advertenties kijken, maar croissantjes bakkenquote:
Weet ik...quote:
Veel plezierquote:
Ja, moet ik 't nog een x doen?quote:Op zondag 12 april 2009 11:39 schreef dawg het volgende:
[..]
Heb jij je eigenlijk al eens voorgesteld?
Speciaal voor jou dan.quote:Op zondag 12 april 2009 11:43 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, doe maar, kennelijk heb ik dat even gemist.In PM mag ook.
Ik had alleen iets over (naald)hakken onthouden.quote:Op zondag 12 april 2009 11:46 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan.
19,
1.77,
well-curved,
Groningen,
vrouw en val op mannen,
sporten en uitgaan.
Die croissantjes bakken zichzelf wel.quote:Op zondag 12 april 2009 11:36 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jij moet ook niet naar advertenties kijken, maar croissantjes bakken
Oh... hoelang duurt dat nog?quote:
Doe ook maar even een fotoquote:Op zondag 12 april 2009 11:46 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan.
19,
1.77,
well-curved,
Groningen,
vrouw en val op mannen,
sporten en uitgaan.
Selectief geheugen?quote:Op zondag 12 april 2009 11:50 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik had alleen iets over (naald)hakken onthouden.![]()
Teringquote:Op zondag 12 april 2009 11:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Uurtje of twee. Mijn oven is niet zo snel.
Soms.quote:Op zondag 12 april 2009 11:56 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Selectief geheugen?Nou ja, weet je nu de rest ook.
En foto's doe ik niet aan... Sorry.
Nee, jij niet.quote:Op zondag 12 april 2009 11:58 schreef dawg het volgende:
[..]
Soms.De rest klinkt wel uhh, interessant.
Ik vroeg ook niet om foto's.
Oh voetbal.quote:Op zondag 12 april 2009 12:00 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nee, jij niet.![]()
Maar ik ga naar het voetbal toe! Met een vriendin in de Z-side zitten, wordt nog leuk.
Vrolijk pasen iedereen! Geniet van je vrije dagen!
Dat noem ik nog eens uithoudingsvermogenquote:Op zondag 12 april 2009 11:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Uurtje of twee. Mijn oven is niet zo snel.
Ja inderdaad.quote:
quote:
Hoiquote:
dawgstar!quote:
Zou er niet op rekenen.quote:Op zondag 12 april 2009 12:43 schreef Nouk84 het volgende:
Zo en nu echt weg, hopen dat het terrasweer blijft
Oke... Haha. Hopelijk blijft het dreigenquote:Op zondag 12 april 2009 12:54 schreef Tally het volgende:
Hier is het echt donker.. Niet koud.. Maar wel donker en dreigend..
Onweer en regen.. Om 2 uur vannacht zat ik hier (alsin achter mijn laptopje) nog en het goot en onweerde hevig..quote:Op zondag 12 april 2009 12:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oke... Haha. Hopelijk blijft het dreigen
Ik hoorde ook dat het vannacht op veel plekker vies weer was? Hier is volgens mij geen regen gevallen
Hier stonden de straten blank. Blij dat iemand me naar huis kon brengen zodat ik geen 10 km hoefde te fietsen. Nu in de bus om mijn fiets alsnog op te halen.quote:Op zondag 12 april 2009 12:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oke... Haha. Hopelijk blijft het dreigen
Ik hoorde ook dat het vannacht op veel plekker vies weer was? Hier is volgens mij geen regen gevallen
Geneukt?quote:Op zondag 12 april 2009 13:04 schreef zbbrox het volgende:
ook weer thuis
was een fijn dagje/avondje gister
quote:Op zondag 12 april 2009 12:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
dawgstar!
Hey Tijn
Beide al eitjes wezen zoeken?
Dus je hebt al een mandje vol?quote:Op zondag 12 april 2009 13:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik wil wel eitjes zoeken, maar denk dat ik ze snel gevonden heb, ben daar kei goed in.
Mandje? uhhh ja zo kan je het ook noemen.quote:
Je mocht niet mee karten?quote:Op zondag 12 april 2009 13:24 schreef mrbox het volgende:
zooooooo gedouched en het paas ontbijt zit er ook weer in. Beetje jammer van de buurtkinderen en hun electrische karts o.i.d daar gaat mijn ochtend rust![]()
Nee niet eensquote:Op zondag 12 april 2009 13:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mandje? uhhh ja zo kan je het ook noemen.
[..]
Je mocht niet mee karten?
Je hebt hem doorquote:Op zondag 12 april 2009 13:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mandje? uhhh ja zo kan je het ook noemen.
[..]
Je mocht niet mee karten?
Tegen wie heb je het??quote:
O je bent niet snel tevreden dus.quote:Op zondag 12 april 2009 13:36 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nee niet eenshet is zo'n baby ding, veel herrie weinig snelheid zegmaar
Ik heb hem zeker door.quote:
Waarom kan ik dat alleen maar bij jou in een andere context zienquote:Op zondag 12 april 2009 13:49 schreef Adolecens het volgende:
Goeiemiddag!
Iedereen de paaseitjes gevonden en mee gespeeld?
Je moest eens wetenquote:Op zondag 12 april 2009 13:52 schreef mrbox het volgende:
[..]
Waarom kan ik dat alleen maar bij jou in een andere context zien
Ado!quote:Op zondag 12 april 2009 13:49 schreef Adolecens het volgende:
Goeiemiddag!
Goedemiddag.quote:Op zondag 12 april 2009 13:49 schreef Adolecens het volgende:
Goeiemiddag!
Goedemiddag, ik vind het best lekker weer met 17graden en een zonnetje.quote:Op zondag 12 april 2009 13:54 schreef Feitosa het volgende:
Redelijk weer. Aleen is het te fris voor een terrasje.
Goedemorgen trouwens.![]()
Goeiemorgen?quote:Op zondag 12 april 2009 13:54 schreef Feitosa het volgende:
Redelijk weer. Aleen is het te fris voor een terrasje.
Goedemorgen trouwens.![]()
Matigjesquote:
Enigzins hoofdpijnerig van het bier en de wijn van gisteren maar verder uitermate puikend, net al lekker stukkie gefietst dus ik ben weer helemaal fris. En daar?quote:
Ben je zo'n ruige, ja?quote:Op zondag 12 april 2009 12:00 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nee, jij niet.![]()
Maar ik ga naar het voetbal toe! Met een vriendin in de Z-side zitten, wordt nog leuk.
Vrolijk pasen iedereen! Geniet van je vrije dagen!
Ach manneke toch. Betekent in ieder geval dat je een leuke avond hebt gehad (ga ik even vanuitquote:Op zondag 12 april 2009 14:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Enigzins hoofdpijnerig van het bier en de wijn van gisteren maar verder uitermate puikend, net al lekker stukkie gefietst dus ik ben weer helemaal fris. En daar?
Yep, het was gezellig met allemaal toffe mensjes.quote:Op zondag 12 april 2009 14:07 schreef MNR het volgende:
[..]
Ach manneke toch. Betekent in ieder geval dat je een leuke avond hebt gehad (ga ik even vanuit).
Ik heb al een work-out gedaan en ga dadelijk lekker een boekje lezen met de zon op mijn bolletje
Prima dus.
Q.quote:Op zondag 12 april 2009 14:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Yep, het was gezellig met allemaal toffe mensjes.! Good for you! Veel plezier er mee! De zon wil niet echt doorkomen dus ik blijf wel even binnen nog.
Dat blijft voorlopig ook nog wel even, maar het goede nieuws is dat dat rare gevoel iedere keer een beetje minder wordtquote:Op zondag 12 april 2009 14:09 schreef Q. het volgende:
Volgend weekend gaat erg tof worden, veel zin in.Alleen jammer dat de trein naar Enschede, waar ik vrijdag naar toe ga, op 100 meter langs het huis van een ex gaat.
. Geeft me toch altijd een raar gevoel.
Tis hier nog grijs en grauwquote:Op zondag 12 april 2009 14:07 schreef MNR het volgende:
[..]
Ach manneke toch. Betekent in ieder geval dat je een leuke avond hebt gehad (ga ik even vanuit).
Ik heb al een work-out gedaan en ga dadelijk lekker een boekje lezen met de zon op mijn bolletje
Prima dus.
Hier is er een flauw zonnetjequote:
apeldoorn dus midden nederland zegmaarquote:
Oh mag best hoorquote:
Is dat niet teveel eerquote:Op zondag 12 april 2009 14:16 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oh mag best hoorMij noemen naar 1 van de 3 wijzen van Bethlehem
Ah! Dat komt ons zonnetje vast jullie kant op straks (trekt toch altijd van beneden naar boven, nietwaar?quote:
quote:Op zondag 12 april 2009 14:16 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oh mag best hoorMij noemen naar 1 van de 3 wijzen van Bethlehem
Vast welquote:Op zondag 12 april 2009 14:17 schreef MNR het volgende:
[..]
Ah! Dat komt ons zonnetje vast jullie kant op straks (trekt toch altijd van beneden naar boven, nietwaar?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |