Maar eikels hebben prostituees helemaal niet, tenminste, niet van zichzelf...quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:10 schreef Conflict het volgende:
[..]
Wat ben jij een ongelofelijke eikel zeg
Eikels hebben geen prostituees van zichzelf nee.quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:11 schreef Aardappelbeertje het volgende:
[..]
Maar eikels hebben prostituees helemaal niet, tenminste, niet van zichzelf...
Nieuwe southpark gezien?quote:
wehehhehehehehquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 12 april 2009 11:33 schreef onlogisch het volgende:
Ok, ik kan het niet laten.Kijk, dit is nou het typische voorbeeld van een slechte niet zelf bedachte grap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een jaar en meer geleden was onze Gordon op tv, met gillend naar huis.
Daar haalde hij deze grap uit, ik kon er hard om lachen.
Helaas ontgaat mij iedere vorm van humor als jij het verteld.LA VIDA ES UN CARNAVAL. SOLO HAY QUE VIVIRLA!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 02:19 schreef AlfrekJodokusZak het volgende:
Het begint met H en eindigt op 'umor'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welkom op FOK!
quote:Op dinsdag 14 april 2009 02:19 schreef AlfrekJodokusZak het volgende:
Het begint met H en eindigt op 'umor'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
Even je huiswerk doen vriend !quote:Op maandag 13 april 2009 14:47 schreef la_guera_loca het volgende:
[..]
Kijk, dit is nou het typische voorbeeld van een slechte niet zelf bedachte grap.
Een jaar en meer geleden was onze Gordon op tv, met gillend naar huis.
Daar haalde hij deze grap uit, ik kon er hard om lachen.
Helaas ontgaat mij iedere vorm van humor als jij het verteld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dit is een............
eeeuuuuhhh..... ik weet het niet meer doei!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
dit is een............
eeeuuuuhhh..... ik weet het niet meer doei!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het begint met een l en eindigt op een l er het stinkt naar pies wat is het?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doei
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |