quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:39 schreef Wessiej het volgende:
Zin an!
Heb hem 10 minuten geleden besteld, toch wel erg zin in Butcher Bay weer te spelen.quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:42 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik pas voorlopig.
Slaat nergens op ED! Ga weg hier manquote:Op zaterdag 11 april 2009 22:49 schreef Edwinuss het volgende:
" AQuila en z'n B titels" was een betere TT geweest.
Ik lees veel verhalen dat mensen Dark Athena beter vinden dan Butcher Bay dus dat zal ook meevallenquote:Op zaterdag 11 april 2009 23:02 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Slaat nergens op ED! Ga weg hier man![]()
Het nieuwe deel kan opzich wel tegen vallen maar voor alleen het Butchers Bay gedeelte zou ik hem weer kopen!
Ik snap er geen fluit meer vanquote:Op zaterdag 11 april 2009 23:05 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik lees veel verhalen dat mensen Dark Athena beter vinden dan Butcher Bay dus dat zal ook meevallen
Ik kan niet wachtenquote:Op zaterdag 11 april 2009 23:10 schreef TheMagnificent het volgende:
Eerste screenshots van Assassin's Creed II te zien in een filmpje (aan het begin):
http://www.epicbattleaxe.(...)-creed-2-images.html
Een afbeelding van de hoofdrolspeler (Ezio):
http://www.epicbattleaxe.com/eba-game-pics/assassins-creed-2/
Waanzinnigquote:Op zaterdag 11 april 2009 23:24 schreef TheMagnificent het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klik hier voor meer...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik word er wild van!
[ Bericht 0% gewijzigd door TheMagnificent op 11-04-2009 23:52:12 ]
quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:44 schreef TheMagnificent het volgende:
Net een groot plaatje gevonden van Ezio, de hoofdrolspeler:
[ afbeelding ]
En een ''shitload aan info'' onder de spoiler tag:VetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik word er wild van!
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Ja er wordt altijd gepraat, maar of je daarmee je engels verbeterd?quote:Op zondag 12 april 2009 01:02 schreef fespo het volgende:
Wordt er veel gesproken op Xbox live, of valt dat wel mee?
Ik zit er over na te denken om een Xbox te kopen om mijn spreekvaardigheid van engels te verbeteren.
gamen vind ik ook leuk dus niet alleen daarom maar wel voor een groot gedeelte
zegt een voetbal mongoolquote:Op zondag 12 april 2009 01:07 schreef TerroRobbie het volgende:
Xbox kopen om je spreekvaardigheid te verbeteren
quote:Op zondag 12 april 2009 01:07 schreef TerroRobbie het volgende:
Xbox kopen om je spreekvaardigheid te verbeteren
Waarom Strolie?quote:
Opzich kan dat wel helpen ja maar dan moet je idd geen scheldende koters treffenquote:Op zondag 12 april 2009 01:02 schreef fespo het volgende:
Wordt er veel gesproken op Xbox live, of valt dat wel mee?
Ik zit er over na te denken om een Xbox te kopen om mijn spreekvaardigheid van engels te verbeteren.
gamen vind ik ook leuk dus niet alleen daarom maar wel voor een groot gedeelte
quote:Op zondag 12 april 2009 09:18 schreef Reintji het volgende:
Ik heb een xbox gekocht zodat ik niet meer met mijn vriendin hoef te praten
Wtf heb je tegen Riddickquote:Op zondag 12 april 2009 12:06 schreef SkyChat het volgende:
Riddick![]()
Wheelman zit zeker ook in je collectie?
gelukkig zijn er geen combo's met dat gedrocht van een spel.quote:Op zondag 12 april 2009 14:15 schreef Silver_Shark het volgende:
waar kan ik een goedkope xbox360 halen met call of duty world of war?
Is ook veel vetter.quote:Op zondag 12 april 2009 14:54 schreef Platina het volgende:
[..]
gelukkig zijn er geen combo's met dat gedrocht van een spel.
koop fijn CoD 4
Ik weet niet, zodra ik free 4 all ga doen krijg ik het gevoel dat iedereen in een hoekje staat te wachten tot er iemand voorbij komt, en dan verder gaat naar het volgende hoekje.quote:
Klinkt als een leuk spelquote:Op zondag 12 april 2009 18:30 schreef AQuila360 het volgende:
Ik moet de laatste missie van Halo Wars nog doen!
Die is ook weer klote! Iemand tips of hulp?!?
Het is om en om vet en klotequote:
http://www.gamez.nl/pc/ni(...)t-cel-shaded---.htmlquote:Op zondag 12 april 2009 23:22 schreef AQuila360 het volgende:
Borderlands krijgt cel-shaded graphics! Peer op man ik keek hier echt naar uit maar dit lijkt me helemaal nix!
@ Scarface! Check ff de timeline of de boeken dan pas zie je hoe diep en vet dat universum is!
Het verhaal is gewoon veel bruter dan in die poppekast games dat is echt jammer! maar shit is vet en er zijn zeker nog veel meer lui naast MCquote:Op zondag 12 april 2009 23:31 schreef Scarface2004 het volgende:
Ik weet niet of die film nog doorgaat, maar het kan een hele mooie gaan worden.
Die timeline en de filmpjes zijn echt vet in HW.
Voorheen draaide het teveel om Master Chief, en zo´n overdreven vet hoofdpersonage vond ik dat nou ook weer niet.
Leuk om te zien dat ze nu ook wat nieuwe personage´s hebben los gelaten
BAAS WESSIEJ!quote:Op zondag 12 april 2009 23:45 schreef Wessiej het volgende:
[..]
http://www.gamez.nl/pc/ni(...)t-cel-shaded---.html
De meubelboulevard en de Ikea!quote:Op maandag 13 april 2009 10:49 schreef Henk-B het volgende:
Weet er iemand triuwens of de winkels vandaag open zijn in Rotterdam Centrum?
Fable 2 is 1 van de slechtste spellen ooitquote:Op maandag 13 april 2009 14:10 schreef -Dries- het volgende:
Ik startte vandaag Fable 2 weer es op, maar mijn poppetje heeft geen loop/ren animaties meer. Hij ''glijdt'' nu over de grond. En ik ben niet de enige die er last van heeft. Je kan er ook niks aan doen. En ik heb ook geen zin om overnieuw te beginnen. Kutspel.
Waarom? Door de bugs?quote:Op maandag 13 april 2009 17:35 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Fable 2 is 1 van de slechtste spellen ooit![]()
Wat een kut spel heeft die gast er van gemaakt zo jammer
Ook!quote:
Welk spel is dan wel moeilijk op de xbox360?quote:Op maandag 13 april 2009 17:51 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ook!
Maar dat spel is dood versimpeld
Alle spellen die hij slecht vindt, zodra ze moeilijk worden haakt hij afquote:Op maandag 13 april 2009 17:59 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Welk spel is dan wel moeilijk op de xbox360?
Laat me raden, hij vind Ninja Gaiden slecht? Ik bespeur namelijk bij sommige mensen die ik ken een soort van angst voor dat spel, omdat hun eerste ervaring was dat ze het eerste level niet konden uitspelen op de oude xbox. Als oldskool gamer heb ik dan ook in de black versie bijna alle missies gehaald, sommige ook nogeens op master ninja.quote:Op maandag 13 april 2009 18:08 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Alle spellen die hij slecht vindt, zodra ze moeilijk worden haakt hij af
Tijdens het verdedigen hou ik vaak RT in (kan ook LT zijn trouwensquote:Op maandag 13 april 2009 14:13 schreef Edwinuss het volgende:
Ik heb echt een raar probleem met FIFA09 online. Het is zeker niet dat ik het spel niet beheers, maar elke keer komen ze door mijn verdediging als ik klaar ben met een aanval en de counter begint.
Maar zodra dit andersom is, dan maak ik geen schijn van kans.
Iemand tips, of vergeet ik iets ?
Ik snap niet wat je bedoelt..quote:Op maandag 13 april 2009 18:23 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Tijdens het verdedigen hou ik vaak RT in (kan ook LT zijn trouwens) Dan hou je de tegenstander voor je zegmaar. Duurt wel even voordat je dat feilloos onder de knie hebt. AIs je dit al gebruikt dan beheers je het spelletje gewoon niet
Ik heb Ninja Gaiden nooit gespeeld!quote:Op maandag 13 april 2009 18:12 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Laat me raden, hij vind Ninja Gaiden slecht? Ik bespeur namelijk bij sommige mensen die ik ken een soort van angst voor dat spel, omdat hun eerste ervaring was dat ze het eerste level niet konden uitspelen op de oude xbox. Als oldskool gamer heb ik dan ook in de black versie bijna alle missies gehaald, sommige ook nogeens op master ninja.
Deze topics zijn groot gemaakt door Sackboy, Racer en mij..quote:Op maandag 13 april 2009 21:30 schreef AQuila360 het volgende:
Je zou hier weg gaan man!
Blijf dan ook weg!
quote:Op maandag 13 april 2009 21:43 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Deze topics zijn groot gemaakt door Sackboy, Racer en mij..
[..]
Als je de rechtertricker indrukt tijdens het verdedigen dan blijft de verdediger die jij geselecteerd hebt naar de bal kijken, dat verdedigd een stuk lekkerder.quote:
hoezo groot, het gaat in tijden al niet meer over xbox, sackboy is history, jouw dagen zijn ook waardeloos hier. En dan hou je Racer over. nou die zie je hier ook niet meer. Leuk voor je dat je het groot hebt gemaakt. Maar wat wil je nu een standbeeld? Een straat naar je vernoemd.quote:Op maandag 13 april 2009 21:43 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 april 2009 22:09 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
hoezo groot, het gaat in tijden al niet meer over xbox, sackboy is history, jouw dagen zijn ook waardeloos hier. En dan hou je Racer over. nou die zie je hier ook niet meer. Leuk voor je dat je het groot hebt gemaakt. Maar wat wil je nu een standbeeld? Een straat naar je vernoemd.
Die tijden zijn weg en komen nooit meer terug. Klaar.
Begin ik aan Riddick en het opnieuw spelen van Dead Rising en Assassins Creedquote:Op maandag 13 april 2009 23:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga deze week beginnen aan de Prince of Persia DLC: Epilogue
[ afbeelding ]
sorry ik had natuurlijk nog wel ff moeten zeggen dat hij groot is geworden door jouw en royquote:
13 euro bij Play.comquote:Op maandag 13 april 2009 23:21 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
sorry ik had natuurlijk nog wel ff moeten zeggen dat hij groot is geworden door jouw en roy![]()
Maar afijn: laat ff weten wat jij van de prologue vind Roy, want ik ga hem in deze dagen ook spelenhij zat namelijk bij de prijs in
Nee hoor.quote:Op maandag 13 april 2009 23:21 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
sorry ik had natuurlijk nog wel ff moeten zeggen dat hij groot is geworden door jouw en roy![]()
[..]
Idem hier,.... geen geld via Play.com. Heb er naar mijn idee 12 Euro voor betaald inclusief het originele spel! Ben erg benieuwdquote:Op maandag 13 april 2009 23:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga deze week beginnen aan de Prince of Persia DLC: Epilogue
[ afbeelding ]
Ze zijn grootgemaakt door een kloon, een kneus en een clown?quote:Op maandag 13 april 2009 21:43 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
WTFquote:Op dinsdag 14 april 2009 12:13 schreef Rossdale het volgende:
Even wat ordinaire spam
Vandaag is de eerste videoreview van FOK!games verschenen
Afro Samurai
We zijn er benieuwd wat jullie er van vinden, dus gaarne je positieve (of misschien negatieve) kritiek in de reacties onder de review te plaatsen
Eindelijkl! Netjes gedaan, mijn complimentenquote:Op dinsdag 14 april 2009 12:13 schreef Rossdale het volgende:
Even wat ordinaire spam
Afro Samurai
We zijn er benieuwd wat jullie er van vinden, dus gaarne je positieve (of misschien negatieve) kritiek in de reacties onder de review te plaatsen
quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:13 schreef Rossdale het volgende:
Even wat ordinaire spam
Afro Samurai
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |