Uit de hoogte, doen alsof je alwetend bent.quote:Op maandag 13 april 2009 14:10 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik ben het voor de verandering eens niet met je eens. Ik moet zeggen dat ik hem wel mag. Vind hem wel grappig en gezellig. Maar hij heeft af en toe wel iets hautains inderdaad - al weet ik niet echt wat dat betekent.
Het was een grap, sorry.quote:Op maandag 13 april 2009 14:15 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Uit de hoogte, doen alsof je alwetend bent.
Inderdaad.quote:Chardy-Monaco begint nog niet bepaald geweldig, veel fouten.
Goede recensies krijg je daar.quote:Op maandag 13 april 2009 14:18 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het was een grap, sorry.![]()
Overigens probeer ik de laatste tijd om dit forum wat minder op ONZ te laten lijken en heb daartoe een apart topic geopend genaamd slechte zelfbedachte grappen . Voor alle fans.
[..]
Inderdaad.
Ja, inderdaad.quote:
Ik ben inderdaad niet grappig. Daarom kom ik ook niet verder dan slechte grappen. Als ik zulke grappen aan mensen vertel kijken ze meestal zo:quote:. Wij roepen al jaren dat je niet grappig bent. Dat is niet vervelend bedoeld, maar gewoon een constatering.
quote:Jij kan een boek schrijven, dat kunnen wij weer niet.
Ja.quote:Maar je was op zoek naar een bevestiging?
Gaat alles goed met je joh?quote:Op maandag 13 april 2009 15:51 schreef kevin_ het volgende:
Aandachtshoer. Niet grappig, dus stop er maar lekker mee
.
Terecht natuurlijk, als je 4-1* voorstaat in de derde mag je niet 5 games op rij verliezen.quote:Op maandag 13 april 2009 18:26 schreef TheGeneral het volgende:
Vliegen slaat zijn racket ff in tweeën
zeg dat ook maar tegen Kunitsynquote:Op maandag 13 april 2009 18:57 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Terecht natuurlijk, als je 4-1* voorstaat in de derde mag je niet 5 games op rij verliezen.
Oh oke, ik viel net binnen op dat moment.. Wat een losers vandaag weerquote:Op maandag 13 april 2009 18:57 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Terecht natuurlijk, als je 4-1* voorstaat in de derde mag je niet 5 games op rij verliezen.
Heb ik al gedaan. En dat was nog erger, dat was een dubbele break.quote:
Je brengt het alsof het iets raars is, maar die Lapentti stond niet zo lang geleden nog nummer 6 van de wereld hoor!quote:
Inderdaadquote:Op maandag 13 april 2009 19:41 schreef XL het volgende:
[..]
Je brengt het alsof het iets raars is, maar die Lapentti stond niet zo lang geleden nog nummer 6 van de wereld hoor!
Waren alle toppers met vakantie ofzo dat hij zo hoog stond?quote:Op maandag 13 april 2009 19:46 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Best South African Airways ATP Ranking: 6 (22-Nov-99)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |