Nog erger dan Hoogvliet dus.quote:Op zaterdag 11 april 2009 15:31 schreef Wifebeater het volgende:
Ik woon tegenwoordig ín de sceneDie types waar jij het weleens over hebt zijn hier alom aanwezig
Gisteren kwam ik de buurt in rijden en stond er een heel rijtje motoren netjes naast elkaar opgesteld onder de balkons omdat het was gaan regenen
Genoeg verlengde achterbruggen gezien en als even meezit hoor je ze de hele dag heen & weer revven
Vandaar dat ik Rib-i nodig had
Als het goed is komt deze week mijn motorpak binnenHoef ik niet te flapperen met mijn winterjas en kan ik ook weer recreatief rijden
Eerst ff de locals uitdagen voor een drag
of je het niet volt als je op een choco eitje gaat zittenquote:Op zaterdag 11 april 2009 18:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Gister dacht een collega grappig te zijn..legde een paaseitje op de stoel ve andere collega..en was 't zelf vergetenna ruim een half uur kreeg ik een mailtje of ik wist wat te doen. ding was allang gesmolten natuurlijk
1 weg = plaats voor 1 nieuwe toch?quote:Op zaterdag 11 april 2009 16:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
nwe motorjij wilt te graag
niet zolang ik geen ruimte heb
Kdenketniehequote:[..]
zauwden zomaar MFers kunnen zijn dus![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Leather ligt ergens in de berging volgens mijquote:[..]
watskeburt met de old skool leather danen welk pak is 't geworden?
wel goed man
Mja, maak me wel een beetje zorgen jahquote:Op zaterdag 11 april 2009 17:57 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nog erger dan Hoogvliet dus.![]()
En als ze een uitdaging zagen in je motor dan stond'ie er niet meer.
Dikke collega zekerquote:Op zaterdag 11 april 2009 19:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
dat zou je denken..was ook onze verbazing
mwah weet nog niet of 1 weg gaatquote:
hence the emoosquote:Kdenketniehe
uiteraard textielquote:Leather ligt ergens in de berging volgens mijJas die er aan komt is textiel
Vorige jas wordt nu gedragen door pimber, vandaar dat ik tot nu toe nog met een flapperjas rondrij
niet superslank neequote:
quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
vond mijn nichtje ook
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
Hoe oud? Vrijgezel? Matenquote:Op zaterdag 11 april 2009 19:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
sja deze vond ze minder..![]()
[ afbeelding ]
per mail as usualquote:
zijn ook echt spannendequote:* Cageon heeft vandaag op de nieuwe SV wannabe gereden van suzuki, vraag me niet naar de naam want ik weet t niet.
en ook nog op de nieuwe div 600 + ABS gereden met 0.8 km op de teller.
Ff flink remmen en de ABS greep al in.![]()
Gladiusquote:Op zaterdag 11 april 2009 20:39 schreef Cageon het volgende:
[..]
Hoe oud? Vrijgezel? Maten
* Cageon heeft vandaag op de nieuwe SV wannabe gereden van suzuki, vraag me niet naar de naam want ik weet t niet.
en ook nog op de nieuwe div 600 + ABS gereden met 0.8 km op de teller.
Ff flink remmen en de ABS greep al in.![]()
kort issiej zeker idd, viel er bijna achteraf.... niet van de snelheid...quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:58 schreef bvvt het volgende:
[..]
Gladius
afgeleid van het korte romeinse zwaard
welkom in mijn wereldquote:
goed manquote:Nieuw rubber op de blade, nieuwe remolie (syntetisch, hoger kookpunt) ennuh volgende mod wordt een andere remhendel of complete radiale rempomp ofzo.
Kan ik mooi een op afstand afstelknop van de remhendel fixen, om toch nog even de remhendel positie aan te passen aan t einde van de race, na 10ronde zal de remdruk wel bijzonder gaar zijn. Hoop t alleen niet
anders maar andere remblokjes halen.
heb al een radiale rempomp...quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
welkom in mijn wereld
[..]
goed manwas ooit een monteur die zei dat radiaal een hype was
Vergeleken bij die div staat jou fiets op steigerpijpen, trust me.quote:
Niet iedereen.quote:Op zaterdag 11 april 2009 18:48 schreef bvvt het volgende:
of je het niet volt als je op een choco eitje gaat zitten
Alsof je dan nog zin hebt.quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:04 schreef Geerd het volgende:
Daar kun je op kaarten en een krat bier naast zetten, ideaal.
Mijn eerstvolgende vrije weekend is in Mei ergens, en daarna weer in Juniquote:Op vrijdag 10 april 2009 20:19 schreef Wifebeater het volgende:
[..]
Eh, wanneer kom je eens langs
Ik moet ff wat kudo's verdienen in deze niet Noord-Afrikaans getinte wijk
quote:Op zondag 12 april 2009 00:08 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Mijn eerstvolgende vrije weekend is in Mei ergens, en daarna weer in Juni
In de tussentijd verdiep jij je in hun Cultuur
/BWT
Zat KK te huilen in de bermquote:Op zaterdag 11 april 2009 22:22 schreef Geerd het volgende:
KK lekker wezen chillen:P
Dacht al wat zit daar nou in de berm![]()
Ben je daar niet een beetje te jong voor?quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:29 schreef BazzieK het volgende:
tvp
quote:
Jij wordt tenminste uit jezelf wakker.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 april 2009 09:34 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
[..]
Jij wordt tenminste uit jezelf wakker.
Toen me neefje nog wat kleiner was, en hier op bezoek kwam haalde ik meteen altijd die batterijen uit die dingen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zwaai naar dieren.
quote:Op zondag 12 april 2009 10:18 schreef Geerd het volgende:
Anders heb je 4 dagen vrij, en verveel me nu al de tyfus.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 12 april 2009 10:18 schreef Geerd het volgende:
Anders heb je 4 dagen vrij, en verveel me nu al de tyfus.![]()
[ afbeelding ]
Voor 50,- en een kratje pils toe neem ik hem wel mee.quote:Op zondag 12 april 2009 14:24 schreef rulerofdeath het volgende:
hallo
ik plemp hier m'n vraag maar even neer.
hoeveel is een suzukie GSx 600 uit 1995 waard?
Deze motor heeft een 45000 km op de klok staan maar heeft de laatste 2 jaar stil gestaan. Als ik 'm koop doet de verkoper de motor wel even naar de garage voor een beurt. voorband is nieuw, achterband kon ik niet zo goed zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Geerd op 12-04-2009 14:47:48 ]Ik zwaai naar dieren.
Heb je een zusquote:Op zondag 12 april 2009 14:24 schreef rulerofdeath het volgende:
hallo
Deze motor heeft een 45000 km op de klok staan maar heeft de laatste 2 jaar stil gestaan. Als ik 'm koop doet de verkoper de motor wel even naar de garage voor een beurt. voorband is nieuw, achterband kon ik niet zo goed zien.
Je verveelt je dubbel zo veel nuquote:Op zondag 12 april 2009 13:29 schreef stinkie het volgende:
Verveel me de pleuris, laminaat was uitverkocht dus kan kamer niet afmaken, tuin kan ik ook niet mee verder en om nou iets voor kantoor te gaan doen dit weekend
kutn00bquote:Op zondag 12 april 2009 14:24 schreef rulerofdeath het volgende:
hallo
Voor het Fok!MC welkom moet je tegenwoordig duidelijk bij stinkie zijnquote:Op zondag 12 april 2009 15:14 schreef stinkie het volgende:
[..]
kutn00b
Kun je nou al niet aangeven of het een r of f is? En
Dam mogen wij het weer uitzoeken voor je?
Tieft een eind op ja
heldquote:Op zondag 12 april 2009 15:14 schreef stinkie het volgende:
[..]
kutn00b
Tieft een eind op ja
nee dat weet ik nietquote:Op zondag 12 april 2009 15:14 schreef stinkie het volgende:
[..]
kutn00b
Tieft een eind op ja
quote:Op zondag 12 april 2009 14:29 schreef Geerd het volgende:
[..]
Voor 50,- en een kratje pils toe neem ik hem wel mee.das wel een goedeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ga daar even rondneuzen. dank
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Heldquote:Op zondag 12 april 2009 15:14 schreef stinkie het volgende:
kutn00b
Tieft een eind op ja
erretjes zijn schaars van dat bouwjr geloof ik, dus als het een f is zou ik zeggen niet meer dan 2Kquote:Op zondag 12 april 2009 16:59 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee dat weet ik niet
zak toch in de stront, dat had je ook gewoon kunnen vragen.
[..]
das wel een goedeik ga daar even rondneuzen. dank
ok. Volgens mij stond er niet zo'n R op dus ik denk dan dat het een F is.quote:Op zondag 12 april 2009 17:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
erretjes zijn schaars van dat bouwjr geloof ik, dus als het een f is zou ik zeggen niet meer dan 2K
Teeeeering.quote:Op zondag 12 april 2009 17:09 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ok. Volgens mij stond er niet zo'n R op dus ik denk dan dat het een F is.
klinkt als schakelpookkeering/voortandwielkeerring lek? kost je 8 euro en wat tijd om zelf te fixxenquote:Op zondag 12 april 2009 17:13 schreef Geerd het volgende:
Uhmzz nog ff gereden 30km, maar lekt alleen maar wanneer die schuin(lees jiffy) staat.
Zou mooi zijn als dat ook voor een beetje christelijk bedrag kan worden gefixed.
Zou kunnen idd maar probleem is je kunt niet even kapje eraf halen en je ziet het voortand wiel.quote:Op zondag 12 april 2009 17:14 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
klinkt als schakelpookkeering/voortandwielkeerring lek? kost je 8 euro en wat tijd om zelf te fixxen
Als je vrienden had gehad had je daar een stukje mee kunnen gaan rijden . . .quote:Op zondag 12 april 2009 13:29 schreef stinkie het volgende:
Verveel me de pleuris, laminaat was uitverkocht dus kan kamer niet afmaken, tuin kan ik ook niet mee verder en om nou iets voor kantoor te gaan doen dit weekend
ik heb dat opgezocht toen jij deze post plaatstequote:Op zondag 12 april 2009 17:13 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Teeeeering.
Hoe moeilijk is het nou? Een F is een lelijke koe, zwaar log, en vermogen is niet denderend.
De R ziet er iets sportiever uit, dat moet je gewoon meteen al opvallen. Frame is ook stuk meer zichtbaar,
de R is tof en de F niet.
mja, aangezien je nog niet helemaal ondernemend bent, misschien is het een idee om te googlen op "Suzuki gsxr 1995" en "Suzuki gsxf 1995" Misschien dat je het verschil dan wél ziet?
eindelijk een die haptquote:Op zondag 12 april 2009 16:59 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee dat weet ik niet
zak toch in de stront, dat had je ook gewoon kunnen vragen.
[..]
das wel een goedeik ga daar even rondneuzen. dank
reeel is de helftquote:Op zondag 12 april 2009 17:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
idd zat mss wel te hoog nog met 2K
al mijn vrienden zijn gestopt met rijden. BE heeft wel vrienden met een motor, maar doe mogen nooitquote:Op zondag 12 april 2009 17:20 schreef o-o het volgende:
[..]
Als je vrienden had gehad had je daar een stukje mee kunnen gaan rijden . . .
het zou mijn 1e zijnquote:Op zondag 12 april 2009 17:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wel leuke beginnersfiets, allemansvriendals het je 1e zou zijn dan..
dank uquote:Op zondag 12 april 2009 17:58 schreef Cocktailprikker het volgende:
[/stinkie/kagoen gedrag]
Welkom in dit topic !
quote:
op wat voor manier bedoel je 'geen hol waard'? weinig vermogen of goedkoop?quote:En f-jes zijn zijn cool. Walvisis niks mis mee. Alleen geen hol waard.
beurt ketting/tandwielen etc is ook wat waard, betrouwbare verkoper ook.quote:Op zondag 12 april 2009 19:01 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
het zou mijn 1e zijn
Ik heb 2 weken terug mijn motorrijbewijs gehaald. en mijn vriendin kwam dus ineens met de motor van haar buurman. en die wou er 1750 voor hebben. en aangezien ik dus helemaal niets weet over de prijzen enzo van dat spul, dacht ik van, laat ik eens vragen
quote:[..]
dank u
[..]
[..]
op wat voor manier bedoel je 'geen hol waard'? weinig vermogen of goedkoop?
Dat had die van mij ook.quote:Op zondag 12 april 2009 17:13 schreef Geerd het volgende:
Uhmzz nog ff gereden 30km, maar lekt alleen maar wanneer die schuin(lees jiffy) staat.
Zou mooi zijn als dat ook voor een beetje christelijk bedrag kan worden gefixed.
De meeste wind zit over het algemeen in het koppie.quote:Op zondag 12 april 2009 19:33 schreef Cocktailprikker het volgende:
Erg windgevoelig ook, ben er 1 x bijna mee de vangrail in geblazen![]()
Maar best leuke motor om op te leren rijden hoor, vermogen komt pas laat los
Maar dat ligt misschien ook aan je eigen gewichtquote:Op zondag 12 april 2009 19:33 schreef Cocktailprikker het volgende:
Erg windgevoelig ook, ben er 1 x bijna mee de vangrail in geblazen![]()
Maar best leuke motor om op te leren rijden hoor, vermogen komt pas laat los
quote:Op zondag 12 april 2009 20:05 schreef Geerd het volgende:
[..]
Maar dat ligt misschien ook aan je eigen gewicht
OK brikken is meer uwes afdelingquote:Op zondag 12 april 2009 18:22 schreef stinkie het volgende:
[..]
reeel is de helft
Rood komt onwijs veel voor en is nog minder waard dam andere kleuren. 900 - 1100 denk ik.
/serieuze reactie op newbie
Edit: laat maar, keek naar beunkoe topic
regenquote:Op zondag 12 april 2009 21:53 schreef Worldbeater het volgende:
Vergeet niet af te stemmen op RTL7.. de MotoGP van Qatar.
quote:De Grand Prix van Qatar in de MotoGP-klasse is zondag afgelast. Onder voorbehoud is de race verschoven naar maandag. Het is echter nog niet zeker dat de race dan wel doorgaat.
Wat een belachelijk scenario.quote:
Morgen thuis? Ga mss wel ff rijden na de verjaardag van mamsebams.quote:Op zondag 12 april 2009 23:36 schreef rib-1 het volgende:
Hola
"F" is een k*tfiets![]()
Klinkt als een naaimachine, rijdt als een zàk hôoi
Oh, je was al welkom geheten door Stinky
In dat geval:
"F" is een k*tfiets![]()
Klinkt als een naaimachine, rijdt als een zàk hôoi
Ik heb wel zin in een taartje van mamsebamsquote:Op maandag 13 april 2009 00:15 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Morgen thuis? Ga mss wel ff rijden na de verjaardag van mamsebams.
Vanaf 11 uur ben je welkomquote:Op maandag 13 april 2009 00:58 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Ik heb wel zin in een taartje van mamsebams![]()
Ik zie je wel bij mijquote:Op maandag 13 april 2009 00:59 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Vanaf 11 uur ben je welkomScheelt mij weer een ritje naar dat dorp van je
quote:
4 uur werkenquote:Op maandag 13 april 2009 09:06 schreef Geerd het volgende:
early shifts are killing, vrijdag lekker 12.14 tot 16.16
whehequote:Op zaterdag 11 april 2009 22:22 schreef Geerd het volgende:
KK lekker wezen chillen:P
Dacht al wat zit daar nou in de berm![]()
Leuke rekeningen altijdquote:Op maandag 13 april 2009 12:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
woeii moto zo ophalen van grote beurt
ze waren te spreken over men Banditquote:
Leatha woon-werk is niet zo handig neeh, goretex ftwquote:Op zaterdag 11 april 2009 19:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
uiteraard textielbeemer dress kood
dat wordt straks voor mamsebams een slider derop naaien
Altijd even wennen heH, als je elkaar normaal alleen in full gear meetquote:
quote:
quote:
Mei is ook goedquote:Op zondag 12 april 2009 00:08 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Mijn eerstvolgende vrije weekend is in Mei ergens, en daarna weer in Juni
In de tussentijd verdiep jij je in hun Cultuur
/BWT
Op een maandag die ook nog eens op tweede paasdag valt?quote:Op maandag 13 april 2009 12:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
woeii moto zo ophalen van grote beurt
Jup,quote:Op maandag 13 april 2009 14:27 schreef Wifebeater het volgende:
[..]
Leatha woon-werk is niet zo handig neeh, goretex ftw
Voor een slider eerst een gaatje in m'n textiel knieën
[..]
Altijd even wennen heH, als je elkaar normaal alleen in full gear meet
[..]
[..]
[..]
Mei is ook goed![]()
Beetje rare cultuur, het getal 4 wordt altijd overgeslagen?
Verders... mensen die een GSX600F als leuke fiets bestempelen [ afbeelding ] De enige motor die mazzel heeft dat de GS500 ook nog bestaat en derhalve nog een klein beetje waarde heeft
uiteraardquote:Op maandag 13 april 2009 14:27 schreef Wifebeater het volgende:
Leatha woon-werk is niet zo handig neeh, goretex ftw
Voor een slider eerst een gaatje in m'n textiel knieën
mooi werk hequote:Op maandag 13 april 2009 14:30 schreef Wifebeater het volgende:
Op een maandag die ook nog eens op tweede paasdag valt?Welke beunhaas is dat nou weer
Hoe'st eik met die neef die ook met z'n motorcarriere was begonnen, al doodgereden?
Lekker hoor.quote:Op maandag 13 april 2009 20:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
uiteraarden uiteraard
![]()
![]()
gaatje zal niet zon prob zijn toch
[..]
mooi werk heneef rijdt er amper mee, veel te druk met werk enzo
@Geerd: kleppen gecheckt/iets gesteld, bougies, alle vloeistoffen, remblokken achter, hier en daar een pakking, 6zuiger remtangen derop geflept en een nieuw boutje bij de bugspoiler (oude was zo goed als weggesleten):
[ afbeelding ]
deze is ook al een slijtboutje geworden
Leugenaar, je fiets stond in de tuinquote:
Ja, vanmiddag. Ben net binnen!quote:Op maandag 13 april 2009 21:27 schreef stinkie het volgende:
[..]
Leugenaar, je fiets stond in de tuin
was een aardige race, meer nietquote:Op maandag 13 april 2009 21:49 schreef Worldbeater het volgende:
We worden ook lekker genept door RTL7 .. de race is al gereden.
Aardig niveautje. Niets meer, niets minder.quote:Op maandag 13 april 2009 21:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
was een aardige race, meer niet
Kijk liever naar iets anders dan een paar opgefokte pubers op een brommer.quote:
je bedoelt vandaag morgen of woensdag morgen?quote:Op dinsdag 14 april 2009 00:12 schreef Cageon het volgende:
zo.. lkkr slapen in t witteveen hotel! morgen lkkr trainen op assen!
vanacht en vanavond nog ff zien hoe/wat..quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:12 schreef Geerd het volgende:
[..]
je bedoelt vandaag morgen of woensdag morgen?
![]()
![]()
nee, wel werken, maar gewoon met de leasebakquote:
Hoe was het ook al weer met file door de meest linkse of rechtse rijbaan?quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:25 schreef o-o het volgende:
Quote van de ANWB:
A12 20 km
Den Haag richting Utrecht tussen Waddinxveen en De Meern 20 km, Vertraging tot 1 uur en 58 minuten Politieonderzoek
En uitgerekend vandaag met de motor zum arbeid!!![]()
ik ben een blij mensch
Daar waar plek is, toch?quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:27 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hoe was het ook al weer met file door de meest linkse of rechtse rijbaan?
quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:38 schreef Geerd het volgende:
Schreeuwt me pa van benee, je lang verwachte bon!!!
![]()
![]()
Valt nog mee is maar 200,-!!
![]()
![]()
![]()
Grapje![]()
Mooie lullo
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Grapje![]()
Mooie lullo
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Grapje![]()
Mooie lullo
Links?? Dat deed ik dus verkeerdquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:11 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Enne tussen de 2 meest linkse banen door uiteraard
Is over nagedacht hoorquote:
ja kom ook maar uit Lochem en speel een beetje met treinenquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:28 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Is over nagedacht hoor3 baans snelweg, als motorrijder zit je uiteraard op de linker baan, want je bent een aso
en rijd altijd te hard
stuit je op een file
hoef je niet eerst de middelste baan over te steken om er tussendoor te gaan
quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:33 schreef Geerd het volgende:
[..]
ja kom ook maar uit Lochem en speel een beetje met treinen
Wel goed voor de conditiequote:Op dinsdag 14 april 2009 18:44 schreef o-o het volgende:
Heeeeeeerlijk ritje. Lekker binnendoor gegaan over een prachtige slingerdijk![]()
Jammer dat het er morgen niet in zit, anders ging ik weer op de fiets
Je onderschrift verteld andersquote:Op dinsdag 14 april 2009 19:02 schreef o-o het volgende:
40 km heen en terug?
Dan arriveer ik net voor de lunch en kan direct na de lunch terug om voor het donker thuis te zijn.
Klinkt eigenlijk wel goed . . .
Hij kan hetgebruiken. Ik ook, want anders pas ik niet achterop die lesmotorquote:
Les motor?quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:33 schreef stinkie het volgende:
[..]
Hij kan hetgebruiken. Ik ook, want anders pas ik niet achterop die lesmotor
Hey, heb je rintje ritsma onderuit gereden????quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:37 schreef Cageon het volgende:
zo op 1:56.3 blijven steken.
dacht van te voren snelste groepga ik niet bijhouden
viel dus mee![]()
Uitkijken geblazen wel met een enkeling
quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:42 schreef bvvt het volgende:
[..]
Hey, heb je rintje ritsma onderuit gereden????
quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:12 schreef Geerd het volgende:
[..]
Was je nog met de motor weggeweest vandaag?
Pisbakkenstaalquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:12 schreef Cocktailprikker het volgende:
Voor 10 euro gescoordeen ringsteeksleutelsetje 6 t/m 22
Voelt toch best goed ook, redelijk stevig
Niet dat ik het na 2 x kapot draai
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Johquote:
Kan kloppenquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:21 schreef Geerd het volgende:
Nee zo klein ook weer niet, was net weer van de fitness (beemd) rond 13.00 dacht dat ik jou zag rijden.:P
Kijkshop grabbelbakquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:12 schreef Cocktailprikker het volgende:
![]()
Nee, tele2 heeft zijn eigen netwerk.quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:36 schreef Geerd het volgende:
http://se.tele2.nl/ib/compleet.html
Gaat dat ook via KPN trouwens?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
Weet je zeker dat je ALLE maten hebt??quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:12 schreef Cocktailprikker het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:49 schreef bvvt het volgende:
[..]
Nee, tele2 heeft zijn eigen netwerk.Maar Tele2 was vroeger toch zonnet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zwaai naar dieren.
Twee walvissen op één fiets . . .quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:33 schreef stinkie het volgende:
[..]
Hij kan hetgebruiken. Ik ook, want anders pas ik niet achterop die lesmotor
ja, Zonnet / Versatel - overgenomen door tele2.- uit zwedenquote:
WIj hebben hier adsl goquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:26 schreef bvvt het volgende:
[..]
ja, Zonnet / Versatel - overgenomen door tele2.- uit zweden
Ik doe mee!quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:31 schreef dribbel79 het volgende:
3 mei een bakkie doen in veenendaal??
* Kijkt of hij 't bonnetje nog heeftquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:48 schreef BazzieK het volgende:
Zeuw, vandaag en gisteren weer lekker gereden. Gisteren was een grote dag voor de motor, voor het eerst een neger en Belgie gezien![]()
Vandaag een nieuwe helm opgehaald. Maar 3 maten kleiner dan ik hadShoei XR 1000, zit nog wel strak
![]()
[ afbeelding ]
Net gesport en daarna veel te veel gegeten, nu misselijk [/WB]![]()
quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:52 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
* Kijkt of hij 't bonnetje nog heeft
Nu hou je daar in een keer niet meer van??quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:48 schreef BazzieK het volgende:
Zeuw, vandaag en gisteren weer lekker gereden. Gisteren was een grote dag voor de motor, voor het eerst een neger en Belgie gezien![]()
Vandaag een nieuwe helm opgehaald. Maar 3 maten kleiner dan ik hadShoei XR 1000, zit nog wel strak
![]()
[ afbeelding ]
En hij mag' et gratis doen, motor gekregen, helm en pak cadeau.quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:52 schreef Geerd het volgende:
![]()
schoenmaker blijf bij je leest komt dan bij me op
![]()
Biertje?
toen?quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:integratieprogramma liep wat achter toen
quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:48 schreef BazzieK het volgende:
Toch zo'n 5 visuele PK's meerquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:53 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zo'n sportieve helm past toch niet bij die kwaak van je
![]()
quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:12 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En hij mag' et gratis doen, motor gekregen, helm en pak cadeau.![]()
En in 2006 hadden wij een zirkwiedagje en meneer reed de hele dag met een eigen marshall voor zich.
Youssef Worldpimber en Hicham Wifebeaterwaren standaard al enorm veel sneller.
Alleen kenden ze de hele man niet.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:18 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Laat jij ook altijd dat konijnenvoer liggen bij een goeie, vette vlees schotelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Gras hoort niet op een bord. Dat neemt alleen maar ruimte inquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:23 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Laat jij ook altijd dat konijnenvoer liggen bij een goeie, vette vlees schotel![]()
Nee want ik heb er toch voor betaald.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:23 schreef koffiekoekje het volgende:
Laat jij ook altijd dat konijnenvoer liggen bij een goeie, vette vlees schotel![]()
quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:52 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
* Kijkt of hij 't bonnetje nog heeft
quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:integratieprogramma liep wat achter toen
Want dan heb je er tenminste meer op dan waar je voor betaald hebtquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:44 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nee want ik heb er toch voor betaald.![]()
Als iemand anders patatjes over heeft wil ik ze ook.. desnoods van een andere tafel.
Of van de opruimband..
Laatst nog nieuwe broeken gehaald, maar volgens mij kwam dat door dat leuke verkoopstertje.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:44 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nee want ik heb er toch voor betaald.![]()
Als iemand anders patatjes over heeft wil ik ze ook.. desnoods van een andere tafel.
Of van de opruimband..
Het is gewoon zonde om weg te gooien.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:48 schreef Roderick2085 het volgende:
Want dan heb je er tenminste meer op dan waar je voor betaald hebt
Dat komt door die enoorme tampeloerus.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:52 schreef Geerd het volgende:
Laatst nog nieuwe broeken gehaald, maar volgens mij kwam dat door dat leuke verkoopstertje.
Sta je je pin in te voeren was die niet iets te krap??
50 man op 3 hoog??quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:34 schreef bvvt het volgende:
hehehe, zet der dan ook ff bij waarom...
Maar dan een FOK meet bij jouw thuis ipv de MAC?
quote:Undoubtedly, the company that's most often associated with rotary engine technology is Mazda. The Japanese automaker has been building Wankel powerplants for decades, with the current RX-8 standing alone as the only new automobile powered by the innovative engine architecture. In reality, though, many firms have experimented with the rotary engine, including Suzuki, which offered a rotary-powered motorcycle in the Seventies. Up until the mid-Nineties, European racetracks were filled with the buzzing sounds of Wankel-engined Norton motorcycles terrorizing their larger four-stoke twin-cylinder competitors and winning races such as the Isle of Man TT in 1992.
That unmistakable buzzsaw sound is set to make a comeback at this year's running at the Isle of Man as the latest Norton revival takes to the track. Click past the break for a video of the rotary-powered NRV588 as it makes a few laps at Donington Park and the dyno. Pay special attention to the exposed exhaust pipes, which reportedly get so hot they need to be made from Inconel.
Neuh komt bij de Home Essentails uit Gorinchem vandaanquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:48 schreef Wifebeater het volgende:
[..]
Kijkshop grabbelbakAfgelopen zaterdag ook meegenomen
Ik zie dat jij de klep op de houder ook meteen hebt gesloopt?
Wankel motor, erg mooi spul. Lekker geluidje ook.quote:
11,500-rpm maxquote:Op woensdag 15 april 2009 15:15 schreef o-o het volgende:
[..]
Wankel motor, erg mooi spul. Lekker geluidje ook.![]()
Hoeveel toeren maakt ie?!
nicequote:Op woensdag 15 april 2009 16:20 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
11,500-rpm maxen 165-hp at 11,450 rpm
![]()
Nicequote:Op woensdag 15 april 2009 20:37 schreef Bunnybeater het volgende:
Ejz mensen [ afbeelding ]
Ik ben Bunnybeater en ik heb een BMW F650 uit '94 hihiih, maar ik heb ook een ZX-12 Fighter en die is nu min of meer klaar.
Nu het lekker weer is zou ik graag eens een rondje rijden en dan doe ik de F650 de deur uit voor een klein autotje. Iemand interesse? [ afbeelding ]
Hier wat picca's van mijn 12![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kentekenplaat zit er nu op langs het achterwiel (vanuit rechterkant achterbrug, gezien vanaf de achterkant) en het zilveren plaatje aan de rechterkant van de motor (bij mijn reserve powerFUEL) is nu ook zwart. De paintjob is wederom mislukt doordat er een 2de persoon weer heeft gefaald op mijn prachtdesign.
Met de voorkant weet ik nog steeds niet wat ik wil, het wordt geen topkuip meer, maar losse lampies. Ik ga zo even wat voorbeelden zoeken, maar uw inbreng is welkom. [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wuuuut?quote:Op woensdag 15 april 2009 20:49 schreef koffiekoekje het volgende:
Binnenkort op marktplaatsevt in onderdelen
kostie?quote:Op woensdag 15 april 2009 20:37 schreef Bunnybeater het volgende:
...Nu het lekker weer is zou ik graag eens een rondje rijden en dan doe ik de F650 de deur uit voor een klein autotje. Iemand interesse?
Welkomquote:Op woensdag 15 april 2009 20:37 schreef Bunnybeater het volgende:
Ik ben Bunnybeater en ik heb een BMW F650 uit '94 hihiih, maar ik heb ook een ZX-12 Fighter en die is nu min of meer klaar.
Nu het lekker weer is zou ik graag eens een rondje rijden en dan doe ik de F650 de deur uit voor een klein autotje. Iemand interesse? [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kentekenplaat zit er nu op langs het achterwiel (vanuit rechterkant achterbrug, gezien vanaf de achterkant) en het zilveren plaatje aan de rechterkant van de motor (bij mijn reserve powerFUEL) is nu ook zwart. De paintjob is wederom mislukt doordat er een 2de persoon weer heeft gefaald op mijn prachtdesign.
Met de voorkant weet ik nog steeds niet wat ik wil, het wordt geen topkuip meer, maar losse lampies. Ik ga zo even wat voorbeelden zoeken, maar uw inbreng is welkom. [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Damnnn!!!quote:Op woensdag 15 april 2009 20:37 schreef Bunnybeater het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die dikke radiator slangen, net zo dik als je uitlaatbochtquote:Op woensdag 15 april 2009 20:37 schreef Bunnybeater het volgende:
Welkom in het FOK!MC forumquote:Op woensdag 15 april 2009 20:37 schreef Bunnybeater het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 april 2009 21:44 schreef o-o het volgende:
zolang er maar geen ductape op het zadel zit . . .
zozo, van lesmotor naar, erm, lesmotorquote:
ik hoor BMW . . .quote:Op woensdag 15 april 2009 22:32 schreef stinkie het volgende:
[..]
zozo, van lesmotor naar, erm, lesmotor
Nicequote:Op woensdag 15 april 2009 20:37 schreef Bunnybeater het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rijd best oke, 1 cilinder die het zelfs op de snelweg even uithoud. Wel eens op gelest. Toen ik de alp nog had proefrit op d 650gs gemaakt, rijd wel anders (wennen aan tankpositie) maar ook erg goed. Als ie technisch in orde had geweesthad ik daar nu nog op gereden waarschijnlijkquote:Op woensdag 15 april 2009 22:39 schreef o-o het volgende:
[..]
ik hoor BMW . . .![]()
en erg nieuwsgierig natuurlijk
Welkom back ,Ziet er dik uitquote:Op woensdag 15 april 2009 20:37 schreef Bunnybeater het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Denk dat ik 1.500 - 1.750 ervoor ga vragen, maar hij krijgt eerst een grote beurt, wat extra onderhoud en nieuwe banden waarschijnlijk en daar pas ik mijn prijs op aan.quote:
Heb ik gedaan toch?quote:Op woensdag 15 april 2009 21:19 schreef BazzieK het volgende:
DubbelposterStel je eens fatsoenlijk voor nieuwe
quote:
Zadel is oude zadel minus overbodig zitvlakruimte voor mensen met BMI 30+quote:Op woensdag 15 april 2009 22:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
die dikke radiator slangen, net zo dik als je uitlaatbochtzadel zelf getrokken
![]()
enkel dubbele koplampen staat toch minder (zie Roy) dan toch één hele dikke derop
echt zeer geslaagd verderzoiets zou een aardige opvolger zijn
Tnxquote:
quote:Op woensdag 15 april 2009 22:33 schreef Worldbeater het volgende:
BunnyBeater.![]()
![]()
![]()
En nerveus aan de voorkantstuurt gewoon lekker soepel zo'en 12.
![]()
Voorstel voor je voorkant.![]()
[ afbeelding ]
SMS uit.
Tnxquote:Op woensdag 15 april 2009 22:51 schreef Roderick2085 het volgende:
NiceVolgens mij had OPM lampjes over
Tnxquote:
Waarom is je voorspatbord origineel?quote:Op woensdag 15 april 2009 23:59 schreef Cageon het volgende:
waaah porno![]()
[ afbeelding ]
Zo voorlopig even de laatste
netjes weer hoorquote:Op woensdag 15 april 2009 23:59 schreef Cageon het volgende:
waaah porno![]()
Zo voorlopig even de laatste
quote:Op donderdag 16 april 2009 00:15 schreef Bunnybeater het volgende:
Er zitten nu 2 kleine lampjes voorop boven elkaar, maar die foto durf ik niet te laten zien.
snapt niks van fighters ehhquote:Ergens zou ik hem wel willen verkopen, maar liever hou ik hem een jaar of 10 om alle moeite, tijd, geld en perfectie optimaal te kunnen benutzen.
quote:Morgen geen tijd voor M&M's?
omdat me t allemaal me reet kan roesten hoe t eruit ziet, als t maar vooruitgaat.quote:Op donderdag 16 april 2009 00:18 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
Waarom is je voorspatbord origineel?
Ik ben te klein en durf niet zo plat [/calimero]quote:Op donderdag 16 april 2009 07:57 schreef Den_Haag het volgende:
morguh!
Cageon, waarom niet ff een elbow-down?
uiteraardquote:Op donderdag 16 april 2009 00:03 schreef bvvt het volgende:
jij hebt je aardig vermaakt daar op Assen zo te zien.
slechte smoesjesquote:Op donderdag 16 april 2009 09:38 schreef Cageon het volgende:
[..]
Ik ben te klein en durf niet zo plat [/calimero]
tank is te dik, kan er met mijn buitenste arm maar lastig overheen
Die motor gaat ook stuk van het starten en stoppen, er wordt nooit op gereden . . .quote:Op woensdag 15 april 2009 22:55 schreef stinkie het volgende:
Stond nog naast die Pool vanmorgen, die moest ook zijn dagelijks 1250 meter weer rijden
quote:Op donderdag 16 april 2009 00:15 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
Denk dat ik 1.500 - 1.750 ervoor ga vragen, maar hij krijgt eerst een grote beurt, wat extra onderhoud en nieuwe banden waarschijnlijk en daar pas ik mijn prijs op aan.![]()
[..]
Heb ik gedaan toch?
FAG! [ afbeelding ]![]()
[..]![]()
[..]
Zadel is oude zadel minus overbodig zitvlakruimte voor mensen met BMI 30+
Er zitten nu 2 kleine lampjes voorop boven elkaar, maar die foto durf ik niet te laten zien. Zeker is wel dat de dikke voorvork zichtbaar moet blijven. Dus we pleuren er ws gewoon wat mooie lampies op.Maar tis lastig iets te verzinnen
Ergens zou ik hem wel willen verkopen, maar liever hou ik hem een jaar of 10 om alle moeite, tijd, geld en perfectie optimaal te kunnen benutzen. [ afbeelding ]
Morgen geen tijd voor M&M's?
Congratz!quote:Op woensdag 15 april 2009 22:59 schreef stinkie het volgende:
fijn dromen over mijn vanmiddag gekregen promotie. Beetje jammer dat de salarisstijgingen on hold staan nu
Dan nog kan het wel dikke meuk zijn denk ik.quote:Op donderdag 16 april 2009 13:04 schreef stinkie het volgende:
Ik moet het tegenwoordig met comsumentenmeuk doen. en perskaart heb ik ook niet
kan, maar het is een normale handycam. Niet zo duur als het onderwaterhuis volloopt tijdens duikenquote:Op donderdag 16 april 2009 13:14 schreef Cageon het volgende:
[..]
Dan nog kan het wel dikke meuk zijn denk ik.![]()
Ah, ok.![]()
schijnt nogal lastig te zijn om als pers op t circuit te komen.![]()
Ook logisch.quote:Op donderdag 16 april 2009 13:41 schreef stinkie het volgende:
[..]
kan, maar het is een normale handycam. Niet zo duur als het onderwaterhuis volloopt tijdens duiken
Puur financieel heH, er is echt geen motor die de ZX12 overtreft. Dus verkopen = huilen met de pet op:quote:Op donderdag 16 april 2009 10:24 schreef Roderick2085 het volgende:
Zou bijna denken dat je WB bent
de oudste dan
![]()
Geen idee waar het hem precies in zit, zithouding is iets stijler + superbike stuur veranderd wel het een en ander.quote:Op donderdag 16 april 2009 09:35 schreef Cageon het volgende:
w00t nog een beater![]()
Held, wat een fiets is het geworden zeg. Dikke bling![]()
Hoezo nerveus, meer op zijn kop gezet ofzo?
Valt wel meequote:
Booohquote:snapt niks van fighters ehh![]()
't gaat er juist om veelteveel geld in te stoppen, en dan zodra die klaar is wegdoen voor een veel te lage prijs aan de 1e de beste bloak en weer met de volgende brik verder
quote:weekend
Weet niet wie je bent maar wat heb je met youssef gedaan?quote:Op donderdag 16 april 2009 17:09 schreef Bunnybeater het volgende:
Ff Bunnybeater registreren op MF & Gmail aanmaken. Kijken wat het gepeupel ervan vindt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |