Ja, TS koopt wel eens wat bij bol.com. Op zich niets mis mee. Ware het niet dat ik vandaag in mijn mailbox keek en vervolgens daarin een mail van ome Bol aantrof met de pakkende tekst: "gefeliciteerd! u krijgt een cadeau van bol.com!" Tja ik dacht, ben je nu Nederlander of niet he, en dus klikte ik op de link om mijn cadeau in ontvangst te nemen

Had ik dat nu maar niet gedaan

Wat volgde was een interactieve sprookjesachtige film, met een setting a la shrek met begeleidende zeikmuziek. Die muziek kan je wel weer afzetten, maar dan hoor je weer niet wat de instructies zijn en waar je op moet klikken enzo (ik ben te lui om de ondertiteling te lezen). Dus ik dat hele verhaal doorlopen met die kneuterige Bol als hoofdpersoon, welhaast 6 a 7 minuten, om uiteindelijk mijn cadeau in ontvangst te nemen
Weer mis natuurlijk. Dit cadeau bestond uit een zip die ik zelf moest downloaden. "Een zip? EEN ZIP? Misschien wel met pics van IJsmeis

" dacht ik nog bij mezelf. Dat maakte het wachten ivm de downloadtijd van pakweg 10 minuten wel waard. Eenmaal gedownload opende ik in opperste verwachting mijn zip file
Wat bleek? Wederom een teleurstelling was mijn deel

In bedoelde zip zaten namelijk geen verse pica's van eerder genoemd IJsmeisje, nee mijn beste kijkbuisfokkertjes, het betrof hier een boek van Kluun!!! Ik voel me bedonderd! Heb ik daarvoor meer dan een kwartier in opperste verwachting achter mijn PC zitten sjoggen om uiteindelijk bedrogen uit te komen

Ik download nooit meer iets van bol.com

Ik eis pica's van schaars geklede IJsmeisjes en anders overweeg ik om mijn account op te zeggen. Dat zal ze leren.
Klacht: sullig Efteling filmpje van bol.com
Bonusklacht: veel te lang wachten op trage download
Extragratis uberklacht: geen pica's van IJsmeis