Die had ik, maar heb hem geswitched naar de White...quote:Op woensdag 16 september 2009 11:07 schreef Chocobo het volgende:
Zelf heb ik de Black Edition sind mei van dit jaar in de preorder staan
[ afbeelding ]
AC bunny?quote:Op woensdag 16 september 2009 11:32 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Die had ik, maar heb hem geswitched naar de White...
past leuk bij m'n andere Altaïr figurin en m'n Assassin's Creed Bunny
Proestquote:Op woensdag 16 september 2009 11:41 schreef Ceased2Be het volgende:
sorry, bedoelde rabbit:
[ afbeelding ]
Die heb ik hier op mijn bureautje staan, met dank aan Morthill die ze vorig jaar in Parijs kreegquote:Op woensdag 16 september 2009 11:41 schreef Ceased2Be het volgende:
sorry, bedoelde rabbit:
[ afbeelding ]
Ben benieuwd naar de reviews,.... jij beschrijft nu eigenlijk AC1,... !quote:Op woensdag 16 september 2009 12:01 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben er wel van overtuigd dat er verbeteringen zijn aangebracht, maar niet die verbeteringen waar ik naar op zoek ben. Ik ben bang dat het aantal type missies wel is uitgebreid, maar niet de diepgang.
Eigenlijk wil ik een gameplay die meer gemeen heeft met Hitman. Maar dan in een Middeleeuwse setting. Dus eerst je target identificeren en dan de vrijheid om deze via verschillende manieren te doden.
Het demo level van Assassin’s Creed mist deze diepgang. Je werkt je door mensen heen, gaat naar het dak van een gebouw en vliegt dan naar je target. Omdat je hierdoor door de bewakers ontdekt wordt moet je deze eerst doden voordat je je target kunt doden. Er lijkt weinig ruimte om af te wijken van deze vaste route.
Precies. En ik ben dus bang dat ze meer verschillende type missies hebben toegevoegd, maar geen diepgang.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:09 schreef Chocobo het volgende:
Ben benieuwd naar de reviews,.... jij beschrijft nu eigenlijk AC1,... !
OMGquote:Op woensdag 16 september 2009 21:07 schreef Ezio het volgende:
Dev Diary 3!
![]()
Bekijk deze YouTube-video
Ja jij was eerstquote:
Ik zie veel verschillende typen gameplay, die allemaal vallen onder de categorie rennen, vechten of platformen.quote:
quote:Op woensdag 16 september 2009 22:52 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik zie veel verschillende typen gameplay, die allemaal vallen onder de categorie rennen, vechten of platformen.
Ik zie veel afwisseling in de typen gameplay maar geen samenhangend verhaal.
Ik zie geen diepgang.
Wel goed aan je vlot vastbindenquote:Op woensdag 16 september 2009 22:59 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dan laat ik je alleen met mr. Wilson!
[ afbeelding ]
Was dat een speciale actie voor de FRS bij jou in de buurt?quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:17 schreef gonzo1979 het volgende:
Vandaag de LE White Edition besteld bij de FRS voor 39 euro
nee online met de 10% PU VIG korting, 7 euro korting met adddiscount en 7,50 korting omdat ze dirt2 te laat hebben opgestuurdquote:Op zaterdag 19 september 2009 01:14 schreef druide het volgende:
[..]
Was dat een speciale actie voor de FRS bij jou in de buurt?
SUPER prijs!!quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:17 schreef gonzo1979 het volgende:
Vandaag de LE White Edition besteld bij de FRS voor 39 euro
ja de prijs zonder korting vind ik ook al best netjes voor een LE Editionquote:
quote:Pc-versie Assassin’s Creed 2 uitgesteld tot eerste kwartaal 2010
Uitgegeven: 24 september 2009 13:58
Laatst gewijzigd: 24 september 2009 13:58
Ubisoft heeft vandaag bekend gemaakt dat de pc-versie van Assassin’s Creed II wordt uitgesteld tot een release in het eerste kwartaal van 2010. De releasedatum van de consoleversies blijft ongewijzigd.
© Gamez
De uitgever laat via Twitter weten dat het ontwikkelingsteam nog niet klaar was om de game af te leveren. “Het team heeft nog iets meer tijd nodig om de best mogelijke game voor jullie af te leveren”, aldus Ubisoft. De game verschijnt op 20 november nog wel gewoon voor de Xbox 360 en de PlayStation 3.
Assassin's Creed II speelt zich af in de periode na 1476 en hierbij kruipt de speler in de huid van Ezio Auditore de Firenze. In vergelijking met het eerste deel zal de speler hier de beschikking krijgen over een aantal nieuwe wapens, is het voor Ezio mogelijk om te zwemmen en zijn er Da Vinci Workshops in de game te vinden.
Assassin’s Creed II lijkt zich dan ook meer op de actie te gaan richten dan zijn voorganger dat deed. Mede doordat zaken als de afluister-missies niet zullen terugkeren in dit vervolg. De game belooft over zestien verschillende types missies te beschikken en onlangs werd duidelijk dat religie een grotere zal spelen in dit vervolg.
Bron: Nu.nl
Het bloed spuit er wel érg overdreven uit.quote:Op donderdag 24 september 2009 15:32 schreef Chocobo het volgende:
Podver
http://xbox360.ign.com/do(...)smontage_092309.html
Geen idee,... ik heb nog nooit iemand zo neergestoken!quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:40 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Het bloed spuit er wel érg overdreven uit.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Geen idee,... ik heb nog nooit iemand zo neergestoken!
____O____quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:48 schreef TheMagnificent het volgende:
[ afbeelding ]
TGS 09: Ezio's Destiny Trailer
HD / SD
Gaaf!![]()
Ahhhh, now my pants are all sticky..quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:48 schreef TheMagnificent het volgende:
[ afbeelding ]
TGS 09: Ezio's Destiny Trailer
HD / SD
Gaaf!![]()
Als ik me niet vergis zit Rome ook in de game.quote:Op zaterdag 26 september 2009 13:37 schreef TheMagnificent het volgende:
Hé cool, is dat niet Rome op de tweede screenshot?Het gebouw rechtsboven lijkt best wel veel op het Colosseum namelijk. Het zou i.i.g. erg vet zijn als ook Rome in het spel zit (naast Florence en Venetië).
Dat zou mijn vriendin als rome-freak heel tof vindenquote:Op zaterdag 26 september 2009 10:16 schreef Bart het volgende:
Dit is één van die zeldzame games waarvoor ik niet ga wachten tot ie voor 20 euro verkrijgbaar is
Dat heet verhaal.quote:Op woensdag 30 september 2009 15:23 schreef Prosac het volgende:
Deel 1 uit pure verveling weggelegd. Dat eindeloze gelul van je baas, dat steeds maar praten e.d. Het klimmen, rennen en assasinaten was wel schitterend.
Hopelijk krijgt dat nu meer de overhand
Ik snap het wel een beetje, in het begin is het allemaal onsamenhangend gelul. Maar als je verder komt in het spel, dan vallen de stukjes beetje bij beetje op z'n plek, en dan is het echt vetquote:Op woensdag 30 september 2009 15:48 schreef Prosac het volgende:
Ik kon er stukken minder inkomen dan het verhaal van Fallout of GTA, waar ook veel geluld wordt en waar ik geen moeite mee had.
quote:Armed with a new sword, I walked away from the shop to discover my mercenaries in full battle... with pedestrians. They had, for some reason, decided that in my absence it was a good idea to start pillaging the town. People were running around while the mercenaries hewed into them with weapons. No guards seemed to be present.
I asked a nearby developer if he knew why they were attacking unarmed civilians. Had they, perhaps, picked up my bad habits?
"I've never seen that happen before," he said. "It might be a bug."
I think that's the kind of bug they need to keep in the game.
Dat zat ook al in deel 1. Heb daar ook wel eens wachters in gevecht gezien met de bevolking.quote:
Omdat deze zo origineel is laat ik hem staanquote:
Weet je zeker dat dat geen vigilantes warenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:40 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dat zat ook al in deel 1. Heb daar ook wel eens wachters in gevecht gezien met de bevolking.
Als er zo'n bewaker toevallig zo'n peasant raakte wilden die 2 ook wel eens gaan knokken
zekersteweten, die zijn makkelijk genoeg te herkennen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:38 schreef Ezio het volgende:
[..]
Weet je zeker dat dat geen vigilantes waren
Dus dat is de trucquote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:18 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Omdat deze zo origineel is laat ik hem staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |