Jij ook tim, trusten alvast !quote:Op zondag 12 april 2009 00:25 schreef TIM-846 het volgende:
Het is weer wat drukker hier dus ik ga maar eens naar bed! Maak er nog een gezellige avond van
Eddie heeft het weer geflikt ja! En me nieuw aangelegde lipsmacker verzamelingquote:
Uit de top 500.. Ranglijst van meeste posters op fokquote:Op zondag 12 april 2009 00:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wat zijn dat nou weer voor een stats?!
http://forum.fok.nl/rde/list_usertotalsquote:Op zondag 12 april 2009 00:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wat zijn dat nou weer voor een stats?!
Gewoon even op dat ene knopje klikken van netwerk maken en dan moet 'ie het doenquote:Op zondag 12 april 2009 00:29 schreef purplerose het volgende:
ik krijg alleen me draadloze netwerk niet aan de praat dus kan ik nog niet op de bank zitten chatten met jullie
Gelukkig heb ik maar weinig van dat soort dagenquote:Op zondag 12 april 2009 00:31 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Als hans 3 topdagen heeft van 400 per dag kan dat zeer snel gaan
Whehequote:Op zondag 12 april 2009 00:33 schreef purplerose het volgende:
en ik ben opzoek naar een delfsblauwe bedkbed set
Vooral de valpartijen.quote:Op zondag 12 april 2009 00:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Whehe
Oeh! wat blijft de MotoGP toch tof
Die wouden wij ook hebben nergens te vindenquote:Op zondag 12 april 2009 00:33 schreef purplerose het volgende:
en ik ben opzoek naar een delfsblauwe bedkbed set
Dat lukt me dus niet echt op een of andere manierquote:Op zondag 12 april 2009 00:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gewoon even op dat ene knopje klikken van netwerk maken en dan moet 'ie het doen
Meer de inhaalacties, maar af en toe een valpartij vind ik ook niet verkeerd. Uiteraard zonder al te heftige schade bij de rijders want af en toe vallen die gasten hard...! Damnquote:
uuhm, dan weet ik het ook niet hoorquote:Op zondag 12 april 2009 00:34 schreef purplerose het volgende:
[..]
Dat lukt me dus niet echt op een of andere manier
Ja voor kinderbedden kom ik nog wel wat tegen maar voor volwassen maten niet neequote:Op zondag 12 april 2009 00:34 schreef themauster het volgende:
[..]
Die wouden wij ook hebben nergens te vinden
Ja me nerd is weer es niet te bereikenquote:
En ik zit nog wel meer op een ander forum bij te lezen dan hier op dit momentquote:Op zondag 12 april 2009 00:25 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Goos![]()
gezellie ook hier
En Purplerose ook al
yeah
ik ben hypert
Weer beetje blijer dan tijdje terugquote:Op zondag 12 april 2009 00:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
En ik zit nog wel meer op een ander forum bij te lezen dan hier op dit moment.
Hoe is het ?
En hoe is het met purple ?
Vraag het anders even in Digquote:Op zondag 12 april 2009 00:37 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ja me nerd is weer es niet te bereikendie kan dat dan ff via remote access regelen, sjucht
Ah dat klinkt goedquote:Op zondag 12 april 2009 00:38 schreef purplerose het volgende:
[..]
Weer beetje blijer dan tijdje terug
heb vorige week vrijdag zelfs een sollicitatiegesprek gehad en afgelopen dinsdag heb ik dagje meegelopen
Businuessclass, de enige manier waarop ik ooit in een stadion ben geweestquote:Op zondag 12 april 2009 00:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
En weer terug van een erg gezellige avond met collega's en zakenrelaties in het PSV-stadion. Goed gegeten en veel lol!Een betere gastvrouw dan in onze businessruimte kun je niet wensen
. Alles tot in de puntjes verzorgd, van hapjes bij binnenkomst, het eten zelf tot koffie en versnaperingen (chocolade, ananas met slagroom, enz. enz) in de rust tot de pallet kaassoorten na afloop van de wedstrijd
.
Ja joh die nerds van tegenwoordigquote:Op zondag 12 april 2009 00:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vraag het anders even in Dig. Maar mooi piep ja dat die niet is te bereiken!
Ja was heel leuk, ik wil hun best wel, weet nog niet zij mij willenquote:Op zondag 12 april 2009 00:41 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ah dat klinkt goed. En hoe was het meelopen ? Is het wat je wilt (als wat eigenlijk
) en willen ze jou en jij hun ?
quote:Op zondag 12 april 2009 00:43 schreef DaMook het volgende:
[..]
Businuessclass, de enige manier waarop ik ooit in een stadion ben geweest. Ook bij psv trouwens en al wel 2x , zeker goed geregeld, vooral als je genoeg bonnen hebt (dank je pappa
) .
Trusten !quote:Op zondag 12 april 2009 00:40 schreef themauster het volgende:
tijd om te slapen morgen paasontbijttrusten
Ken het nIetquote:Op zondag 12 april 2009 00:48 schreef purplerose het volgende:
ff spammen
http://www.kisskissbangbang.nl/
Ja, snap er geen reet van maar ineens zijn ze hele dagen verdwenenquote:Op zondag 12 april 2009 00:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Whehe. Die willen ineens sociaal doen, enzo
voor als je van labello met een gek smaakje houdtquote:
Damn, waar gaat het heen met deze wereldquote:Op zondag 12 april 2009 00:48 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ja, snap er geen reet van maar ineens zijn ze hele dagen verdwenen![]()
Oh, okay dat klinkt opzich wel tofquote:Op zondag 12 april 2009 00:49 schreef purplerose het volgende:
[..]
voor als je van labello met een gek smaakje houdt
Is het dan geen skybox ? Naja businessclass is sowieso goedquote:Op zondag 12 april 2009 00:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Dit is onze eigen businessruimte. Ben er al vaker geweest. Die huren we dus we kunnen ermee doen en laten wat we wille. Doordeweeks vaak gebruikt voor bijeenkomsten etc. en bij wedstrijden voor dit soort dingen, Die gastvrouw hoort daar een beetje bij en die regelt echt alles tot in de puntjes. Ideaal
. En ook iets waarmee je bij zakenrelaties kunt aankomen
.
Ik vind het schandalig!quote:Op zondag 12 april 2009 00:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Damn, waar gaat het heen met deze wereld
Skybox idd. Zie foto's @ Hyves voor de plek waar we zittenquote:
Rellen valt bij PSV wel meequote:Naja businessclass is sowieso goed. Mischien ga ik binnenkort een keer met collega;s mee die op oost zitten
. Ben benieuwd hoe dat is
, iig een stuk minder luxe als de businessclass met bediening enzo
. Maar waarschijnlijk wel keigezeliig, al haak ik af als ze gaan rellen
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |