Je mag niet uit maar je komt wel in zulke situaties terecht?quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:27 schreef Bulletslut het volgende:
Kalende 40 plussers die mij om een dans of een kus vragen..![]()
Ga je kinderen een verhaal voorlezen ofzoiets! In plaats van minderjarige meisjes lastig te vallen!
Hoezo mag ik niet uit!?quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:28 schreef Titus-Pullo het volgende:
[..]
Je mag niet uit maar je komt wel in zulke situaties terecht?
Ze vragen het toch netjesquote:Op zaterdag 11 april 2009 21:27 schreef Bulletslut het volgende:
Ga je kinderen een verhaal voorlezen ofzoiets! In plaats van minderjarige meisjes lastig te vallen!
quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:34 schreef KermitKikker het volgende:
Klagen over het feit dat je niet uit mag gaan van je ouders en dan daarnaast klagen voer dingen die gebeuren tijdens het uitgaan
quote:Hoezo mag ik niet uit!?
Ik mag alleen de koran niet lezen weet je nog.
IK BEN MARCEL ROUBOS EN WOON IN HAARLEMquote:Op zaterdag 11 april 2009 21:35 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
![]()
http://www.speurders.nl/o(...)dschap-47186145.html
Wat een figuur ook!
Ohja dat was het.quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:34 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
Hoezo mag ik niet uit!?![]()
Ik mag alleen de koran niet lezen weet je nog.
Ooh, sorry verkeerd gelezen, maar in reactie op dat topic:quote:
Doen die die dingen wel dan?quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:39 schreef hardromacore het volgende:
Je hoeft geen dingen te doen die je niet wilt doen en anders ga naar de politie
Zijn er ook euroshopper breezers?quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:51 schreef Titus-Pullo het volgende:
Als je je trouwens door zo'n ouwe lul laat nemen voor een breezer moet je ook niet zeuren als hij dan een kusje wil, of wil dansen trouwens![]()
Klacht onterecht lijkt me zo.
Sorry!quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:57 schreef hardromacore het volgende:
[..]
Het ging meer over die pubers die het hier over ene Marcel hebben.
Heb je nog nieuws over Marcel?quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:10 schreef Penisbaard het volgende:
Tip voor TS: meisJuHs vn 16 prAtEn sOw, hier trapt niemand in
Is die laatste opmerking dubbelzinnig bedoeld?quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:27 schreef Bulletslut het volgende:
Bewijs maar eens dat het niet zo isquote:Op zaterdag 11 april 2009 22:14 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Geloof ik niet, je wilt hem nu voor jezelf houden zeker?![]()
oW mAar iK BEn tOEvAlLig gEen bREeZ@hTjequote:Op zaterdag 11 april 2009 22:10 schreef Penisbaard het volgende:
Tip voor TS: meisJuHs vn 16 prAtEn sOw, hier trapt niemand in
Waarom deze username dan?quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:17 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
oW mAar iK BEn tOEvAlLig gEen bREeZ@hTje
quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:12 schreef sezten het volgende:
Eyy schatje reageer is op me ik mis je echt.
Kunnen we niet een keer bijpraten?
wjnmk lieffiee
Hij is nog steeds actief op marktplaats.quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:14 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Bewijs maar eens dat het niet zo is
Bijpraten? Is goed hoor.. Ik PM je tezeijnertijd mijn MSN wel.quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:12 schreef sezten het volgende:
Eyy schatje reageer is op me ik mis je echt.
Kunnen we niet een keer bijpraten?
wjnmk lieffiee
Wanneer is dat danquote:Op zaterdag 11 april 2009 22:20 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
Bijpraten? Is goed hoor.. Ik PM je tezeijnertijd mijn MSN wel.
Kan niet wachtenquote:
Een breezersletje!quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:33 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/user/251161
Ik ben denk ik een beetje verliefd op jouquote:Op zaterdag 11 april 2009 22:48 schreef griekjeee het volgende:
Oude vrouwen die zich als tiener gedragen nog veel erger
Ohquote:Op zaterdag 11 april 2009 22:49 schreef Titus-Pullo het volgende:
[..]
Ik ben denk ik een beetje verliefd op jou
Daar heb je volkomen gelijk inquote:Op zaterdag 11 april 2009 22:48 schreef griekjeee het volgende:
Hou je mond ff dicht man doe niet stoer ofso laat iedereen lekker in zn waardenquote:
NIet op in gaanquote:Op zaterdag 11 april 2009 22:55 schreef sezten het volgende:
[..]
Hou je mond ff dicht man doe niet stoer ofso laat iedereen lekker in zn waarden
Ik ga dat nummer NU bellen het moet gewoon een grap zijn.quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:35 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
![]()
Wat een figuur ook!
EN HEEFT EPILEPSIEquote:Op zaterdag 11 april 2009 21:35 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
![]()
Wat een figuur ook!
Rightquote:Op zaterdag 11 april 2009 22:53 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
Daar heb je volkomen gelijk in![]()
Dus ophouden daarmee
Als hij een erectie krijgt stroomt al het bloed uit zijn hoofd weg naar zijn edele delen en valt hij flauw.quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
EN HEEFT EPILEPSIE
WEET U NIET WAT EPILEPSIE IS VRAAG HET DAN
Ahhwdat vind ik wel zielig hoor.
Eensch!quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:48 schreef griekjeee het volgende:
Tits or GTFOquote:Op zaterdag 11 april 2009 21:27 schreef Bulletslut het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |