http://www.ad.nl/rotterda(...)rdt_in_bloedbad.htmlquote:
Snelrecht --> lynchenquote:De schutter wordt nog voor de deur overmeester door klanten en wordt opgepakt door de politie.
Hoe bedoel je ná Amerika, Duitsland en België?quote:Op zaterdag 11 april 2009 10:04 schreef Lamon het volgende:
Dat mensen nog verbaasd zijn.
Na Amerika, Duitsland en Belgie, is Nederland ook aan de beurt.
Natuurlijk.quote:Op zaterdag 11 april 2009 10:23 schreef waht het volgende:
[..]
Hoe bedoel je ná Amerika, Duitsland en België?
Dit is er altijd al geweest: mentaal gestoorde idioten.
quote:Op zaterdag 11 april 2009 10:04 schreef Lamon het volgende:
...en het gaat zich echt niet beperken tot Rotterdam.
...dit gaat echt nog wel even door, ook hier...
Waarom zouden wij een uitzondering blijven?
Is dat zo, ja? Ik geef gewoon een verwachtingspatroon van mezelf, omdat ik merk dat de extremen wat sneller op elkaar volgen in MIJN optiek...quote:
Neequote:Op zaterdag 11 april 2009 11:44 schreef Bolkesteijn het volgende:
Is Oosterflank niet Capelle a/d IJssel?
nee.quote:Op zaterdag 11 april 2009 11:44 schreef Bolkesteijn het volgende:
Is Oosterflank niet Capelle a/d IJssel?
Bizar! Hoe erg kan god de pik op je hebben?quote:Een derde slachtoffer, een man in een rolstoel, wordt in zijn been geraakt.
Nou ja, de poolsterstraat is nou toch niet echt sodom en gomorra.quote:Op zaterdag 11 april 2009 08:21 schreef Lemmeb het volgende:
Only in Rotterdam...
En de politie maar jaar in jaar uit volhouden dat de criminlaiteit in de grote steden daalt.
quote:‘Schutter werd bijna gelyncht’
ROTTERDAM - De 44-jarige man, die in de nacht van vrijdag op zaterdag in café Laurenshof een man dood schoot en drie slachtoffers verwondde, is gered door de politie.
De schietpartij gebeurde tijdens een talentenjacht in het café bij winkelcentrum Oosterhof. FOTO ANP
Nadat de Rotterdammer door cafébezoekers was overmeesterd, sloegen en schopten de klanten op de man in. De opgeroepen politie kon de man net op tijd in veiligheid brengen, zo zeggen getuigen.
Nadat de 44-jarige dader het bloedbad had aangericht, had één van de cafégangers zich op de man geworpen en hield hem in bedwang. ,,Ik heb hem ook een klap gegeven,’’ zegt een van de getuigen. ,,Opeens begon iedereen te slaan en te schoppen. Gelukkig kwam de politie net op tijd binnen.’’
Politieagenten hebben de schutter vrijdagnacht meteen afgevoerd. De 44-jarige Rotterdammer is zaterdag voor de eerste keer verhoord door de politie.
http://www.ad.nl/rotterda(...)is_wereldnieuws.htmlquote:Bloedbad bij café is wereldnieuws
ROTTERDAM - Het bloedbad in café Laurenshof in de Rotterdamse wijk Oosterflank is wereldnieuws.
CNN bericht op de website over de schietpartij.
De wereldwijde nieuwszender CNN bericht op de website over de schietpartij waarbij in de nacht van vrijdag op zaterdag één man omkwam en drie slachtoffers gewond raakten. Ook het Amerikaanse persbureau Associated Press heeft aandacht besteed aan de schietpartij, net als Franse persagentschap AFP.
Het toetsenbord is scherper dan het zwaard?quote:Op zondag 12 april 2009 00:34 schreef Bowlingbal het volgende:
Dat er een moord gepleegd wordt is walgelijk, maar niet heel uniek.
Wat haast walgelijker is, is dat mensen deze moord gebruiken om hun haat te spuien over bevolkingsgroepen.
Bob-B maakt er net als Pumaatje een gewoonte van users uit te schelden als ze ideeen verkondigen die hen niet aanstaan.quote:Op zaterdag 11 april 2009 10:49 schreef Lamon het volgende:
[..]
Is dat zo, ja? Ik geef gewoon een verwachtingspatroon van mezelf, omdat ik merk dat de extremen wat sneller op elkaar volgen in MIJN optiek...
...en vind je het een gepast topic om zoiets te zeggen trouwens, zeker als moderator...
Lekker lachen in een topic over iemand die doodgeschoten is, imbeciel.
En Finland, Oostenrijk, Canada, Rusland.quote:Op zaterdag 11 april 2009 10:04 schreef Lamon het volgende:
Er mag niet over gesproken worden?quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:15 schreef Leon1234 het volgende:
Ik ben 1 van de slachtoffers en schrijf dit vanuit het ziekenhuis.
Wat een gelul zeg om iemands verleden op te rakelen die veel ergere dingen heeft weten te voorkomen die nacht.
Waarom is het verleden van die ex agent nou belangrijk? Nu heb ik gelukkig alleen een schotwond in mijn been maar wie weet als die ex agent niet gehandeld had wat anderen en ik dan hadden gemankeerd?
Kortom, je zal het vast niet met me eens zijn maar jij hoort in ditzelfde ziekenhuis te liggen maar dan op de afdeling psychiatrie!!!
..ik hoop maar dat dit echt is, dan ongelooflijk veel respect voor de eerlijkheid.quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:15 schreef Leon1234 het volgende:
Ik ben 1 van de slachtoffers en schrijf dit vanuit het ziekenhuis.
Wat een gelul zeg om iemands verleden op te rakelen die veel ergere dingen heeft weten te voorkomen die nacht.
Waarom is het verleden van die ex agent nou belangrijk? Nu heb ik gelukkig alleen een schotwond in mijn been maar wie weet als die ex agent niet gehandeld had wat anderen en ik dan hadden gemankeerd?
Kortom, je zal het vast niet met me eens zijn maar jij hoort in ditzelfde ziekenhuis te liggen maar dan op de afdeling psychiatrie!!!
Wat een BULLSHIT. Alsof het verleden van 1 persoon iets zegt over alle andere tientallen bezoekers en de eigenaresse van het cafe.quote:Op zondag 12 april 2009 15:01 schreef Mdk het volgende:
Google voor de gein eens op deze ex-politiemanDan heb je gelijk een soort inschatting wat voor soort cafe dit was...
quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:21 schreef LXIV het volgende:
Het is een HINDOESTAAN!! en dus geen Moslim!! Waar blijven al die Wilders-adepten nu dan met hun praatjes?
Ik kwam niet met mijn zoektalenten tot de conclusie hoor. Ik ben er zelf ook wel eens geweest en dat was ook meteen mijn indruk toen van dat cafe, dit bevestigd het alleen maar. Wat hij hier heeft gedaan is natuurlijk erg netjes maar ik denk persoonlijk dat er meer is voorgevallen dan nu naar buiten is gekomen. Dat er iemand bij omkomt is natuurlijk sowieso erg sneu.. dat gun je niemand.quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:19 schreef Snacky het volgende:
[..]
Wat een BULLSHIT. Alsof het verleden van 1 persoon iets zegt over alle andere tientallen bezoekers en de eigenaresse van het cafe.
Gebruik je zoektalenten eens wat creatiever en bekijk de berichten over de persoon die is omgekomen.
Dan zul je zien dat dit een zeer geliefd persoon was die ruzies liever sust (wat hij nu trouwens ook probeerde) en geweld verafschuwde.
En als je moeite hebt met zoek: zijn naam was Terry Hoekman met mijn zus Edith als liefhebbende vrouw.
Rust zacht Terry.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |