quote:Op zondag 12 april 2009 13:09 schreef erkel het volgende:
Lindsey Lohan
Met die grappen en grollen van Basone blijft iedereen plakken natuurlijk.quote:Op zondag 12 april 2009 13:09 schreef ScottTracy het volgende:
Heb ik nou serieus bijna 3 delen gemist? Damn wat gaat dat hard tegenwoordig hier
Nou, ben ik even blij dat ik wel wat beters te doen heb op zaterdagavond.quote:Op zondag 12 april 2009 13:16 schreef erkel het volgende:
[..]
Met die grappen en grollen van Basone blijft iedereen plakken natuurlijk.
Scott +1quote:Op zondag 12 april 2009 13:14 schreef ScottTracy het volgende:
TV Oranje?
Lijkt me niet, als je het wielrennen een beetje volgt kun je er zo wel een paar opdreunen. Deze vraag is niet onmogelijk te weten...quote:Op zondag 12 april 2009 13:37 schreef LaStrange het volgende:
4 is wel erg lastig als er niet gegoogled mag worden.
Er hoeft er nog maar één te worden genoemd dus gok er ook één svp.quote:Op zondag 12 april 2009 14:07 schreef Ofyles2 het volgende:
Baden Cooke, Magnus Backstedt, Bradley McGee
Miss kwestie van smaak, maar ik zou er de volgende keer gewoon 1 of twee vragen. Dan blokkeer je het topic niet zo.quote:Op zondag 12 april 2009 14:06 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Lijkt me niet, als je het wielrennen een beetje volgt kun je er zo wel een paar opdreunen. Deze vraag is niet onmogelijk te weten...
Ik blokkeer helemaal niets. Dat jullie het niet weten wil niet zeggen dat niemand het weet. Voor mijn part wachten we dan tot er iemand komt die het wel weet, het moet ook weer niet te gemakkelijk worden hè.quote:Op zondag 12 april 2009 14:09 schreef LaStrange het volgende:
[..]
Miss kwestie van smaak, maar ik zou er de volgende keer gewoon 1 of twee vragen. Dan blokkeer je het topic niet zo.
Sowieso een geweldige hardrijder. Zal helaas vandaag denk ik nog niet meedoen om de prijzen...quote:Op zondag 12 april 2009 14:13 schreef Ofyles2 het volgende:
Fabian, nog steeds een geweldige Monsieur Chrono.
zoals ik al zei: het is een kwestie van smaak.quote:Ik blokkeer helemaal niets. Dat jullie het niet weten wil niet zeggen dat niemand het weet. Voor mijn part wachten we dan tot er iemand komt die het wel weet, het moet ook weer niet te gemakkelijk worden hè.
quote:Op zondag 12 april 2009 14:16 schreef Ofyles2 het volgende:
Roemenië
Hij kwam toch weer terug met Pasen?quote:Op zondag 12 april 2009 14:22 schreef Ofyles2 het volgende:
De dag dat Jezus in zijn graf lag, maar zijn ziel in de hemel was.
quote:Op zondag 12 april 2009 14:31 schreef Ofyles2 het volgende:
4 Ampère?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |