quote:Op zaterdag 11 april 2009 16:35 schreef BasOne het volgende:
Pilsje pakken peuk opsteken met je lul wieberen naar het 12 jarige buurmeisje.
We komen de tijd wel door.
Hoe oud ze is week niet precies 14-15 ofzo, kwam er laatst op de fiets tegen, fietsen langs elkaar heen...quote:
En je had der geeneens verkracht?quote:Op zaterdag 11 april 2009 16:42 schreef BasOne het volgende:
[..]
Hoe oud ze is week niet precies 14-15 ofzo, kwam er laatst op de fiets tegen, fietsen langs elkaar heen...
Ze had kort spijker rokje aan, en een 100 meter verder klikte er inneens iets..ZE HAD GEEN SLIPJE AAN... de slet....
Pics or it didn't happenquote:Op zaterdag 11 april 2009 16:42 schreef BasOne het volgende:
[..]
Hoe oud ze is week niet precies 14-15 ofzo, kwam er laatst op de fiets tegen, fietsen langs elkaar heen...
Ze had kort spijker rokje aan, en een 100 meter verder klikte er inneens iets..ZE HAD GEEN SLIPJE AAN... de slet....
erica terpstra vast welquote:Op zaterdag 11 april 2009 16:44 schreef Yankee het volgende:
Wie zei afgelopen week het volgende: "Ik wil ook even gezegd hebben dat ik vind dat in Nederland sporters die in het verleden veel voor het land betekend hebben te weinig eer krijgen".
Anticlimaxquote:Op zaterdag 11 april 2009 16:45 schreef BasOne het volgende:
En als ik niet doodmoe was geweest vant werk had ik idd pics gemaakt
Dat is een veel te mooie zin voor cruijff, die zou dan iets zeggen in de trant vanquote:
jazeker, ASRoma +1.quote:
Zelfs als ik foto's had, had ik ze niet gedeeldquote:
ik reken em goedquote:Op zaterdag 11 april 2009 16:54 schreef BasOne het volgende:
kaffiyeh ?
quote:De keffiyeh (Ar.:كوفية) of shmagh (Ar.:شماغ) is een traditioneel hoofddeksel dat voornamelijk door mannen in Arabische landen en landen met een droog klimaat gedragen wordt om hen te beschermen tegen kou[1], zon, stof en zand. Al eeuwenlang gebruiken de bedoeïenen de keffiyeh in verschillende variaties om hun rijkdom te tonen.[
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |