abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82305785
Niet mijn ding, zonder zang zou het nog iets hebben en een Nine Inch Nails nummer zijn. Maar ik vind haar stem vlak, zonder emotie en eigenlijk constant alsof ze aan het verleiden en sensueel aan het fluisteren is. Waar heeft Trent haar vandaag, in welke bands heeft deze zangeres eerder gespeeld en was ze toen ook zo vlak?

Ik kan 2 zangeressen verzinnen die momenteel in een kleine band spelen die meer op hun plaats zouden zijn in deze formatie. Er zijn miljarden zangeressen die zoals haar klinken, ik had eigenlijk van Trent meer verwacht dat hij op de proppen zou komen met een zangeres die een veelzijdige stem heeft waar emotie bijna uit druipt. Het is niet dat hij geen keuze heeft.

[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 03-06-2010 22:23:26 ]
  donderdag 3 juni 2010 @ 22:25:19 #277
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_82306085
http://en.wikipedia.org/wiki/Mariqueen_Maandig

Mja, zangeres = vrouw van Trent, vandaar....
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
pi_82306237
Laat die man met rust, hij heeft gewoon even last van een midlife crisis.
Komt over een paar jaar wel weer goed .
  donderdag 3 juni 2010 @ 22:28:58 #279
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_82306347
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 22:27 schreef Orbeatle het volgende:
Laat die man met rust, hij heeft gewoon even last van een midlife crisis.
Komt over een paar jaar wel weer goed .
Voor een goed [NIN] album moet de relatie op de klippen lopen, Trent (weer) aan een verslaving en poging tot afkicken, etc. etc.
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
pi_82306433
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 22:28 schreef Fallen het volgende:

[..]

Voor een goed [NIN] album moet de relatie op de klippen lopen, Trent (weer) aan een verslaving en poging tot afkicken, etc. etc.
Jij snapt het.
pi_82306684
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 22:25 schreef Fallen het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Mariqueen_Maandig

Mja, zangeres = vrouw van Trent, vandaar....
Ah ok... Dat is zij. Verklaard een hoop.
pi_105409567
Toch een schop, Trent heeft een soundtrack geschreven voor de film 'The girl with the dragon tattoo'

Trailer:
http://www.nullco.com/GDT/gbp.php
pi_105410501
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 11:33 schreef Mathijz het volgende:
Toch een schop, Trent heeft een soundtrack geschreven voor de film 'The girl with the dragon tattoo'

Trailer:
http://www.nullco.com/GDT/gbp.php
Vind dit interessanter voor een kick: http://www.nme.com/news/nine-inch-nails/60900
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  zaterdag 10 december 2011 @ 18:08:25 #284
55350 Reena
Angelcrusher
pi_105421338
quote:
19s.gif Op zaterdag 10 december 2011 12:08 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Vind dit interessanter voor een kick: http://www.nme.com/news/nine-inch-nails/60900
Ik ben benieuwd...

Hier ook nog een interviewtje, vooral over de soundtrack, ook nog een paar kleine andere weetjes en feitjes.

Iemand zich laten verleiden voor de deluxe package van de soundtrack? Het zag er heeel mooi uit, totdat ik de prijs zag...
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 25 februari 2013 @ 20:26:19 #285
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_123340990
Zijn weer bij elkaar, en eerste zomer festival in 2013 aangekondigd.

Festival in Duitsland 16-18 Augustus.

http://www.morgenweb.de/n(...)es-festival-1.928345
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_123356461
:)

quote:
NOTE FROM TRENT:

Nine Inch Nails are touring this year.

I was working with Adrian Belew on some musical ideas, which led to some discussion on performing, which led to some beard-scratching, which (many steps later) led to the decision to re-think the idea of what Nine Inch Nails could be, and the idea of playing a show. Calls were made to some friends, lots of new ideas were discussed, and a show was booked - which led to another, which somehow led to a lot of shows.

The band is reinventing itself from scratch and will be comprised of Eric Avery, Adrian Belew, Alessandro Cortini, Josh Eustis, Ilan Rubin, and me. The first shows will begin this summer, followed by a full-on arena tour of the US this fall, and lots of other dates worldwide to follow through 2014.

Lots of details and dates to come. See you soon.

TR
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_123356505
Ben benieuwd... live blijven ze geweldig.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_123374504
Yaay *O* Zat er laatst nog aan te denken hoe graag ik ze weer eens live zou willen zien!
  Redactie Frontpage woensdag 27 februari 2013 @ 22:51:17 #289
165583 crew  bazbo
& his rubber chicken
pi_123435012
Met Adrian Belew erbij kan het niet misgaan! Belew! *O* *O* *O*

:X
'Slechte gedichten bestaan niet; er bestaan alleen slechte mensen' (Willem Bierman)
Meer informatie op www.bazbo.net
pi_124249416
Ze staan in ieder geval op Lowlands. Nu maar hopen op een losse show... in Paradiso of zo. O-)
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_124257929
Ja idd! Hartstikke leuk voor de mensen op Lowlands maar wij/ik dan ;(
pi_127488442
Nieuwe single van NIN en nog niet gepost hier?

"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_127744153
Godver. Als ze in NL spelen ben ik net op vakantie in zuid frankrijk aan de middellandse zee. Nu kaartje voor het festival in parijs gekocht waar ze spelen plus kaartjes voor de thalys. Ga wel met treintje heen en weer. Wil NIN livevecht niet missen.
pi_127744246
Ze spelen toch alleen op lowlands?
pi_127745559
Nee joh ook in parijs en duitsland. Maar in Nederland op dit moment inderdaad alleen lowlands.
pi_127745651
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 12:09 schreef Rezzy het volgende:
Nee joh ook in parijs en duitsland. Maar in Nederland op dit moment inderdaad alleen lowlands.
Ja, dat vind ik het niet waard... heb ze al 4 keer live gezien. Ze zijn tof maar ga er geen halve dag voor reizen. :)
Los concert naast LL in Nederland was een no-brainer geweest.
pi_127746054
Ik heb ze ook al tig keer live gezien. Tja. Can't help myself.
  Redactie Frontpage donderdag 4 juli 2013 @ 18:34:03 #299
165583 crew  bazbo
& his rubber chicken
pi_128589763
Adrian Belew is er alweer uit. -O-
quote:
It just didn't work.
:X
'Slechte gedichten bestaan niet; er bestaan alleen slechte mensen' (Willem Bierman)
Meer informatie op www.bazbo.net
pi_130802887
Nieuw album uit en nog geen reacties hier?

Heb het nu een keer geluisterd, maar vind het echt he-le-maal niks... :'(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')