Is wel goed want Jah Wobble begon ook als punker.quote:Op zaterdag 11 april 2009 01:31 schreef Wickedangel het volgende:
[..]Is dus niet goed
Ik dacht Wobble omdat hij bassist is en Baker een drummer.
quote:(van het Frans: letterlijk hovelinge) was een hofdame maar de term kreeg al vroeg de bijbetekenis van minnares van een vorst of hooggeplaatst hoveling en bij uitbreiding ook van andere personen uit hogere kringen. In het 17e-eeuwse Frankrijk en tijdens het Second Empire (de regering van Napoleon III) werd de term overgenomen voor een voorname ‘demi-mondaine’: een vrouw van lichte zeden die zich in hogere kringen begaf, en die wegens hun beschaafde omgangsvormen en elegantie aan het hof geaccepteerd werden.
quote:
Courtisane, maar ik reken het goed.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nn liebchen![]()
Free speech?....... Yeah about as free as a Ferrari!!
Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
Laboro te salutante
Correct.quote:Op zaterdag 11 april 2009 02:25 schreef Siniti het volgende:
Apocalypse Now?
Weet iig dat de omstandigheden toen die film gemaakt werd barslecht waren
Wil ik nog eens doen. Heb zelf ook al verhalen erover gehoord, mijn oom had in die film gefigureerdquote:Op zaterdag 11 april 2009 02:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Correct.
Is een schitterende Docu over de opnamen.
Heart of Darkness.
Moet je eens naar kijken.
Hij vergaarde eeiwige roemquote:Op zaterdag 11 april 2009 02:32 schreef Siniti het volgende:
[..]
Wil ik nog eens doen. Heb zelf ook al verhalen erover gehoord, mijn oom had in die film gefigureerdJe kan zijn achterhoofd zien als Martin Sheen door die luxaflex kijkt geloof ik, en hij is één van de poppetjes die uit zo helikopter afdaalt
Inderdaad, denk zelf dat hij nooit had verwacht dat hij in een legendarische film "meespeelde"quote:
De verlosserquote:Op zaterdag 11 april 2009 02:36 schreef Siniti het volgende:
Denk niet dat er veel mensen nog zijn, dus een tongvraag
Bijnamen van de volgende spelers:
Johan Cruijff (beide bijnamen)
Maradona
Zinedine Zidane
Edgar Davids
Johnny Rep
In één post graag.
Ik reken hem goed, was El Flaco ofwel de magerequote:
Forum Opties | |
---|---|