Het was natuurlijk mooi weer de afgelopen weken, dus ik kan me voorstellen dat mensen dan liever buiten zijn dan dat ze binnen gaan zitten schrijvenquote:Op donderdag 23 april 2009 10:29 schreef Biancavia het volgende:
De tijden van de populaire TTK-wedstrijden zijn voorbij.
Ik ben het helemaal met je eens hoor. Het weer zou juist een inspiratiebron moeten zijn. Helemaal als je een laptop hebt, kun je het zelfs meteen typen buiten.quote:Op donderdag 23 april 2009 10:39 schreef Biancavia het volgende:
Maar DaMart, er is niets mooiers dan buiten in de tuin in het zonnetje met een pen en papier een verhaaltje neer te zetten! Of met je ogen dicht het verhaal in je hoofd op te zetten.
Dan hoef je het alleen 's avonds voor het slapen gaan nog maar even uit te tikken.
Nee hoor, het mooie weer vind ik geen excuus voor niet meedoen.
Theater is een nieuwe categorie, ik zal zelf ook wel een voorbeeld proberen te bedenken daarvoorquote:Ik zal zeker nog wel over een gedicht gaan verzinnen. Theater is niet echt mijn ding denk ik.
Inzenden! Gegarandeerd een winnaar!quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:21 schreef SpiekerJozef het volgende:
Werkstraf voor jager die vrouw doodschoot
quote:Op donderdag 23 april 2009 10:28 schreef DaMart het volgende:
De inzendtermijn is met een week verlengd. Het was de afgelopen tijd iets te veel lente en daardoor een te grote misdaad om binnen inzendingen te maken.
Je kunt nu tot 3 mei 20:00 uur je inzendingen plaatsen!
quote:Op zondag 3 mei 2009 21:01 schreef DaMart het volgende:
. De enige inzender van de categorie kunst wint automatisch de prijs voor die categorie.
Ja, daar ben je wel een ochtendje zoet mee.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:38 schreef DaMart het volgende:
In de loop van de ochtend ga ik de stemmen tellen en worden de winnaars bekendgemaakt.
Zeker als ik tussendoor ook nog wat andere dingen moet doenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 10:00 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja, daar ben je wel een ochtendje zoet mee.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |