abonnement Unibet Coolblue
  Trouwste user 2022 zaterdag 11 april 2009 @ 22:13:11 #26
7889 tong80
Spleenheup
pi_67936014
Vreselijjk

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 11 april 2009 @ 22:20:03 #27
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_67936207


[ Bericht 100% gewijzigd door LXIV op 11-04-2009 22:20:21 ]
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  zondag 12 april 2009 @ 00:34:14 #28
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_67939619
Dat er een moord gepleegd wordt is walgelijk, maar niet heel uniek.

Wat haast walgelijker is, is dat mensen deze moord gebruiken om hun haat te spuien over bevolkingsgroepen.
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
  zondag 12 april 2009 @ 05:38:09 #29
230418 waterkip
Klaar?Ik niet!
pi_67942533
quote:
Op zondag 12 april 2009 00:34 schreef Bowlingbal het volgende:
Dat er een moord gepleegd wordt is walgelijk, maar niet heel uniek.

Wat haast walgelijker is, is dat mensen deze moord gebruiken om hun haat te spuien over bevolkingsgroepen.
Het toetsenbord is scherper dan het zwaard?

[ Bericht 0% gewijzigd door waterkip op 12-04-2009 05:59:38 ]
Ten Yellow Pointy Kities
Eleven Blue Egyptians
If it wern't so purdy I'd call it skin flute
pi_67942810
Erg dit hoor en degene dit gedaan heeft mogen ze van mij heel lang opsluiten!
Hé, kom mee naar smurfenland!
  zondag 12 april 2009 @ 10:15:04 #31
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_67943474
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 10:49 schreef Lamon het volgende:

[..]

Is dat zo, ja? Ik geef gewoon een verwachtingspatroon van mezelf, omdat ik merk dat de extremen wat sneller op elkaar volgen in MIJN optiek...
...en vind je het een gepast topic om zoiets te zeggen trouwens, zeker als moderator...
Lekker lachen in een topic over iemand die doodgeschoten is, imbeciel.
Bob-B maakt er net als Pumaatje een gewoonte van users uit te schelden als ze ideeen verkondigen die hen niet aanstaan.

Dat komt omdat ze dat in het leger schijnbaar zo leren. Het zijn echt twee wandelende personeelsadvertenties voor Defensie
Intelligent, but fucked up.
pi_67944136
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 10:04 schreef Lamon het volgende:
Dat mensen nog verbaasd zijn.
Na Amerika, Duitsland en Belgie, is Nederland ook aan de beurt.
En Finland, Oostenrijk, Canada, Rusland.

Dit heeft niets met landen te maken.
  zondag 12 april 2009 @ 15:01:52 #33
8875 Mdk
Smart-ass
pi_67949766
Google voor de gein eens op deze ex-politieman Dan heb je gelijk een soort inschatting wat voor soort cafe dit was...
Latest releases: http://www.dekooker.nl
pi_68000375
Uhm, Meneer Lengton is zelf ook niet echt zuiver op de graad, maar wel goed dat hij daar was toen het nodig was


Oud-rechercheur Richard Lengton uit Rotterdam moet 4,5 jaar de cel in voor de smokkel van 180 kilogram cocaïne vanuit Colombia naar Nederland. Drie medeverdachten kregen dezelfde gevangenisstraf. Twee anderen sprak de rechtbank in Rotterdam vandaag vrij.

De 44-jarige Lengton werd eind jaren negentig wegens corruptie bij de Criminele Inlichtingendienst (CID) ontslagen. Hij kwam in opspraak toen bleek dat hij in de nasleep van de IRT-affaire (over het hanteren van verboden opsporingsmethoden) informatie aan criminelen had verkocht. Vervolgens ging hij weer de fout in. Zo liep hij eind 2001 tegen de lamp met een gestolen, kostbare antieke Franse klok.

Strafbladen

De ex-politieman stond dit keer, evenals zijn medeverdachten, ook terecht voor het voorbereiden van het transport van 650 kilogram coke uit het Afrikaanse Guinnee-Bissau. De rechtbank achtte dit echter niet bewezen en sprak de mannen hiervan vrij. De strafbladen van de verdachten woog de rechtbank zwaar mee. Daarom bestonden de celstraffen van de drie mannen niet uit een voorwaardelijk deel.

http://www.nieuwnieuws.nl(...)r_exrechercheur.html
mama van Myrddin
pi_68003417
Ik ben 1 van de slachtoffers en schrijf dit vanuit het ziekenhuis.
Wat een gelul zeg om iemands verleden op te rakelen die veel ergere dingen heeft weten te voorkomen die nacht.
Waarom is het verleden van die ex agent nou belangrijk? Nu heb ik gelukkig alleen een schotwond in mijn been maar wie weet als die ex agent niet gehandeld had wat anderen en ik dan hadden gemankeerd?
Kortom, je zal het vast niet met me eens zijn maar jij hoort in ditzelfde ziekenhuis te liggen maar dan op de afdeling psychiatrie!!!
  dinsdag 14 april 2009 @ 14:25:08 #36
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_68005489
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 13:15 schreef Leon1234 het volgende:
Ik ben 1 van de slachtoffers en schrijf dit vanuit het ziekenhuis.
Wat een gelul zeg om iemands verleden op te rakelen die veel ergere dingen heeft weten te voorkomen die nacht.
Waarom is het verleden van die ex agent nou belangrijk? Nu heb ik gelukkig alleen een schotwond in mijn been maar wie weet als die ex agent niet gehandeld had wat anderen en ik dan hadden gemankeerd?
Kortom, je zal het vast niet met me eens zijn maar jij hoort in ditzelfde ziekenhuis te liggen maar dan op de afdeling psychiatrie!!!
Er mag niet over gesproken worden?
Intelligent, but fucked up.
pi_68005810
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 13:15 schreef Leon1234 het volgende:
Ik ben 1 van de slachtoffers en schrijf dit vanuit het ziekenhuis.
Wat een gelul zeg om iemands verleden op te rakelen die veel ergere dingen heeft weten te voorkomen die nacht.
Waarom is het verleden van die ex agent nou belangrijk? Nu heb ik gelukkig alleen een schotwond in mijn been maar wie weet als die ex agent niet gehandeld had wat anderen en ik dan hadden gemankeerd?
Kortom, je zal het vast niet met me eens zijn maar jij hoort in ditzelfde ziekenhuis te liggen maar dan op de afdeling psychiatrie!!!
..ik hoop maar dat dit echt is, dan ongelooflijk veel respect voor de eerlijkheid.
Maar soms zeggen mensen maar wat, dus ik ben nog een beetje sceptisch...
pi_68007580
quote:
Op zondag 12 april 2009 15:01 schreef Mdk het volgende:
Google voor de gein eens op deze ex-politieman Dan heb je gelijk een soort inschatting wat voor soort cafe dit was...
Wat een BULLSHIT. Alsof het verleden van 1 persoon iets zegt over alle andere tientallen bezoekers en de eigenaresse van het cafe.

Gebruik je zoektalenten eens wat creatiever en bekijk de berichten over de persoon die is omgekomen.
Dan zul je zien dat dit een zeer geliefd persoon was die ruzies liever sust (wat hij nu trouwens ook probeerde) en geweld verafschuwde.

En als je moeite hebt met zoek: zijn naam was Terry Hoekman met mijn zus Edith als liefhebbende vrouw.

Rust zacht Terry.
[WMD]SNaCK
pi_68008053
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 20:21 schreef LXIV het volgende:
Het is een HINDOESTAAN!! en dus geen Moslim!! Waar blijven al die Wilders-adepten nu dan met hun praatjes?


Lees eerst dit ff slimmerik.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Hindoestanen

ze hebben diverse geloven tename Hindoeïsme, Islam, Christendom.

Beter zou het zijn geweest dat ze hem dood getrapt hadden onder de norm zelfverdediging dat had ons een heleboel centen gescheelt.

Nu wordt het rechtzaak, gevangenis straf, tbs en wij maar betalen neer leggen die moordernaar.

Al mag hij 1 optie krijgen dat is orgaan donoor iemand nog een nieuwe long nodig.....SNIJDEN MAAR.
pi_68009189
Je mag overal over praten natuurlijk maar je kan je ook afvragen of het relevant is en vooral of het gepast in deze situatie.
Wat kan het iemand nou schelen wat het verleden is van iemand die veel erger heeft voorkomen.
Ik hoor het wel of het HIER dan wel mee eens bent.
En ik ben echt wel 1 van de slachtoffers hoor...geloof mij maar.
  dinsdag 14 april 2009 @ 16:27:27 #41
8875 Mdk
Smart-ass
pi_68010125
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 15:19 schreef Snacky het volgende:

[..]

Wat een BULLSHIT. Alsof het verleden van 1 persoon iets zegt over alle andere tientallen bezoekers en de eigenaresse van het cafe.

Gebruik je zoektalenten eens wat creatiever en bekijk de berichten over de persoon die is omgekomen.
Dan zul je zien dat dit een zeer geliefd persoon was die ruzies liever sust (wat hij nu trouwens ook probeerde) en geweld verafschuwde.

En als je moeite hebt met zoek: zijn naam was Terry Hoekman met mijn zus Edith als liefhebbende vrouw.

Rust zacht Terry.
Ik kwam niet met mijn zoektalenten tot de conclusie hoor. Ik ben er zelf ook wel eens geweest en dat was ook meteen mijn indruk toen van dat cafe, dit bevestigd het alleen maar. Wat hij hier heeft gedaan is natuurlijk erg netjes maar ik denk persoonlijk dat er meer is voorgevallen dan nu naar buiten is gekomen. Dat er iemand bij omkomt is natuurlijk sowieso erg sneu.. dat gun je niemand.
Latest releases: http://www.dekooker.nl
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')