Slowchat: [R&P SC] Waar CL in zwarte kaartjes handeltquote:Op maandag 27 april 2009 20:02 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Dat had ik al door jaMaar ik dacht dat het ook SC was
Okeequote:Op maandag 27 april 2009 20:03 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Slowchat: [R&P SC] Waar CL in zwarte kaartjes handelt
Single-slowchat (al staat het tegenovergestelde in de OP): [Singles] Met een lekker toetje!
Heb jezelf ASS?quote:Op maandag 27 april 2009 20:02 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Dat had ik al door jaMaar ik dacht dat het ook SC was
Ik vond vooral de fantasietest niet leuk.quote:Op maandag 27 april 2009 20:02 schreef DeHovenier het volgende:
Idd, toch wel een paar honderd vragen. Overmorgen heb ik weer een gesprek.
Dat in singles is vanwege strijd tussen de R&P SC en Singles.quote:Op maandag 27 april 2009 20:03 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Slowchat: [R&P SC] Waar CL in zwarte kaartjes handelt
Single-slowchat (al staat het tegenovergestelde in de OP): [Singles] Met een lekker toetje!
Tegen wat voor dingen loop jij aan in je leven?quote:
Niet echt sociaal zijn in grote groepen is denk ik het ergste. Naarmate ik de mensen ken is het geen probleem meerquote:Op maandag 27 april 2009 20:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tegen wat voor dingen loop jij aan in je leven?
Herkenbaar.quote:Op maandag 27 april 2009 20:13 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Niet echt sociaal zijn in grote groepen is denk ik het ergste. Naarmate ik de mensen ken is het geen probleem meer
Dat weet ik nog niet. Ik moet nog een diagnose krijgen. En die krijg ik binnenkort.quote:
Hier ook. Ik praat liever met mensen 1 op 1 ipv tegen iemand in een grote groep. Ook helpt het als ik iemand wat beter kenquote:Op maandag 27 april 2009 20:13 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Niet echt sociaal zijn in grote groepen is denk ik het ergste. Naarmate ik de mensen ken is het geen probleem meer
Meneer er is van u geen diagnose te stellen, u ben knettergekquote:Op maandag 27 april 2009 20:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet. Ik moet nog een diagnose krijgen. En die krijg ik binnenkort.
Lastig, tenzij je hem een pak slaag geeft.quote:Op maandag 27 april 2009 20:31 schreef sempron2400 het volgende:
Mensen met autisme zijn vaak het doelwit van pesten.
Hoe kun je zo’n pester (die vaak ongemanierd en ongeschoold is), toch kwetsen? Want vaak zijn ze helemaal gek van spottende humor. Ik weet, het is niet professioneel, maar ben toch benieuwd en een kwetsende opmerking kan de persoon in kwestie wel confronteren met zijn/haar gedrag.
Dat weet ik al.quote:Op maandag 27 april 2009 20:31 schreef Juup© het volgende:
[..]
Meneer er is van u geen diagnose te stellen, u ben knettergek
Dat is niet handig aangezien dat soort mensen vaak een kort lontje hebben.quote:Op maandag 27 april 2009 20:31 schreef sempron2400 het volgende:
Mensen met autisme zijn vaak het doelwit van pesten.
Hoe kun je zo’n pester (die vaak ongemanierd en ongeschoold is), toch kwetsen? Want vaak zijn ze helemaal gek van spottende humor. Ik weet, het is niet professioneel, maar ben toch benieuwd en een kwetsende opmerking kan de persoon in kwestie wel confronteren met zijn/haar gedrag.
Dus jij hebt momenteel geen problemen?quote:Op maandag 27 april 2009 20:31 schreef Jotcha het volgende:
Ah. Ik heb overigens na de diagnose (volgens mij) helemaal niets meer gehoord erover, nooit bij de GGZ geweest of iets dergelijks
quote:Op maandag 27 april 2009 20:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat weet ik al.Daar heb ik geen diagnose voor nodig.
Iedereen is gek. Dus ook ik.quote:
Inderdaad.quote:Op maandag 27 april 2009 20:46 schreef Juup© het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik de enige normale dan
quote:Op maandag 27 april 2009 20:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad.
Iedereen is gek behalve jij.
Tja, ik heb er last van gehad met een hoop mensen, en daardoor ben ik een hoop vrienden kwijtgeraakt, maar direct last van die mensen heb ik niet, en het gaat nu gewoon z'n gangetjequote:Op maandag 27 april 2009 20:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus jij hebt momenteel geen problemen?
Ik heb nooit veel vrienden gehad.quote:Op maandag 27 april 2009 20:59 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Tja, ik heb er last van gehad met een hoop mensen, en daardoor ben ik een hoop vrienden kwijtgeraakt, maar direct last van die mensen heb ik niet, en het gaat nu gewoon z'n gangetje
Ik heb er toch aardig wat gehad, en ben ze bijna allemaal kwijtgeraaktquote:Op maandag 27 april 2009 21:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb nooit veel vrienden gehad.En ik heb ook nooit echt nieuwe vrienden gemaakt.
![]()
Op dit moment heb ik wel problemen. Het lukt mij niet om een goede en leuke baan te vinden. Ik heb nu wel werk maar ik weet dat het daar toch nooit naar mijn zin zal krijgen. Hoe het verder moet weet ik eigenlijk ook niet. Dat is enorm frusterend.
Ik heb veel kennissen vooral vage kennissenquote:Op maandag 27 april 2009 21:06 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik heb er toch aardig wat gehad, en ben ze bijna allemaal kwijtgeraaktNu langzaam weer bezig om dat aan te vullen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |