Aan de pokertafelquote:Op zaterdag 11 april 2009 09:23 schreef Nalbandian het volgende:
Die lokatie
Ik denk dat die David Nalbandian wel eens hoge ogen kan gaan gooien in Monte Carlo
Aan het buffet.quote:Op zaterdag 11 april 2009 09:23 schreef Nalbandian het volgende:
[...]
Ik denk dat die David Nalbandian wel eens hoge ogen kan gaan gooien in Monte Carlo
Sorry.quote:
Inderdaad, het verbaast me ieder jaar weerquote:Op zaterdag 11 april 2009 09:23 schreef Nalbandian het volgende:
Die lokatie
Hmz. Welke serieuze concurrenten zijn er wel op hard court en niet op gravel dan? Een Djokovic was bijvoorbeeld ook vorig jaar in de halve finale van RG een stuk beter dan Federer in de finale. En Murray brak eigenlijk pas echt door na Wimbledon, maar die zal er nu ook wel staanquote:Op zaterdag 11 april 2009 10:09 schreef Norrage het volgende:
Ik ben benieuwd wie dit toernooi gaat winnen![]()
Waarom komen er buiten gravel steeds meer concurrenten bij, maar is het op gravel zelf op Fed en Nadal na al jaren niks?
Omdat dit min OP van 2008 isquote:Op zaterdag 11 april 2009 09:55 schreef XL het volgende:
Waarom staat Murray niet in de OP, in mijn ogen toch veeeeeel meer kanshebber dan Davydenko, Ferrer, Nalbandian, Djokovic
Yep.quote:Op zaterdag 11 april 2009 11:32 schreef Ambrosius het volgende:
Iig één dag meepakken dankzij de Pasen.
op hardcourt had je nog wel eens een goede roddick, een goede baghdatis, een goede gasquet, een goede davydenko, ljubicic ofzo...Op gravel is het echt helemaal niks. Laatste jaar was het Nadal, Fed Djokovic....De spelers in vorm toen (Almagro en Ferrer) kregen niks gedaan tegen die drie...quote:Op zaterdag 11 april 2009 11:18 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Hmz. Welke serieuze concurrenten zijn er wel op hard court en niet op gravel dan? Een Djokovic was bijvoorbeeld ook vorig jaar in de halve finale van RG een stuk beter dan Federer in de finale. En Murray brak eigenlijk pas echt door na Wimbledon, maar die zal er nu ook wel staan
Wel flinke namen, maar niet heel veel tegenstand denk ikquote:Op zaterdag 11 april 2009 13:31 schreef Ambrosius het volgende:
Nadal krijgt toch wel wat flinke namen tegenover zich, zeker geen makkelijke helft.
Hewitt staat vanavond nog in de SF in Houston, met een finale is hij pas dinsdag in Monte Carlo met jetlag.
Ik denk dan eerder Del Potro ipv Monfils (alhoewel Monfils wel van die dagen heeft), maar van Del Potro zal hij nu ook wel gewoon winnen.quote:Op zaterdag 11 april 2009 13:35 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Wel flinke namen, maar niet heel veel tegenstand denk ik!
Monfils als enige bedreiging, Murray alleen als hij flinke vooruitgang heeft geboekt op gravel, Nalbandian en Davydenko alleen als ze in normale doen zijn en dat betwijfel ik.
Safin is een zo'n beetje de beste loting die je kunt hebben als ongeplaatste spelerquote:Op zaterdag 11 april 2009 13:28 schreef Norrage het volgende:
wtf doet Hewitt mee?
En dan eerste ronde tegen Safin, haha.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |