quote:Op zaterdag 11 april 2009 04:52 schreef DrDentz het volgende:
Je raakt niet uitgepraat over Nederland. Het land dat De Toppers naar het Eurovisie Songfestival stuurt; je schaamt je toch dood? Een paar platte Amsterdammers in te nauwe glitterpakken die een trendy weggooideuntje kwelen.
We leven in een land waar Frans Bauer als presentator van Bananasplit een kijkcijferkanon is. Hoe diep kunnen we zinken?
Het kan nog erger. SBS 6 vliegt voor iedere interland Harry Vermeegen over uit Florida. Zijn gedateerde, onnozele onderbroekenlol is uit de mottenballen gehaald en ervaar ik als een regelrechte minachting van de kijkers. Sommige dingen doe je de kijker niet aan. Nu gaat Vermeegen ook nog een single maken met Ali B. En ik kijk er niet van op als dat een hit wordt.
Ik heb hier geen problemen, ik kijk nu DD terug en heb nergens last van.quote:Op zaterdag 11 april 2009 10:12 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Overigens doen de filmpjes van Doordekken op eredivisielive.nl het niet meer bij mij.
Ik krijg een intro-filmpje over EL, maar zie Johan en WIlfred niet meer slap ouwehoeren.
Wacht je wel lang genoeg? Na dat intro-filmpje start bij mij gewoon de aflevering.quote:Op zaterdag 11 april 2009 10:12 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Overigens doen de filmpjes van Doordekken op eredivisielive.nl het niet meer bij mij.
Ik krijg een intro-filmpje over EL, maar zie Johan en WIlfred niet meer slap ouwehoeren.
Ja, ik wacht lang genoeg.quote:Op zaterdag 11 april 2009 11:10 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Wacht je wel lang genoeg? Na dat intro-filmpje start bij mij gewoon de aflevering.
Ik moest flash opdaten nadat m'n uitzendinggemist niet meer wou doorstarten na de reclame. Zal het vast zijjn.quote:
Als het niet over voetbal gaat krijg je juist de mooiste uitspraken van Johan.quote:Op zaterdag 11 april 2009 10:51 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik heb hier geen problemen, ik kijk nu DD terug en heb nergens last van.
edit: Geweldige uitzending op de vrijdag, het ging dan nauwelijks over voetballen maar het is wel lachen![]()
Heb ik gedaan, maar dat is het ook nietquote:Op zaterdag 11 april 2009 11:39 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
Ik moest flash opdaten nadat m'n uitzendinggemist niet meer wou doorstarten na de reclame. Zal het vast zijjn.
Ben ook wel benieuwdquote:
Was inderdaad genieten.quote:Op zaterdag 11 april 2009 12:10 schreef Zero2Nine het volgende:
Dat einde over Johans diensttijd is echt geniaal.
Geweldig hequote:Op zondag 12 april 2009 13:40 schreef koningdavid het volgende:
Die Doordekken van vrijdag. Ze hebben het amper over voetbal gehad.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 05:16 schreef DrDentz het volgende:
'Zuid-Amerikanen doen en laten precies wat ze zelf willen'
Walter moet een beetje kalm doen en Dennis redeneert wat simplistisch.
Neh lijkt me niks. Die gasten bespreken de actualiteit. Over een jaar een uitzending terugkijken zou (behalve wellicht de humor van die 2 ) geen enkele waarde vertegenwoordigenquote:Op maandag 13 april 2009 18:53 schreef Bklein het volgende:
Ik hoop dat Eredivisie live een Doordekken dvd uitbrengt
Dat zijn de echt leuke stukjesquote:Op dinsdag 14 april 2009 11:26 schreef Veerboot het volgende:
Bij VI was Derksen gisteren wel even echt boos op Genee, toen die het hackgrapje maakte
Haha, idd! Maar dat was ook van zijn kant meer om te scoren en nog even duidelijk te maken dat VI geen enkele blaam treft.. Het was een beetje een kleinzielige reactie; zeker voor iemand die andere aan de lopende band emotioneel en kortzichtig noemt.quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:26 schreef Veerboot het volgende:
Bij VI was Derksen gisteren wel even echt boos op Genee, toen die het hackgrapje maakte
Zou wel leuk zijn als ze ook bij Doordekken weer eens echt een beetje mot krijgen. Het is nu vaak meer plagerig dan echte boosheid zoals aan het begin van het seizoen.
Hij heeft ook gelijk. Als een wedstrijd 4-4 wordt ga je toch niet klagenquote:Op donderdag 16 april 2009 14:18 schreef Palmboom313 het volgende:
http://www.vi.nl/WebTV/We(...)GedragVanVanGaal.htm
Prachtige uitzending
Mensen die Chelsea - Liverpool saai vonden![]()
quote:Op donderdag 16 april 2009 14:44 schreef Grulez het volgende:
Als Duitsers voor staan, bouwen ze een muur en kom je er niet meer doorheen![]()
Obama is zeer bruikbaar voor de Amerikaanse politiek, maar op wereldtoneel haalt hij het net niet. Terwijl hij als een mr. bigstar even de Europese zaken denkt te regelen. Zo zit de wereld niet in elkaar.quote:Op donderdag 16 april 2009 14:59 schreef DrDentz het volgende:
Zelfs Obama ontkomt niet aan Johans oordeel.![]()
"Een prima man, maar hij moet zichzelf niet overschatten."
quote:Op donderdag 16 april 2009 14:44 schreef Grulez het volgende:
Als Duitsers voor staan, bouwen ze een muur en kom je er niet meer doorheen![]()
Lag jij ook dubbel in de huiskamer?quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:08 schreef Palmboom313 het volgende:
http://www.vi.nl/WebTV/We(...)ijdNietOnthouden.htm
Die maskers![]()
Niet in de huiskamerquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:35 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Lag jij ook dubbel in de huiskamer?
Inderdaad, hij spreekt zijn mening ook echt uit met een flair alsof Johan Derksen boven Obama staat.quote:Op donderdag 16 april 2009 14:59 schreef DrDentz het volgende:
Zelfs Obama ontkomt niet aan Johans oordeel.![]()
"Een prima man, maar hij moet zichzelf niet overschatten."
quote:
Best wel ja, straks gaat ie Johan nog overhalen om Karaoke te doen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:31 schreef Veerboot het volgende:
Johan zou een half jaar geleden zo'n ding nooit voor z'n hoofd gedaan hebben, Genee heeft een slechte invloed op 'm
Johan weet alles.quote:Op maandag 20 april 2009 14:49 schreef DrDentz het volgende:
'Ik denk dat AZ nog niet toe is aan de Champions League'
Hmm, Johan heeft het alleen over het 'weglopen' van Van Gaal, maar niet over zijn slag op de camera. Zal hij dit niet weten of bewust verzwijgen?
Beseft Johan dat hij het over SBS6 heeft?quote:Op zaterdag 11 april 2009 04:52 schreef DrDentz het volgende:
[...]
Het kan nog erger. SBS 6 vliegt voor iedere interland Harry Vermeegen over uit Florida. Zijn gedateerde, onnozele onderbroekenlol is uit de mottenballen gehaald en ervaar ik als een regelrechte minachting van de kijkers. Sommige dingen doe je de kijker niet aan. Nu gaat Vermeegen ook nog een single maken met Ali B. En ik kijk er niet van op als dat een hit wordt.
Was toffe uitzending ja.quote:Op dinsdag 21 april 2009 00:04 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Voetbal International #27 Van Gaal weer niet als gast
Leuke uitzending
quote:Op donderdag 23 april 2009 12:47 schreef Veerboot het volgende:
Genee in HP/De Tijd: "Na 5 weken The Friday Move ben ik erachter gekomen dat economen net zoveel weten van economie als Johan Derksen van voetbal: vrij weinig."![]()
Geniaalquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:06 schreef TC03 het volgende:
[..]
Inderdaad, hij spreekt zijn mening ook echt uit met een flair alsof Johan Derksen boven Obama staat.
quote:Op donderdag 23 april 2009 13:58 schreef Twerk het volgende:
Doordekken
http://www.vi.nl/WebTV/We(...)stInDeWachtkamer.htm
Ik ben nu wel erg benieuwd naar die beelden van een dronken Louis op dat gala.quote:
ik ookquote:Op donderdag 23 april 2009 16:44 schreef Twerk het volgende:
[..]
Ik ben nu wel erg benieuwd naar die beelden van een dronken Louis op dat gala.
Haha oja. Flesje wijn he?quote:
Genee kreeg flesje wijn als Volendam wonquote:
Oja dat was het ja. Gaat hem flink wat centen kostenquote:Op donderdag 23 april 2009 16:52 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Genee kreeg flesje wijn als Volendam won
Derksen doosje sigaren als Heerenveen won
Derksen krijgt dus een doosje sigaren van Genee
'Ik ben elke dag tot die man veroordeeld en kan prima met hem samenwerken, maar het blijft een irritante blaag'quote:Op vrijdag 24 april 2009 08:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
Johan Derksen nu op Radio Veronica! Hij zeikt Genee weer eens af
quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:14 schreef Veerboot het volgende:
http://www.radioveronica.(...)e_20090424113318.mp3
Bij VI maakte Genee een toespeling op het hackincident (een VI-redacteur had "gehackt" bij Ajax toen om informatie te krijgen) toen Johan begon over een document van Ajax dat in hun handen was gekomen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:12 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
Over welk akkefietje hadden ze het op Veronica?
Danku.quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:19 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Bij VI maakte Genee een toespeling op het hackincident (een VI-redacteur had "gehackt" bij Ajax toen om informatie te krijgen) toen Johan begon over een document van Ajax dat in hun handen was gekomen.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:37 schreef -J-D- het volgende:
'Ik zie Louis van Gaal al heel België schofferen'
Ben Dover uit Ridderkerk
Google maar eens op die naam
Dat doosje gaat vast niet lang mee. 15 tot 20 sigaren per dagquote:Op vrijdag 24 april 2009 14:51 schreef Palmboom313 het volgende:
http://www.vi.nl/WebTV/We(...)astNietBijSparta.htm
Doosje sigaren![]()
quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:37 schreef -J-D- het volgende:
'Ik zie Louis van Gaal al heel België schofferen'
Ben Dover uit Ridderkerk
Google maar eens op die naam
Anekdotes over de tijd dat hij manager van ze was.quote:Op zaterdag 25 april 2009 04:43 schreef DrDentz het volgende:
Johan is het voorprogramma bij Cuby & The Blizzards, maar wat doet hij dan? Hij speelt toch zelf geen instrumenten? Gewoon anekdotes ofzo.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:14 schreef Veerboot het volgende:
http://www.radioveronica.(...)e_20090424113318.mp3
" Koevermans eist duidelijkheid in de krant las ik. Hoe durft ie? Bij Az te licht bevonden en bij Psv op de bank. Koevermans is gewoon niet goed genoeg voor de top. Is dat duidelijk ?!?! "quote:Op maandag 27 april 2009 15:16 schreef Palmboom313 het volgende:
http://www.vi.nl/WebTV/We(...)edigBijDeSpelers.htm
Iemand uit Noorwegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |