Spreekt Jools Holland aanelkaarquote:
Ik heb misschien maar 3 afleveringen in totaal gezienquote:Op zondag 12 april 2009 00:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Blijft mooi. Ben nu wel verder gezapt want deze ken ik al. Wat overigens niet zo moeilijk is want elke aflevering is wel 100x herhaald
.
Baantjer ken ik ze ook bijna allemaal uit mijn hoofdquote:Op zondag 12 april 2009 00:13 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ik heb misschien maar 3 afleveringen in totaal gezien
Meen je neit?! Dan behoor je tot een zeldzaam ras, denk ikquote:Op zondag 12 april 2009 00:13 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ik heb misschien maar 3 afleveringen in totaal gezien
Was je door het alarm van de magnetron heen geslapen?quote:Op zondag 12 april 2009 00:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]. Back-up pizza kwam gelukkig goed van pas
Geluid stond vrij hard tijdens de Disco Classics en de oven stond toch te hoog, vandaarquote:Op zondag 12 april 2009 00:14 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Was je door het alarm van de magnetron heen geslapen?
Haha.. Denk het wel, schandalig eigenlijk misschien ook wel.quote:Op zondag 12 april 2009 00:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Meen je neit?! Dan behoor je tot een zeldzaam ras, denk ik.
Is Baantje ook een leuk programma?quote:Op zondag 12 april 2009 00:14 schreef themauster het volgende:
Baantje is 1 van mijn favo nederlandse series en natuurlijk Unit13 en Bureau Kruislaan
Jaaa! die laatste 2 ook. Ge-wel-dig ! Ernstige delichten vind ik ook wel tof, maar Unit 13 is toch welquote:Op zondag 12 april 2009 00:14 schreef themauster het volgende:
Baantje is 1 van mijn favo nederlandse series en natuurlijk Unit13 en Bureau Kruislaan
Disco Classics?quote:Op zondag 12 april 2009 00:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geluid stond vrij hard tijdens de Disco Classics en de oven stond toch te hoog, vandaar
Ja ik leef nog! :x Ben me winterdepressie weer een beetje te bovenquote:Op zondag 12 april 2009 00:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]Purple
je leeft nog !!! Alles goed met je ??
Hallo onbekendequote:
Sorry dat ik het zeg, maar eigenlijk welquote:Op zondag 12 april 2009 00:15 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Haha.. Denk het wel, schandalig eigenlijk misschien ook wel.
Tegenwoordig hoor je ook de wat meer recentere dance platen. Best tof nog steedsquote:Op zondag 12 april 2009 00:16 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Disco Classics?Niet echt mijn favoriete muziek
PRquote:Op zondag 12 april 2009 00:16 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ja ik leef nog! :x Ben me winterdepressie weer een beetje te boven
Alles chill aan jou kant?
Unit 13 is indd geweldig Bram vd Vlugt maakt de serie maar nu is vd Vlugt sowieso een heldquote:Op zondag 12 april 2009 00:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jaaa! die laatste 2 ook. Ge-wel-dig ! Ernstige delichten vind ik ook wel tof, maar Unit 13 is toch wel. Bureau Kruislaan is wel van heel lang geleden. Prima series
.
Gelukkig uit je winterdepressie, bijna danquote:Op zondag 12 april 2009 00:16 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ja ik leef nog! :x Ben me winterdepressie weer een beetje te boven
Alles chill aan jou kant?
Misschien kan ik alles even inhalen aangezien ik nu toch vakantie hebquote:Op zondag 12 april 2009 00:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zeg, maar eigenlijk wel
Jup, die is echt goed jaquote:Op zondag 12 april 2009 00:18 schreef themauster het volgende:
[..]
Unit 13 is indd geweldig Bram vd Vlugt maakt de serie maar nu is vd Vlugt sowieso een held
Aha. Ik hou toch meer van Krezip, Alain Clark en Dioquote:Op zondag 12 april 2009 00:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Tegenwoordig hoor je ook de wat meer recentere dance platen. Best tof nog steeds.
Het zijn er nogal wat dus volgens mij staat je een leuke uitdaging te wachtenquote:Op zondag 12 april 2009 00:19 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Misschien kan ik alles even inhalen aangezien ik nu toch vakantie heb
Dan is het programma idd niks voor jouquote:Op zondag 12 april 2009 00:20 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Aha. Ik hou toch meer van Krezip, Alain Clark en Dio
Qua weer wordt het nu toch wel weer iets minder of niet?quote:Op zondag 12 april 2009 00:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gelukkig uit je winterdepressie, bijna dan. Qua weer gaat het gelukkig weer de goede kant op
. Hier verder alles chill hoor
.
dan zit je goed bij 3fm op dit momentquote:Op zondag 12 april 2009 00:20 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Aha. Ik hou toch meer van Krezip, Alain Clark en Dio
527 delen geleden voor het laatst dat je er was. Vorige week dacht ik nog aan jequote:
Kijk zequote:Op zondag 12 april 2009 00:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dan is het programma idd niks voor jou.
MotoGP @ RTL 7
Hoi Hobselquote:Op zondag 12 april 2009 00:12 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Met dat leuke britse muziek programma
Ben ik helemaal fan van
Ja het begint weer tieten uit je shirtje weer te wordenquote:Op zondag 12 april 2009 00:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gelukkig uit je winterdepressie, bijna dan. Qua weer gaat het gelukkig weer de goede kant op
. Hier verder alles chill hoor
.
Ze scoren de ene MH na de andere iddquote:Op zondag 12 april 2009 00:21 schreef themauster het volgende:
[..]
dan zit je goed bij 3fm op dit moment
Maandag nog minder, maar daarna weer naar de 20+. Toch wel ver boven het gemiddelde (11 graden).quote:Op zondag 12 april 2009 00:20 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Qua weer wordt het nu toch wel weer iets minder of niet?Maar goed, nog steeds boven het jaarlijks gemiddelde dacht ik
quote:Op zondag 12 april 2009 00:22 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ja het begint weer tieten uit je shirtje weer te worden
Nu hopen dat dat doorzet naar de zomer! Heb wel zin in een hete zomerquote:Op zondag 12 april 2009 00:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maandag nog minder, maar daarna weer naar de 20+. Toch wel ver boven het gemiddelde (11 graden).
Zolang geleden alweerquote:Op zondag 12 april 2009 00:21 schreef borisz het volgende:
[..]
527 delen geleden voor het laatst dat je er was. Vorige week dacht ik nog aan je. Kwam meer omdat ik de eerste 3fm delen er bij pakte.
Een hete en dampende zomer. Bring it on!quote:Op zondag 12 april 2009 00:23 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Nu hopen dat dat doorzet naar de zomer! Heb wel zin in een hete zomer
Hehehehehequote:Op zondag 12 april 2009 00:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
. Zo kennen we je weer
![]()
. Welkom terug ! Te lang geleden dat je hier was
.
Kan wel kloppen ja, maandje of 4 weer flink depressief geweest, ben blij dat ik me er weer een winter doorheen heb weten te worstelenquote:Op zondag 12 april 2009 00:25 schreef borisz het volgende:
[..]
30 november zie ik nu dat je er voor het laatst was.
Super!quote:Op zondag 12 april 2009 00:24 schreef purplerose het volgende:
[..]
Hehehehehe![]()
Ga er weer meer zijn, heb jullie ook gemistmaar nu met de nieuwe laptop moet dat goedkomen
Eddie heeft geholpen neem ik aan ?quote:Op zondag 12 april 2009 00:26 schreef purplerose het volgende:
[..]
Kan wel kloppen ja, maandje of 4 weer flink depressief geweest, ben blij dat ik me er weer een winter doorheen heb weten te worstelen
Hobbel! Woman!quote:Op zondag 12 april 2009 00:25 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Goos![]()
gezellie ook hier
En Purplerose ook al
yeah
ik ben hypert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |