Wat een guitig mannetje is Desi tochquote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:42 schreef Chocobo het volgende:
Assassin's Creed II TGS 09: Customization Interview: Koop, upgrade en verf je kleren
http://www.gametrailers.com/video/tgs-09-assassins-creed/57077
Sweeeeettt!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:42 schreef Chocobo het volgende:
Assassin's Creed II TGS 09: Customization Interview: Koop, upgrade en verf je kleren
http://www.gametrailers.com/video/tgs-09-assassins-creed/57077
Ik vond wel dat het kleurenpalet wat uitgebreider had gemogen in deel 1.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:50 schreef Happel het volgende:
Heb echt zin in dit spel. Deel 1 speel ik nog regelmatig, gaat eigenlijk nooit vervelen zoals ik vaak met andere spellen heb.
Viel me op dat elke stad haar eigen kleur had. De ene wat blauwig en de ander wat geel. In ieder geval heb je wel gelijk in deze. Gek genoeg moeten ze voor Italie wel een extreme kleurenpalet gaan gebruiken. We hebben nog amper beelden gezien van de omgeving die de steden verbind. Alleen dat stukje met die koets voor zover ik weet. We praten hier toch over grote groene velden en ook bossen als we over Toscane praten. Ben zo benieuwd!!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:13 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik vond wel dat het kleurenpalet wat uitgebreider had gemogen in deel 1.
Dat was soms wel saai
Geweldig!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:42 schreef Ezio het volgende:
Nieuwe walkthrough!
Die kill op het einde is tof, die guards zien hem echt pas als het al te laat is
Welke vond je dan minder?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:35 schreef Nebo het volgende:
Ik heb echt het idee dat ik naar twee verschillende games aan het kijken ben aan de hand van die filmpjes. Sommige video's zien er echt niet mooi uit en lijken heel erg saaie gameplay weer te geven, en sommige zijn weer super, zoals de bovenstaande
Welke was dat dan?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:40 schreef Chocobo het volgende:
Ik herinner me ook een filmpje die echt niet af was. Er waren niet eens schaduwen te zien. Was heel kaal, maar aan het laatste filmpje te zien was dat geen goede build. Raar dat ze die toch gebruikt hebben als demo of filmpje?
Vorige keer dat ik dat filmpje keek viel me niets opquote:
Misschien ben ik ook aan het zeuren. Blijf erbij dat het te maken heeft met een bepaalde tijd van de dag,... hence de missende schaduws en misschien wat andere textures?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:02 schreef Ezio het volgende:
[..]
Vorige keer dat ik dat filmpje keek viel me niets op
Misschien wel, en als dat niet zo is zijn die problemen waar je het over had nu wel gefixt, die nachtwalkthrough ziet er echt slick uitquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 08:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Misschien ben ik ook aan het zeuren. Blijf erbij dat het te maken heeft met een bepaalde tijd van de dag,... hence de missende schaduws en misschien wat andere textures?
19 november 2009 is op dit moment de releasedate.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:52 schreef RickoKun het volgende:
Wanneer komt dit spel uit, mei 2010 zoals alle andere spellen?
17 novemberquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:54 schreef Bart het volgende:
[..]
19 november 2009 is op dit moment de releasedate.
Ik woon niet in de VS... EU komt ie paar daagjes later.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:47 schreef Ezio het volgende:
[..]
17 november![]()
PC versie pas in Februari 2010
Ik woon ook niet in de VS en ik heb hem toch echt op de 17equote:Op zondag 4 oktober 2009 00:04 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik woon niet in de VS... EU komt ie paar daagjes later.
Zie bijvoorbeeld deze site. Daar staat zelfs 20 november, maar bij mijn webwinkel staat 19 november, dus hopelijk heb ik hem een dagje eerder in huis
Nou, vertel eens hoe je dat dan doet.quote:Op zondag 4 oktober 2009 02:18 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik woon ook niet in de VS en ik heb hem toch echt op de 17e
Hier komt ie gewoon op de 17e uit heurquote:
We zullen het zien.quote:
Ik woon niet in nederland he, wijsneusquote:
Bij mijn weten ligt Venetië nog steeds in de EU in plaats van in de VSquote:
Ook daar woon ik nietquote:Op zondag 4 oktober 2009 11:53 schreef Bart het volgende:
[..]
Bij mijn weten ligt Venetië nog steeds in de EU in plaats van in de VS
Snap ik, vandaar dequote:
quote:
Is het geen US-versie die je dan krijgt?quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:12 schreef Ezio het volgende:
[..]
![]()
Maar ik woon toch echt in europa, en er is mij verzekerd dat ik hem de 17e binnen heb
Neenquote:Op zondag 4 oktober 2009 16:25 schreef Bart het volgende:
[..]
Is het geen US-versie die je dan krijgt?
Ik wilde deze net posten! Super!!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:42 schreef Ezio het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Leonardo Da Vinci, Joechei
*fapfapfap*quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:42 schreef Ezio het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Leonardo Da Vinci, Joechei
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |