quote:
Nou, dat was wel raar, want daar ging heel wat mis. Er was geen soundcheck, dus dat was wel erg jammer. De meet & greet zelf was wel leuk. Ze zaten allemaal aan een tafel, op een rijtje, eerst Robin, daarnaast zat Justin, Trent en Ilan. Ik was met 3 anderen. Een vriendin van mij ging voor mij en die had een kaart gemaakt met "Happy Birthday Reena" erop en ze vroeg of ze die wilden signeren. Dus iedereen vroeg meteen wie Reena was en ik werd er een beetje verlegen van. Ze waren allemaal erg aardig. Robin had een grijns van oor tot oor. Justin was de aardigste. Hij bleef ook het langst met iedereen praten. Hij feliciteerde mij met mijn 21ste verjaardag en moest er zelf om grijnzen, omdat ik geen 21 ben...en er ook niet zo uit zie. Hij zei dat hij speciaal voor mij een hartje op de kaart zou tekenen. Trent had dat gehoord en feliciteerde mij ook met mijn 21ste verjaardag en zei dat hij die van hem al 50 keer had gevierd. Hij keek naar de cd die ik wilde laten signeren. Het zag er een beetje versleten uit, de box van And All that Could Have Been met Still erbij. Daar moest hij ook om grinniken. Ik zei dat het de cd was waardoor ik naar NIN ben gaan luisteren en hij zei dat hij het kon zien. Verder bedankte hij mij dat ik mijn verjaardag met hun wilde doorbrengen.
Ilan was de laatste in de rij. Hij was een beetje vreemd. Hij zag eruit als een klein jongetje die zelf niet kon geloven dat hij dit mocht doen. Maar wel aardig.
Er werd op het eind een groepsfoto gemaakt. Daarna werden we weer weggebracht naar de zaal. Toen we wegliepen kwam Justin nog naar mij toe en zei dat ik niet zo verlegen moest zijn en dat ik van mijn verjaardag moest genieten en feliciteerde me nogmaals. Toen we de kamer uitliepen zongen Justin en Robin iets van "it's your birthday, yo Reena it's your Birthday"
Al met al wel leuk, maar niet zoals het ons beloofd was...dus een beetje een gemengd gevoel erover. Vooral omdat ik het als cadeau heb gekregen en ik het heel vervelend vond voor mijn vrienden die het mij gegeven hadden. Maar volgens mij wordt er een soort van compensatie geregeld...