Tegenwoordig klinken ambulance, politie en brandweer hetzelfde dus dat kun jij helemaal niet meer horen!quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:53 schreef Dagoduck het volgende:
De brandweer sirenes zijn eindelijk weg
en toch is het aan de andere kant van den helder
Nee, maar alleen brandweer is uitgeruktquote:Op zaterdag 11 april 2009 23:54 schreef Adelante het volgende:
[..]
Tegenwoordig klinken ambulance, politie en brandweer hetzelfde dus dat kun jij helemaal niet meer horen!
Best jammerquote:Op zaterdag 11 april 2009 23:56 schreef tong80 het volgende:
Ik heb hier in Gelderland al eens een ingezonden brief verzonden naar de krant.
Dat we helemaal geen duinen hebben in Zaltbommel.
Zoo dat heb je snel ontdekt zegquote:Op zaterdag 11 april 2009 23:32 schreef Dagoduck het volgende:
Hoor je zo een paar brandweerwagens
dus ik doe: http://www.p2000-online.net/
duinbrand![]()
![]()
DAT DIT KAN IN NEDERLAND !!!
klacht: het is allemaal te makkelijk tegenwoordig.
oja: noord holland noord..
Echt na 2 seconden, ..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Welke regio woon jij?quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:54 schreef Adelante het volgende:
[..]
Tegenwoordig klinken ambulance, politie en brandweer hetzelfde dus dat kun jij helemaal niet meer horen!
Arnhemquote:Op zaterdag 11 april 2009 23:59 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Welke regio woon jij?
Mij dunkt het dat de overzetting nogal stroef verloopt.
quote:
http://www.blikopnieuws.nl/popup/video/88264quote:Op zondag 12 april 2009 00:01 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Tilburg diende als pilotregio.
Zelf woon ik daar niet.
Alleen nieuwe voertuigen, dus dat duurt nog wel minimaal een decenniumquote:Met ingang van 1 januari 2009 zullen nieuwe voertuigen van alle hulpdiensten worden uitgerust met het zelfde sirenegeluid en zwaailichten die voldoen aan de normen die hieraan worden gesteld. Nieuw voor politieauto’s en ambulances is een geel zwaai of knipperlicht. Deze dient als obstakelverlichting ipv de blauwe zwaailichten. Dit om onnodig aandacht van weggebruikers te weren wanneer men bij een incident staat.
Nee, Den Helder heeft een mooie clubquote:
Arnhemquote:
Klinkt verwarrend.quote:Op zondag 12 april 2009 00:11 schreef Adelante het volgende:
[..]
http://www.blikopnieuws.nl/popup/video/88264
[..]
Alleen nieuwe voertuigen, dus dat duurt nog wel minimaal een decennium
- Beste binnenstad van NLquote:
Ja, fc den helderquote:Op zondag 12 april 2009 00:11 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee, Den Helder heeft een mooie club
Mijn opa en oma woonde er toen gingen ze dood,quote:Op zondag 12 april 2009 00:12 schreef Adelante het volgende:
[..]
- Beste binnenstad van NL
- Groenste stad van NL
- Homo hoofdstad van NL
Toch best veel prijzen voor een stad.
Daar kun je inderdaad trots op wezenquote:
Beter zo!quote:Op zondag 12 april 2009 00:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, fc den helder
maar juicyhill woont toch niet in den heldeR?
maar ik ben voor AZ !!
Almerequote:Op zondag 12 april 2009 00:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, fc den helder
maar juicyhill woont toch niet in den heldeR?
maar ik ben voor AZ !!
Winkelcentrum Kronenburg is goed te doen.quote:Op zondag 12 april 2009 00:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mijn opa en oma woonde er toen gingen ze dood,
we gingen er altijd wel 1x per maand heen en nu ben ik er al 1,5 jaar neit geweest, binnenkort maar weer is heen.
AZ wordt toch wel kampioen als ze nog 1 van de komende 3 of 4 wedstrijden winnen hebben ze t toch?quote:Op zondag 12 april 2009 00:14 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Beter zo!
FC Twente heeft helaas niet meegewerkt aan het scenario, maar ik hoop dat Ajax wel tegen Willem II ten onder gaat.
Dat is Den Helder in het kwadraat manquote:
Wij gingen er in een bilderberg hotelquote:Op zondag 12 april 2009 00:14 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Winkelcentrum Kronenburg is goed te doen.
Vitesse helpt graag Ajax van een kampioenschap af, dus dat zit wel goed.quote:Op zondag 12 april 2009 00:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
AZ wordt toch wel kampioen als ze nog 1 van de komende 3 of 4 wedstrijden winnen hebben ze t toch?
Den Helder en Amsterdam in het kwadraat. Zo saai als Den Helder, zo gewelddadig als Amsterdam.quote:Op zondag 12 april 2009 00:15 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat is Den Helder in het kwadraat man![]()
![]()
Almere is lelijkste stadquote:Op zondag 12 april 2009 00:15 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat is Den Helder in het kwadraat man![]()
![]()
Den Helder is niet saai.quote:Op zondag 12 april 2009 00:16 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Den Helder en Amsterdam in het kwadraat. Zo saai als Den Helder, zo gewelddadig als Amsterdam.
Dat is het grootste paupergedeelte van de stad manquote:Op zondag 12 april 2009 00:14 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Winkelcentrum Kronenburg is goed te doen.
Volgende week al.quote:Op zondag 12 april 2009 00:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
AZ wordt toch wel kampioen als ze nog 1 van de komende 3 of 4 wedstrijden winnen hebben ze t toch?
In 2020 staat de kop van Noord-Holland onder water en ligt Amersfoort aan zeequote:Op zondag 12 april 2009 00:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Almere is lelijkste stad
Den Helder op 3 na lelijkste stad
maar ze gaan voor 200 miljoen stadpark aanleggen etc..
hopelijk zitten we in 2020 niet meer in top-10 van nederland
Ik krik het niveau drastisch omhoog.quote:
Zo vroeg al!quote:Op zondag 12 april 2009 00:17 schreef Adelante het volgende:
[..]
In 2020 staat de kop van Noord-Holland onder water en ligt Amersfoort aan zee
Enige positieve mogelijk is dat de bus in Almere nooit voor een stoplicht hoeft te wachten.quote:Op zondag 12 april 2009 00:18 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik krik het niveau drastisch omhoog.
Elderveld dus.quote:Op zondag 12 april 2009 00:21 schreef Dagoduck het volgende:
Mijn opa en oma woonden in de ehh..
ehh.. ehh.. ehh... ehh
google maps gezocht: kon t niet vinden
ff op oude enveloppen kijken
ze woonden in de zandvoortstraat.
Da's Elden manquote:Op zondag 12 april 2009 00:21 schreef Dagoduck het volgende:
Mijn opa en oma woonden in de ehh..
ehh.. ehh.. ehh... ehh
google maps gezocht: kon t niet vinden
ff op oude enveloppen kijken
ze woonden in de zandvoortstraat.
Nee, ernaast.quote:
Hoe kom jij zo bekend in deze regio?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |