Ach een beetje op z'n reductio ad absurdum ...gek is alles wat afwijkt van "normaal".quote:
Niet mee eens. Want dan zou DS4, mijn opponent, normaal zijn.quote:Zaterdag met een aantal fokkers ontmoet en besloten dat iedereen die niet op FOK! zit abnormaal is.![]()
Gewoon rustig aan. Bereid je geestelijk voor wat de uitslag voor je kan betekenen. Onderschat dat niet, geef ik als tipquote:Wanneer ik de uitslag van mijn onderzoeken krijg dat weet ik nog niet aangezien er nog een nieuwe afspraak gepland moet worden.
Van hem had ik wel eens gehoord. Wat hij kan is verbazingwekend.quote:Op maandag 27 april 2009 22:25 schreef Juup© het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Daniel_Tammet
Op youtube te bekijken:quote:Op maandag 27 april 2009 22:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Van hem had ik wel eens gehoord. Wat hij kan is verbazingwekend.
Hokjesdenken en de normquote:Op maandag 27 april 2009 22:25 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ach een beetje op z'n reductio ad absurdum ...gek is alles wat afwijkt van "normaal".
De "norm" als referentiekader.
Helaas, dan kom je als 'vreemde eend in de bijt"toch eerder voor de kwalificatie van "gek" in aanmerking.
Het zal mij trouwens jeuken.![]()
Geen idee.quote:
[..]
Niet mee eens. Want dan zou DS4, mijn opponent, normaal zijn.![]()
[..]
Bedankt voor de tip.quote:Gewoon rustig aan. Bereid je geestelijk voor wat de uitslag voor je kan betekenen. Onderschat dat niet, geef ik als tip
Ik vind het erg jammer dat introvert vaak wordt gezien als autisme of een ASS terwijl het gewoon een persoonskenmerk is.quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:35 schreef blessed19 het volgende:
[..]
introvert is het grote boze woord wat mij overal achtgervolgt. gelukkig heb ik een vriendin die het nu al een kleine 2,5 jaar heeft kunnen uithouden met mij, plus zijn er plannen om te gaan samenwonen! helemaal blij!
En iedereen die druk is heeft ADHD.quote:Op maandag 27 april 2009 22:36 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Ik vind het erg jammer dat introvert vaak wordt gezien als autisme of een ASS terwijl het gewoon een persoonskenmerk is.
Ik heb een aantal mensen gezien die gediagnosticeerd zijn als autist/ASS'er, en als dat echt zou kloppen, zou de halve wereld autist/ASS'er zijn.
quote:Op maandag 27 april 2009 22:36 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Ik vind het erg jammer dat introvert vaak wordt gezien als autisme of een ASS terwijl het gewoon een persoonskenmerk is.
Ik heb een aantal mensen gezien die gediagnosticeerd zijn als autist/ASS'er, en als dat echt zou kloppen, zou de halve wereld autist/ASS'er zijn.
Hoezo?quote:Op maandag 27 april 2009 22:44 schreef blessed19 het volgende:
[..]
kan alleen maar hopen dat ik hier binnenkort niet meer kom!
Idd, zelfde verhaal.quote:Op maandag 27 april 2009 22:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En iedereen die druk is heeft ADHD.
Count me in. Logician? Anderen?quote:Op maandag 27 april 2009 19:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Voorstel:
9 mei Utrecht centraal om 13:00 uur.
Waarom hebben ze daar zo lang mee gewachtquote:Op maandag 27 april 2009 22:30 schreef Jotcha het volgende:
Omdat ik zo klein was toen ze zeiden dat ik asperger had, heb ik dat nooit geweten, tot een jaar terug, en serieus, dat lucht toch wel op, en is een verklaring voor wat er gebeurd is
Geen idee, maar dat maakt mij nu niets meer uitquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:48 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Waarom hebben ze daar zo lang mee gewacht
Nee, nog veels te druk, eind mei bij een tweede meet?quote:
Nou gelukkig maar, beter laat dan nooit. En nog gelukkiger dat je het kan accepteren en de dingen zo op hun plaats vallen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:53 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Geen idee, maar dat maakt mij nu niets meer uit
Het is mijn idee dus ik.quote:
Of begin juni.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:06 schreef Stupendous76 het volgende:
[..]
Nee, nog veels te druk, eind mei bij een tweede meet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |