Tegenwoordig klinken ambulance, politie en brandweer hetzelfde dus dat kun jij helemaal niet meer horen!quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:53 schreef Dagoduck het volgende:
De brandweer sirenes zijn eindelijk weg
en toch is het aan de andere kant van den helder
Nee, maar alleen brandweer is uitgeruktquote:Op zaterdag 11 april 2009 23:54 schreef Adelante het volgende:
[..]
Tegenwoordig klinken ambulance, politie en brandweer hetzelfde dus dat kun jij helemaal niet meer horen!
Best jammerquote:Op zaterdag 11 april 2009 23:56 schreef tong80 het volgende:
Ik heb hier in Gelderland al eens een ingezonden brief verzonden naar de krant.
Dat we helemaal geen duinen hebben in Zaltbommel.
Zoo dat heb je snel ontdekt zegquote:Op zaterdag 11 april 2009 23:32 schreef Dagoduck het volgende:
Hoor je zo een paar brandweerwagens
dus ik doe: http://www.p2000-online.net/
duinbrand![]()
![]()
DAT DIT KAN IN NEDERLAND !!!
klacht: het is allemaal te makkelijk tegenwoordig.
oja: noord holland noord..
Echt na 2 seconden, ..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Welke regio woon jij?quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:54 schreef Adelante het volgende:
[..]
Tegenwoordig klinken ambulance, politie en brandweer hetzelfde dus dat kun jij helemaal niet meer horen!
Arnhemquote:Op zaterdag 11 april 2009 23:59 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Welke regio woon jij?
Mij dunkt het dat de overzetting nogal stroef verloopt.
quote:
http://www.blikopnieuws.nl/popup/video/88264quote:Op zondag 12 april 2009 00:01 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Tilburg diende als pilotregio.
Zelf woon ik daar niet.
Alleen nieuwe voertuigen, dus dat duurt nog wel minimaal een decenniumquote:Met ingang van 1 januari 2009 zullen nieuwe voertuigen van alle hulpdiensten worden uitgerust met het zelfde sirenegeluid en zwaailichten die voldoen aan de normen die hieraan worden gesteld. Nieuw voor politieauto’s en ambulances is een geel zwaai of knipperlicht. Deze dient als obstakelverlichting ipv de blauwe zwaailichten. Dit om onnodig aandacht van weggebruikers te weren wanneer men bij een incident staat.
Nee, Den Helder heeft een mooie clubquote:
Arnhemquote:
Klinkt verwarrend.quote:Op zondag 12 april 2009 00:11 schreef Adelante het volgende:
[..]
http://www.blikopnieuws.nl/popup/video/88264
[..]
Alleen nieuwe voertuigen, dus dat duurt nog wel minimaal een decennium
- Beste binnenstad van NLquote:
Ja, fc den helderquote:Op zondag 12 april 2009 00:11 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee, Den Helder heeft een mooie club
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |