Nog erger dan Hoogvliet dus.quote:Op zaterdag 11 april 2009 15:31 schreef Wifebeater het volgende:
Ik woon tegenwoordig ín de sceneDie types waar jij het weleens over hebt zijn hier alom aanwezig
Gisteren kwam ik de buurt in rijden en stond er een heel rijtje motoren netjes naast elkaar opgesteld onder de balkons omdat het was gaan regenen
Genoeg verlengde achterbruggen gezien en als even meezit hoor je ze de hele dag heen & weer revven
Vandaar dat ik Rib-i nodig had
Als het goed is komt deze week mijn motorpak binnenHoef ik niet te flapperen met mijn winterjas en kan ik ook weer recreatief rijden
Eerst ff de locals uitdagen voor een drag
of je het niet volt als je op een choco eitje gaat zittenquote:Op zaterdag 11 april 2009 18:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Gister dacht een collega grappig te zijn..legde een paaseitje op de stoel ve andere collega..en was 't zelf vergetenna ruim een half uur kreeg ik een mailtje of ik wist wat te doen. ding was allang gesmolten natuurlijk
1 weg = plaats voor 1 nieuwe toch?quote:Op zaterdag 11 april 2009 16:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
nwe motorjij wilt te graag
niet zolang ik geen ruimte heb
Kdenketniehequote:[..]
zauwden zomaar MFers kunnen zijn dus![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Leather ligt ergens in de berging volgens mijquote:[..]
watskeburt met de old skool leather danen welk pak is 't geworden?
wel goed man
Mja, maak me wel een beetje zorgen jahquote:Op zaterdag 11 april 2009 17:57 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nog erger dan Hoogvliet dus.![]()
En als ze een uitdaging zagen in je motor dan stond'ie er niet meer.
Dikke collega zekerquote:Op zaterdag 11 april 2009 19:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
dat zou je denken..was ook onze verbazing
mwah weet nog niet of 1 weg gaatquote:
hence the emoosquote:Kdenketniehe
uiteraard textielquote:Leather ligt ergens in de berging volgens mijJas die er aan komt is textiel
Vorige jas wordt nu gedragen door pimber, vandaar dat ik tot nu toe nog met een flapperjas rondrij
niet superslank neequote:
quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
vond mijn nichtje ook
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
Hoe oud? Vrijgezel? Matenquote:Op zaterdag 11 april 2009 19:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
sja deze vond ze minder..![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |