Geen idee waar ze lopen, het schalt door de hele buurt heenquote:Op zaterdag 11 april 2009 20:35 schreef wikwakka2 het volgende:
Wat een watje ben je dan als je niet opgewassen bent tegen een paar miezerige kindjes.
Gelukkig gaat mijn buurkind (mijn daadwerkelijke buurjongen) niet zijn trompetrepetitie doen op zondagochtend 8 uur! Nee, 10 uurquote:Op zaterdag 11 april 2009 20:42 schreef Titus-Pullo het volgende:
Irritant ja, vooral omdat kinderen met niemand rekening kunnen houden.
Wij hadden in de straat altijd zo'n klein stepneukertje, dat om 9 uur s'ochtends buiten ging spelen in het weekend. Toen kreeg hij voor zijn verjaardag zo'n toeter voor aan zijn stepstuur.
Wat had ik die toeter graag in zijn anale gangenstelsel willen rammen zeg
"anale gangenstelsel" nog nooit vangehoord,vind hem wel mooi.quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:42 schreef Titus-Pullo het volgende:
Irritant ja, vooral omdat kinderen met niemand rekening kunnen houden.
Wij hadden in de straat altijd zo'n klein stepneukertje, dat om 9 uur s'ochtends buiten ging spelen in het weekend. Toen kreeg hij voor zijn verjaardag zo'n toeter voor aan zijn stepstuur.
Wat had ik die toeter graag in zijn anale gangenstelsel willen rammen zeg
Och, dat doen ze ook in de supermarkt out of the blue.quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:22 schreef Id_do_her het volgende:
Ik woon direct aan een speelplaats en daar krioelt het ook van de kinderen die allerlei soorten herrie maken. Ligt het aan mij of beginnen kinderen soms zonder enige reden te krijsen, en dan ook enkele seconden lang.
Guardia Civil oproepen natuurlijk!quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Geen idee waar ze lopen, het schalt door de hele buurt heen!
Mag je nog blij zijn dat ie geen auto met DSG heeft.quote:Op zondag 12 april 2009 02:13 schreef De_Jostiband het volgende:
Ook zo'n rotjoch hier. Installeer ik me in de tuin met de nodige voorraad Hertog-Jan, begint dat kutkind onophoudelijk pogingen te ondernemen om een auto na te bootsen terwijl hij op zijn driewieler rondscheurt. Mèèèèrmmm, huuuummmm, tuut tuut!
quote:Op zondag 12 april 2009 10:11 schreef cvboer het volgende:
[..]
Mag je nog blij zijn dat ie geen auto met DSG heeft.
Dan ben jij een van de weinigen. Maar had je dat niet zelf kunnen bedenken? Wat deed je dan voor je moeder werd?quote:Op zondag 12 april 2009 00:22 schreef Killer_Mom het volgende:
jaren later hoorde ik van een buurvrouw dat ze ook last hadden van mijn kinderen met een toeter op hun fietsjes. had ze dat maar meteen gezegd, dan had ik er wat aan gedaan,
jonge ouders hebben er niet altijd erg in dat er mensen uitslapen.
Dat is dus het eerste wat ik dacht.. Kind voor alles en alle vormen van logische redeneringen of sociaal normbesef weg..?quote:Op zondag 12 april 2009 10:34 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Het lijkt wel of de kinderen in de plaats van het gezond verstand van de ouders komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |