Hier schijnt ie nog veel in de tuin.quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
zonnesteek?
de zon is hier gewoon weg
precies, moeten ze maar niet in mijn kamer rond van vliegenquote:
oh, je zit binnen?quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
precies, moeten ze maar niet in mijn kamer rond van vliegen
wel in de zon hoor.quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
oh, je zit binnen?
Doe eens normaal...
Nee hoor.. alleen het is een beetje veel sjouwwerkquote:Op zaterdag 11 april 2009 14:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
wel in de zon hoor.veilig achter glas.
Geen last van gevaarlijke zonnestralen
En heb geen laptop, dus moet wel binnen zitten om te PC'en
Scary shit, ik heb 'm vanmiddag ook weer teruggezet naar 3, vond 4 wel cool, maar nog niet helemaal uitgewerkt.quote:
En?quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:20 schreef eer-ik het volgende:
Ok, eerste nadeel gevonden van deze mac
De toetsen zijn zwart.
quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:20 schreef eer-ik het volgende:
Ok, eerste nadeel gevonden van deze mac
De toetsen zijn zwart.
Hij zat waarschijnlijk in de zon dus toetsen heetquote:
quote:Op zaterdag 11 april 2009 15:23 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nee hoor.. alleen het is een beetje veel sjouwwerk
Oui oui!quote:
Kloptquote:Op zaterdag 11 april 2009 15:52 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
[..]
Hij zat waarschijnlijk in de zon dus toetsen heet
Nee, het heeft nog geen complete functionaliteit. Erg irritant, ik vind het idd een prima browser maar voldoet niet aan m'n eisen. Effe wachten tot ie klaar is dusquote:Op zaterdag 11 april 2009 15:28 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Scary shit, ik heb 'm vanmiddag ook weer teruggezet naar 3, vond 4 wel cool, maar nog niet helemaal uitgewerkt.
quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:13 schreef The_Dean het volgende:
Haha, tof
Lekker zo, met de paasdagen!
quote:
maar je had het zelf ookquote:
Kloptquote:Op zaterdag 11 april 2009 18:48 schreef PieterBas het volgende:
[..]
maar je had het zelf ook
overigens moet ik ook binnenkort eens mijn profielfoto op hyves gaan veranderen
Doei doeiquote:
Het ís al avondquote:
Misschien ook welquote:
Zeiken ze daar nou nog steeds over?quote:Op zondag 12 april 2009 00:30 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Misschien ook wel
Waar kan ik dat vinden?
Nee, na een paar weken terug een boze PM van Glow gekregen te hebben had ik er net een van Snakey. En de TT is teruggezet naar "School & Stage SC" terwijl we al drie op een rij met "Stage SC" hebben gehad
Viel me nog mee dat het zolang duurde
quote:Op zondag 12 april 2009 00:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zeiken ze daar nou nog steeds over?
Okquote:Op zondag 12 april 2009 00:32 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Edit: Naja, boos is ook niet het woord... meer een vriendelijk doch dringend verzoek het niet weer te doen
Ach ja, we zullen zienquote:
Mja, ik ga ze niet uitdagen, geen zin om daar mn energie aan te verspillenquote:
Oh ja.. haar foto mag er wezen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn vrolijkheid is al verdwenenquote:Op zondag 12 april 2009 09:53 schreef MarijeH het volgende:
GoedemorgenWil iederen nog vrolijke paasdagen toewensen.
quote:Op zondag 12 april 2009 10:11 schreef PieterBas het volgende:
Rara.. ik heb mijn eerste note gekregen... omdat ik gewoon de TT van 939 gekopieerd had
quote:Op zondag 12 april 2009 10:11 schreef PieterBas het volgende:
Rara.. ik heb mijn eerste note gekregen... omdat ik gewoon de TT van 939 gekopieerd had
quote:Je hebt 4 notes gekregen van onze moderators.
Inderdaadquote:Op zondag 12 april 2009 11:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
waaarom moet Ajax pas om half 5 spelen?
Omdat banaan.quote:Op zondag 12 april 2009 11:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
waaarom moet Ajax pas om half 5 spelen?
Ook goed. Het is hier ook iets minder dan gister.quote:Op zondag 12 april 2009 12:55 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Goed! Beetje moe en het lekkere weer is hier weg![]()
Daar?
quote:Op zondag 12 april 2009 09:38 schreef PieterBas het volgende:
Goedemorgen
Vond dit vanmorgen in mijn inboxdie heb ik ook ontvangenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh ja.. haar foto mag er wezen...
en ja.. Dit soort 'vrouwen' moet je vermijden..
![]()
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Dus ik moet gaan vechten voor haar "liefde"quote:
ik heb het mailtje al geblokkeerd en verwijderdquote:Op zondag 12 april 2009 13:58 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dus ik moet gaan vechten voor haar "liefde"
Eigenlijk heb ik wel zin in een doelloze e-mailrelatie....
Soort van.. Ja, door de Bernie Madoff ben ik miljarden dollars verloren, maar jouw liefde zal dat allemaal doen vergeten.
of.. Dat ze een vieze slet is.. ook naar andere mannen /vrienden dit gestuurd heeft.. en dat ze een keuze moet maken.. hem of ik..![]()
Precies, net als de eerste lichting van de mailnegers.. Die waren nog makkelijk te manipuleren, die hebben nu ook geleerd van hun fouten.quote:Op zondag 12 april 2009 14:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Aan de andere kant is het natuurlijk wel humor om een beetje van die doelloze mailtjes naar elkaar te sturen
Dat dusquote:Op zondag 12 april 2009 14:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zou me trouwens niets verbazen dat het gewoon een gozer is, die wil dat je geld gaat overmaken.
iddquote:Op zondag 12 april 2009 14:07 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat dus![]()
En dat hij opeens op Schiphol staat met een paar van de Russische Mafia...
heb ik gemist denk ikquote:Op zondag 12 april 2009 14:07 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Op 538 hadden ze ook een tijd lang.. een mailconversatie met zo'n Russische rent-a-bride bijgehouden.
Denk iets van een jaar geleden ofzo..quote:
quote:Do you like lasagne?? It is traditional food from Italy. I make a very nice lasagne, because I’m a very good cock.
quote:Op zondag 12 april 2009 14:37 schreef PieterBas het volgende:
Gevonden
http://www.radio538.nl/web/show/id=143851
[..]
![]()
![]()
Ze hadden het ooit eens online gezetquote:Op zondag 12 april 2009 14:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Je hebt het nog opgezocht ook
![]()
![]()
En al gereageerd?quote:Op zondag 12 april 2009 14:55 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ze hadden het ooit eens online gezet
ik moet ook nog iets leuks verzinnen, waar ik dus slecht in ben.quote:Op zondag 12 april 2009 15:00 schreef PieterBas het volgende:
ff een leuk verhaaltje verzinnen. Stuur vanavond misschien iets.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op zondag 12 april 2009 15:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik ga nu eens een poging wagen om iets leuks te verzinnen en dan te mailen
Ga ondertussen ff Langs de Lijn luisteren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter iets moois verliezen, dan dat je het nooit hebt gehad.
quote:Op zondag 12 april 2009 16:13 schreef MarijeH het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Mja, ik zit een beetje vliegtickets te kijkenquote:
vakantieperiode komt dichterbij natuurlijk, dus wordt het weer cashenquote:Op zondag 12 april 2009 16:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mja, ik zit een beetje vliegtickets te kijken
Ze zijn nu wel hendig veel duurder dan toen ik vloog naar kaapstad.
Je betaalt nu al gauw 200 euro meer pp.
De vlucht is langer dan naar zuid afrika, en zo'n 200 euro per ticket minder.quote:Op zondag 12 april 2009 17:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
335 voor ticket VS valt wel mee idd. Dan heb ik niet zoveel verstand van vliegprijzen.
dat is raar dan eigenlijk..quote:Op zondag 12 april 2009 17:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
De vlucht is langer dan naar zuid afrika, en zo'n 200 euro per ticket minder.
ik zou ook niet klagenquote:Op zondag 12 april 2009 17:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik snap er ook geen kont van maar goed, ik vind het wel prima
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Nou.. op antwoord van mijn ouders.. Hoe laat zij op Stockholm Airport kunnen zijn.. Die zijn namelijk met de auto aan het toeren daarzoquote:
oh vandaarquote:Op zondag 12 april 2009 20:36 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nou.. op antwoord van mijn ouders.. Hoe laat zij op Stockholm Airport kunnen zijn.. Die zijn namelijk met de auto aan het toeren daarzo
leuke datumquote:Al moet ik wel op 11 september vliegen
Mijn lange weekend.. nou ja.. druk en veels te veel chocolade paaseitjes gegetenquote:Op zondag 12 april 2009 21:00 schreef Milou__ het volgende:
Hoe is je lange weekend tot nu toe![]()
Ik kwam trouwens straks iemand tegen met een t-shirt met de tekst 'pictures please' en ik moest meteen aan Bootje denken![]()
Ah haha ben je al misselijk? Ik heb dit weekend nog geen paasei gehad, vorige weken welquote:Op zondag 12 april 2009 21:06 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Mijn lange weekend.. nou ja.. druk en veels te veel chocolade paaseitjes gegetenen hoe is de jouwe?
Dat nog net niet..quote:Op zondag 12 april 2009 21:10 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ah haha ben je al misselijk? Ik heb dit weekend nog geen paasei gehad, vorige weken wel
Mijn weekend is wel leuk. Vrijdag en gister terrasjes gezeten, vanmiddag naar dancetour geweest en vanavond stappen.
Nico en koning
Waar ga je heen?quote:Op zondag 12 april 2009 21:17 schreef PieterBas het volgende:
Om nu een vliegticketverzekering af te sluiten voor een ticket van €100.. gaat mij ook een beetje te ver.
Als je op 11septemer vliegt, wat ik hierboven ergens las, misschien beter van welquote:Op zondag 12 april 2009 21:17 schreef PieterBas het volgende:
Om nu een vliegticketverzekering af te sluiten voor een ticket van €100.. gaat mij ook een beetje te ver.
Stockholmquote:
Terrorisme wordt sowieso niet vergoedquote:Op zondag 12 april 2009 21:20 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Als je op 11septemer vliegt, wat ik hierboven ergens las, misschien beter van wel
Weekend.. Vrijdag heen.. zondag weg.. in de auto. Misschien nog overnachten in Kopenhagen.quote:
Lekker hoor.quote:Op zondag 12 april 2009 21:26 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Weekend.. Vrijdag heen.. zondag weg.. in de auto. Misschien nog overnachten in Kopenhagen.
Mijn vader gaat daar de halve marathon lopen.. en ik hem aanmoedigen dat hij als er een toerist bij loopt.. Oh ja.. en foto's maken van de Zweedse damesquote:
Øl!quote:Op zondag 12 april 2009 23:14 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Mijn vader gaat daar de halve marathon lopen.. en ik hem aanmoedigen dat hij als er een toerist bij loopt.. Oh ja.. en foto's maken van de Zweedse dames
Je pa gaat helemaal naar Stockholm om daar een hálve marathon te lopen?! Dan heb je echt weinig nodig om op reis te gaan, gewoon bedenken waar er ergens een marathon is en dan de 10 km daarvan lopenquote:Op zondag 12 april 2009 23:14 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Mijn vader gaat daar de halve marathon lopen.. en ik hem aanmoedigen dat hij als er een toerist bij loopt.. Oh ja.. en foto's maken van de Zweedse dames
Das Deensquote:
Mijn ouders zijn namelijk dan al twee weken in Zwedenquote:Op maandag 13 april 2009 08:38 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Je pa gaat helemaal naar Stockholm om daar een hálve marathon te lopen?! Dan heb je echt weinig nodig om op reis te gaan, gewoon bedenken waar er ergens een marathon is en dan de 10 km daarvan lopen
Okey fair enough, dan is het zeker coolquote:Op maandag 13 april 2009 09:44 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Das Deens
[..]
Mijn ouders zijn namelijk dan al twee weken in Zweden
Als je er dan toch ben, kan je dan net zo goed mee doen.quote:Op maandag 13 april 2009 09:55 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Okey fair enough, dan is het zeker cool
ik dacht dat het een header was voor op FOK!quote:Op maandag 13 april 2009 11:53 schreef eer-ik het volgende:
Zo, deze ga ik even af laten drukken op 60 cm hoog bij 3 meter breed
[ afbeelding ]
Nicequote:Op maandag 13 april 2009 11:53 schreef eer-ik het volgende:
Zo, deze ga ik even af laten drukken op 60 cm hoog bij 3 meter breed
[ afbeelding ]
Haha, van mij mag ie erop, maar dat was niet m'n insteekquote:Op maandag 13 april 2009 11:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik dacht dat het een header was voor op FOK!
Yup, Mosselbay om precies te zijn.quote:
Graciasquote:
zekers.. ben benieuwd. Zou op zich wel tof zijn als ze natuurlijk niet winnenquote:Op maandag 13 april 2009 12:45 schreef vrolijke-frits het volgende:
Netjes Nico, dat zijn nog eens leuke klussen
wel nice ja.. ik heb voor mijn housewarming een mooie plaat van Manhatten gehad van mijn vriendenquote:Op maandag 13 april 2009 15:30 schreef eer-ik het volgende:
Whehe, oeps.
Die plaat van Mosselbay die ik gemaakt heb, is 393 cm breed en 66 cm hoog
Goeie plaat voor aan de muur though.
Hoe groot?quote:Op maandag 13 april 2009 15:31 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
wel nice ja.. ik heb voor mijn housewarming een mooie plaat van Manhatten gehad van mijn vrienden
het zal sowieso niet zo heel snel gaan met zo'n enorme plaatquote:Op maandag 13 april 2009 15:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hoe groot?
Ik moet 'm nu aanpassen naar 300 DPI zodat ie ook fatsoenlijk geprint kan worden maar ik kreeg de melding dat veel programma's platen van meer dan 30.000 pixels niet ondersteunen
Goed te doen idd.quote:Op maandag 13 april 2009 15:36 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
het zal sowieso niet zo heel snel gaan met zo'n enorme plaat![]()
Dat ding wat ik kreeg is.. 1 meter bij 1,5 meter, iets minder groot, maar groot genoeg voor boven de bank
Dat is misschien beter te doen ja. Maar panorama hoort breed natuurlijk.quote:Op maandag 13 april 2009 15:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Goed te doen idd.
Ik denk dat ik die van mij ga resizen naar iets van 30 cm bij 1,80 ofzo.
Dan is het alsnog een flink brede plaat maar goed, 't is ook een panorama.
Iig iets meer managable dan een poster van bijna 4 meter breed
Yep.quote:Op maandag 13 april 2009 15:39 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dat is misschien beter te doen ja. Maar panorama hoort breed natuurlijk.
Zelf gemaakte foto trouwens?
Hij is bij niet eens geladen, en ik heb een beste verbindingquote:Op maandag 13 april 2009 16:12 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
niet alleen het laden, maar ook het scrollen enzo
ik had m ff gedownload, maar het is natuurlijk een best formaatjequote:Op maandag 13 april 2009 16:13 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hij is bij niet eens geladen, en ik heb een beste verbinding
93,3 mb is inderdaad een best formaatquote:Op maandag 13 april 2009 16:15 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik had m ff gedownload, maar het is natuurlijk een best formaatje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Signature.
Dit is toch een school en stage sc?quote:Op maandag 13 april 2009 16:53 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
jeeej
dan mag je hier officieel komen
quote:Op maandag 13 april 2009 16:56 schreef eer-ik het volgende:
GeitenkaasHeheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Domino's kortingsbonnenquote:Op maandag 13 april 2009 17:06 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ook wel trek in eigenlijk.. maar ik ben er nog niet uit
Ik denk juist minder.quote:Op maandag 13 april 2009 17:05 schreef jna het volgende:
[..]
Des te meer tijd om hier vaker te posten
Hier Kip Siam vanavondquote:Op maandag 13 april 2009 17:06 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ook wel trek in eigenlijk.. maar ik ben er nog niet uit
I agree one hundred percent to that.quote:Op maandag 13 april 2009 17:12 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Amerikaanse pizza's![]()
Italiaanse pizza's![]()
Vers of allemaal prefab?quote:Op maandag 13 april 2009 17:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb behoorlijk nederlandse pot
Broccoli, aardappels en gehaktballetje
Vers, uiteraard.quote:Op maandag 13 april 2009 17:20 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Vers of allemaal prefab?Maar klinkt wel lekker ook
You bet!quote:
Ik ben ook geen moeiijke eten, maar dit heeft met smaak te maken. Ik lust het wel, maar echt lekker vinden doe ik het zeker niet. Italiaanse pizza's zijn gewoon veeeeeeeuuul lekkerderquote:Op maandag 13 april 2009 17:21 schreef motorbloempje het volgende:
beide lekker vinden
ben niet zo moeilijk met etendaarom woog ik eerst ook 20kg meer
Ja, prefab ftl.quote:
Goed bezig kerel! Het is absoluut lekkerder en daarbij ook nog goedkoperquote:Op maandag 13 april 2009 17:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, prefab ftl.
Sinds 3 weken doe ik zelf koken jong, ben afgestapt van de prefab.
Veel lekkerder + beter voor je.
Prefab is prefab vriend!quote:Op maandag 13 april 2009 17:36 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Goed bezig kerel! Het is absoluut lekkerder en daarbij ook nog goedkoper
Ik eet echt max 1 keer per weer prefab. Maar je hebt toch ook van die 'normale' prefab-shit als andijviestampot en boerenkool?
Mijn vriendin krijgt last van haar darmen van Chinees eten, dus eten we dat nooit. Mooi wel want het is fucking duur altijdquote:
Ja zelf maken is sowieso lekkerder. Met prefeb bedoel ik dan wel pizza of lasagna hèquote:Op maandag 13 april 2009 17:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Prefab is prefab vriend!
k heb gewoon netjes aardappelen en andijvie (ok, wel voorgesneden) in de koelkast liggen.
Die boerenkool heb ik overigens een keer gegeten, en dat is echt niet te hachelen. Zelf maken is echt véle malen lekkerder.
Oh, ja.quote:Op maandag 13 april 2009 17:41 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja zelf maken is sowieso lekkerder. Met prefeb bedoel ik dan wel pizza of lasagna hè![]()
Andijvie
Caliquote:Op maandag 13 april 2009 17:44 schreef Californium het volgende:
jna![]()
VF
Eer-ik![]()
hier alles goed hoor
Met jullie ook? hebben jullie 'fans' gezien
Anderszijds, als je 1 keer een portie haalt, kan je er een week van etenquote:Op maandag 13 april 2009 17:40 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Mijn vriendin krijgt last van haar darmen van Chinees eten, dus eten we dat nooit. Mooi wel want het is fucking duur altijd
Doe je het toch beidequote:Op maandag 13 april 2009 17:46 schreef Californium het volgende:
koken
hab zin in pasta
maar ook wel in rode kool salade
even nadenken nog
Dan maak je een rode kool salade met pasta.quote:Op maandag 13 april 2009 17:46 schreef Californium het volgende:
koken
hab zin in pasta
maar ook wel in rode kool salade
even nadenken nog
quote:Op maandag 13 april 2009 17:44 schreef Californium het volgende:
jna![]()
VF
Eer-ik![]()
hier alles goed hoor
Met jullie ook? hebben jullie 'fans' gezien
jaja.. we weten het nu welquote:Op maandag 13 april 2009 17:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Domino's
Kleine, dikke pizza's
.
.
.
:R:rr:r:r:r:RR::R R:R:r:r;r R:r :Rr
Hehe, ik weet het, als het zulk weer blijft vandeweek maar even doenquote:
haha prima!quote:
Luciequote:
Anders ga je nu gewoon wat anders doen dan internetten.quote:Op maandag 13 april 2009 18:41 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hehe, ik weet het, als het zulk weer blijft vandeweek maar even doen
we hebben elkaar veeeels te lang niet meer gezien/gesprokenquote:
ja, sowieso kan ik nooit doordeweeks overdag nooit op FOK! komen. En jij was er nooit 's avondsquote:Op maandag 13 april 2009 19:00 schreef Californium het volgende:
kloptdruk druk druk en jij vast ook?
Ben je al weer terug dan? Of zit je nog in Didamquote:Op maandag 13 april 2009 18:49 schreef Californium het volgende:
[..]
haha prima!![]()
ef nog even relaxen en morgen weer werken!
Ja we misten je al.quote:Op maandag 13 april 2009 19:03 schreef Californium het volgende:
nu wel weernu is me laptop gefixt
maar nu kom ik eigenlijk heel zeldzaam op fok
Maar als ik er ben, kom je toch welquote:Op maandag 13 april 2009 19:03 schreef Californium het volgende:
nu wel weernu is me laptop gefixt
maar nu kom ik eigenlijk heel zeldzaam op fok
quote:
als ik een keer tijd heb wel hoorquote:Op maandag 13 april 2009 19:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar als ik er ben, kom je toch wel![]()
quote:
Dan hebben we hopelijk tijd op hetzelfde momentquote:Op maandag 13 april 2009 19:33 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
[..]
als ik een keer tijd heb wel hoor![]()
Heb zelf nog geen grasmaaierquote:Op maandag 13 april 2009 18:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Anders ga je nu gewoon wat anders doen dan internetten.
Oh wacht, ik weet wel iets: gras maaien!
quote:
weer/weekend/pasen denk ikquote:Op maandag 13 april 2009 20:55 schreef MarijeH het volgende:
[..]inderdaad. Dit topic is meer dan 50 uur open.
quote:Op maandag 13 april 2009 21:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Jawel hoor.
We hebben alleen allemaal modrechten sinds kort.
Ik dacht dat dat met Pinksteren gebeurdequote:Op maandag 13 april 2009 21:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, we zijn allemaal gezegend met modrechten tijdens pasen.
Wellicht ook.quote:Op maandag 13 april 2009 21:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat met Pinksteren gebeurde
Nee, je krijgt er alleen AIDS van en de baby waar je nu zwanger van bent ook.quote:Op maandag 13 april 2009 21:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wellicht ook.
Trouwens, ik eet nu studentenhaver.
Echter, ik ben geen student. Krijg ik nu een boete?
Oh, ok. Dan valt het allemaal nog best mee.quote:Op maandag 13 april 2009 21:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, je krijgt er alleen AIDS van en de baby waar je nu zwanger van bent ook.
Nee preciesquote:Op maandag 13 april 2009 21:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Oh, ok. Dan valt het allemaal nog best mee.
Hoef ik me geen zorgen te makenDie extra kosten kon ik even niet gebruiken nu namelijk.
Geen idee eigenlijkquote:Op maandag 13 april 2009 21:44 schreef eer-ik het volgende:
Waarom is AIDS eigenlijk met hoofdletters?
En als het een afkorting is, waarom spreekt men het dan verkeerd uit?
hier word ik ook niks wijzer vanquote:Op maandag 13 april 2009 21:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee precies
[..]
Geen idee eigenlijkIk zie het soms geschreven als AIDS, soms als Aids en soms gewoon als aids
Geen idee welke correct is
Goeie plan!quote:Op maandag 13 april 2009 21:53 schreef eer-ik het volgende:
ik ga denk vroeg mand in.
Nog niet nu, maar half 11 ofzo.
Goeie tijd.
Preciesquote:Op maandag 13 april 2009 21:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja toch.
Ik verveel me toch rammend hard, dus kan ik beter gaan pitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |