Que Pasa?quote:nin.com
Happy holidays everyone and thank you for an exceptional year! Sorry I haven't been around much lately, I've been working on not working for a couple of months, which for me is hard work. 2010 has a number of things planned including new material from nine inch nails and something else that isn't nine inch nails. I am in a state of rediscovery and reinvention that feels unfamiliar, unsure and exactly what I need.
In the meantime, here are some miscellaneous performances from 2009.
See you and speak to you soon-
Trent
Yes, gezien!quote:Op maandag 8 februari 2010 20:33 schreef 1972 het volgende:
Iemand "Another Version of the Truth: The Gift" al gedownload? Hij is superfantastisch en ziet er behoorlijk professioneel uit!![]()
![]()
![]()
( Enuh, Nederlandse ondertiteling van de songs....)
Hmm, schijnbaar totaal gemist dat er nog een versie wasquote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:41 schreef devl1nsect het volgende:
Wat mij betreft een flop. Geluid MOET goed zijn. Check liever de DVD met dezelfde bronmateriaal die eerder is gemaakt door een echte professional (kom ff niet op de naam en zit niet thuis, een amerikaanse filmeditor, film in vorig voorjaar gereleased) met WEL kristalhelder geluid en naar mijn idee de juiste camerapunten.![]()
Dus leuk project, moet het wel goed zijn.
Ja, ze zijn weer een album aan het opnemen.quote:Op maandag 15 februari 2010 18:06 schreef Aneurism het volgende:
Op www.nin.com is iets gaande. Trent of een van zijn werknemers is foto's aan het uploaden van instrumenten... Maybe toch?
Nee, volgens mij was de eindconclusie dat NIN voorlopig begraven ging worden als live-act, niet als studioproject.quote:Op maandag 15 februari 2010 20:55 schreef Aneurism het volgende:
Erhm ik dacht dat hij had gezegd dat het NIN project einde zou worden en hij met een ander project zou beginnen.
Idd. Een tijd niet touren. Niet een tijd muziek produceren.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:31 schreef Aneurism het volgende:
http://revision3.com/diggdialogg/trentreznor
Tussen 36 en 37: Trent geeft aan dat hij een tijd weg zal zijn met NIN
Saaie troep, maar dat vond ik van dat andere nummer ook al.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:48 schreef mr_cucumber het volgende:
How to Destroy Angels is het nieuwe Trent Reznor project:
Eerste single + video: http://pitchfork.com/tv/#(...)pace-in-between-null
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |