De meubelboulevard en de Ikea!quote:Op maandag 13 april 2009 10:49 schreef Henk-B het volgende:
Weet er iemand triuwens of de winkels vandaag open zijn in Rotterdam Centrum?
Fable 2 is 1 van de slechtste spellen ooitquote:Op maandag 13 april 2009 14:10 schreef -Dries- het volgende:
Ik startte vandaag Fable 2 weer es op, maar mijn poppetje heeft geen loop/ren animaties meer. Hij ''glijdt'' nu over de grond. En ik ben niet de enige die er last van heeft. Je kan er ook niks aan doen. En ik heb ook geen zin om overnieuw te beginnen. Kutspel.
Waarom? Door de bugs?quote:Op maandag 13 april 2009 17:35 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Fable 2 is 1 van de slechtste spellen ooit![]()
Wat een kut spel heeft die gast er van gemaakt zo jammer
Ook!quote:
Welk spel is dan wel moeilijk op de xbox360?quote:Op maandag 13 april 2009 17:51 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ook!
Maar dat spel is dood versimpeld
Alle spellen die hij slecht vindt, zodra ze moeilijk worden haakt hij afquote:Op maandag 13 april 2009 17:59 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Welk spel is dan wel moeilijk op de xbox360?
Laat me raden, hij vind Ninja Gaiden slecht? Ik bespeur namelijk bij sommige mensen die ik ken een soort van angst voor dat spel, omdat hun eerste ervaring was dat ze het eerste level niet konden uitspelen op de oude xbox. Als oldskool gamer heb ik dan ook in de black versie bijna alle missies gehaald, sommige ook nogeens op master ninja.quote:Op maandag 13 april 2009 18:08 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Alle spellen die hij slecht vindt, zodra ze moeilijk worden haakt hij af
Tijdens het verdedigen hou ik vaak RT in (kan ook LT zijn trouwensquote:Op maandag 13 april 2009 14:13 schreef Edwinuss het volgende:
Ik heb echt een raar probleem met FIFA09 online. Het is zeker niet dat ik het spel niet beheers, maar elke keer komen ze door mijn verdediging als ik klaar ben met een aanval en de counter begint.
Maar zodra dit andersom is, dan maak ik geen schijn van kans.
Iemand tips, of vergeet ik iets ?
Ik snap niet wat je bedoelt..quote:Op maandag 13 april 2009 18:23 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Tijdens het verdedigen hou ik vaak RT in (kan ook LT zijn trouwens) Dan hou je de tegenstander voor je zegmaar. Duurt wel even voordat je dat feilloos onder de knie hebt. AIs je dit al gebruikt dan beheers je het spelletje gewoon niet
Ik heb Ninja Gaiden nooit gespeeld!quote:Op maandag 13 april 2009 18:12 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Laat me raden, hij vind Ninja Gaiden slecht? Ik bespeur namelijk bij sommige mensen die ik ken een soort van angst voor dat spel, omdat hun eerste ervaring was dat ze het eerste level niet konden uitspelen op de oude xbox. Als oldskool gamer heb ik dan ook in de black versie bijna alle missies gehaald, sommige ook nogeens op master ninja.
Deze topics zijn groot gemaakt door Sackboy, Racer en mij..quote:Op maandag 13 april 2009 21:30 schreef AQuila360 het volgende:
Je zou hier weg gaan man!
Blijf dan ook weg!
quote:Op maandag 13 april 2009 21:43 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Deze topics zijn groot gemaakt door Sackboy, Racer en mij..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |