De Real Madrid speler Gento had die bijnaam.quote:
Ahquote:Op zaterdag 11 april 2009 03:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
De Real Madrid speler Gento had die bijnaam.
Toen speelde Ajax nog geen rol in europa en omdat de stijl van spelen op die van Gento leek, kreeg ie die bijnaam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie schreef 'A Brief history of time?'Free speech?....... Yeah about as free as a Ferrari!!
Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
Laboro te salutante
quote:Op zaterdag 11 april 2009 02:18 schreef BasOne het volgende:
Ik ga tukkie doen
Antwoord (oooohjaaaaahhh >_<)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nn liebchen![]()
![]()
Dat zijn mijn woordenquote:
Jazeker.quote:Op zaterdag 11 april 2009 09:26 schreef slaveloos het volgende:
hawkins
Jazekersquote:Op zaterdag 11 april 2009 11:26 schreef Robbiev85 het volgende:
ash
Turbo Berry!!quote:
Pieter Bouwman, daar deed hij mannen van de radio mee. Maar die leeft nog gewoon. Ik zoek iemand anders.quote:Op zaterdag 11 april 2009 12:06 schreef Robbiev85 het volgende:
Bouwmans, ben alleen zijn voorman vergeten
Goed genoeg.quote:Op zaterdag 11 april 2009 12:31 schreef ScottTracy het volgende:
Smeenk? Weet geen voornaam
Vuitton, maar close enoughquote:Op zaterdag 11 april 2009 12:44 schreef lubje25 het volgende:
louis vitton?
quote:Op zaterdag 11 april 2009 12:57 schreef Robbiev85 het volgende:
tim robbins en william dafoe
o ja die bedoelde ik ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HO2I Ca2O
Punten deel 1489quote:Op zaterdag 11 april 2009 13:39 schreef BasOne het volgende:
Tommyknockers, tommyknockers, knocking at my door
Punten deel 1489quote:Op zaterdag 11 april 2009 13:39 schreef BasOne het volgende:
Tommyknockers, tommyknockers, knocking at my door
Indeediequote:Op zaterdag 11 april 2009 13:46 schreef Neleos het volgende:
Carrie?
Nee, dit is een experimentele noise rock band uit New York... om wikipedia eens te quoten.quote:Op zaterdag 11 april 2009 13:57 schreef boyv het volgende:
bzn?
Nee, ouder. In 2007 stonden ze nog op Lowlands.quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:35 schreef erkel het volgende:
Garbage?
Nee, dat niet. Maar ze hebben wel een aantal bekende albums.quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:42 schreef erkel het volgende:
Hebben ze hier wel eens een hitje gehad?
quote:Op zaterdag 11 april 2009 13:47 schreef BasOne het volgende:
Tommyknockers Tommyknockers knocking on my door last night and the night before Wanna go out dont know if I can because im so afraid of the Tommy Knocker Man!!
Dit.quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:50 schreef erkel het volgende:
Ik heb 't opgezocht. Naam zegt me wel iets, maar dat is niet veel.
Kijk eens aan. Bastian is goed.quote:Op zaterdag 11 april 2009 15:01 schreef BasOne het volgende:
Als Bas zijnde ben ik ook bekent als Bastian en Bastiaan of Sebas (tian)
(op mijn geboorteakte staat Bastiaan)
Dat is ook iemand van de Jeugd ja. Maar Bas Bron is de producer.quote:Op zaterdag 11 april 2009 15:03 schreef Siniti het volgende:
Faberge?
Altijd blijven lachen als je Bas heetquote:Op zaterdag 11 april 2009 15:02 schreef Neleos het volgende:
[..]
Kijk eens aan. Bastian is goed.![]()
Nog eentje.
dit is sonic youthquote:
Ha, eindelijk. En Sonic Youth is ook goed.quote:Op zaterdag 11 april 2009 15:07 schreef slaveloos het volgende:
de neger des heils
Gewéldig nummer ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free speech?....... Yeah about as free as a Ferrari!!
Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
Laboro te salutante
ASroma +1quote:
quote:Op zaterdag 11 april 2009 15:50 schreef BasOne het volgende:
"martin brozius presenteerde ren je rot, maar wie deed de scores?"sorry BasOne, van mij mag je ook wel een puntje eigenlijk,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Punten deel 1489
ScottTracy 2
tong80 2
Wickedangel 1
BasOne 3
Siniti 2
slaveloos 3
Robbiev85 2
Neleos 2
lubje25 1
ASroma 1Morality is doing right no matter what you are told, relgion is doing what you are told no matter what is right
all I wanted was a pepsi, just one pepsi and shit was given to me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |