Je wreef verveelt ? Wreef = 'hoogste deel van de voet'quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:09 schreef heaven7 het volgende:
Gister les 3 van Evy gelopen maar mijn wreef begint al meer te vervelen. Zeurende moeiheid die meteen wegebt zodra ik ga wandelen.
komma, welke komma?quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:33 schreef knnth het volgende:
http://www.blessure-aanwijzer.nl/voet.htm
Komma weggehaald
Goed weer nu inderdaad, geen stralende zon meer maar nog wel een lekkere temperatuurquote:Op donderdag 16 april 2009 22:18 schreef star_gazer het volgende:
Net een loop van 12.5km gedaan. Heerlijk buiten
Het blijft te heet vind ik, ik loop tegenwoordig 's nachts.quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:34 schreef Bonger1911 het volgende:
[..]
Goed weer nu inderdaad, geen stralende zon meer maar nog wel een lekkere temperatuur![]()
Heb je lange kleren en/of geen drinken mee?quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:40 schreef Nam_Soldier het volgende:
[..]
Het blijft te heet vind ik, ik loop tegenwoordig 's nachts.
Geen drinken mee.quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:30 schreef Bonger1911 het volgende:
[..]
Heb je lange kleren en/of geen drinken mee?
Hardloopschema.nlquote:Op vrijdag 17 april 2009 16:21 schreef knnth het volgende:
GVD hoerensite!! op MyAsics.nl even uit nieuwsgierigheid al een schema aangemaakt voor de 10EM (DTD-loop) vanaf 1 juni. Is m'n huidige schema tot de Royal Ten ook weg. Goed dat m'n schema nog in m'n agenda staat. Hmmpf.
De eerste 3 km gingen in ieder geval goedquote:Op zaterdag 18 april 2009 11:32 schreef computergirl het volgende:
zo meteen de Geinloop, stalend blauwe lucht maar het waait best wel hard hier
What happened?quote:Op zondag 19 april 2009 06:44 schreef computergirl het volgende:
De eerste 3 km gingen in ieder geval goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |