fashion victim alertquote:Op zaterdag 11 april 2009 00:26 schreef Lort het volgende:
Deze mensen hebben gewoon stijl. Dat jullie onbenullen dat niet hebben is jullie probleem. Maar dan hoef je deze mensen met een uitstekende smaak niet voor af te zeiken.
Kan je wel een beetje lollig lopen doen, maar dit is een serieuze zaak.quote:
Smaak is niet uitstekend, maar een persoonlijk iets.quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:26 schreef Lort het volgende:
Deze mensen hebben gewoon stijl. Dat jullie onbenullen dat niet hebben is jullie probleem. Maar dan hoef je deze mensen met een uitstekende smaak niet voor af te zeiken.
quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:32 schreef Lort het volgende:
[..]
Kan je wel een beetje lollig lopen doen, maar dit is een serieuze zaak.
Dat mensen andere mensen niet respecteren.
Ik ga niet mee met die fashion pandemonium.quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:26 schreef Lort het volgende:
Dat maak ik zelf wel uit.quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:26 schreef Lort het volgende:
Jij leest mijn gedachten.quote:
Winkel eens een maatje groter aub?quote:
Wat een kanker onzin, dit heeft niks met stijl te maken. De hele fashion wereld bestaat uit een stel nichten welke wel even zouden bepalen hoe wij ons moeten kleden. Wat een kanker onzin, draag de kleding die bij je past (want niet alles past bij je) en deze kankerkleding is gewoon ronduit lelijk.quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:26 schreef Lort het volgende:
Dit soort figuren heb je in Nederland net zo goed, de meeste Zweedse mannen doen niet mee aan modetrends met wortelbroeken of achterlijke kleurtjesquote:Op zaterdag 11 april 2009 12:32 schreef KirkLazarus het volgende:
Esco_ zei al dat we een tripje naar Zweden moesten doen omdat die blonde meisjes daar vergeten zijn hoe een echte man uitziet... Na het lezen van dit topic geef ik 'm gelijk.
Dat blèrt iedereen in dat topic ook. Wat is er zo cool aan om als een kerstboomwigger bij te lopen?quote:Op zaterdag 11 april 2009 11:27 schreef J.Herrer het volgende:
Alleen deze gasten hebben een beetje stijl
[ afbeelding ]
Het is mij overduidelijk dat jij totaal geen benul heb. Niet alleen om het gebied van fashion maar ook op het gebied van respect voor je mede mens. Deze onderste laag van onze samenleving waar jij overduidelijk deel van uitmaakt, is uitstekend te herkennen omdat ze meteen beginnen te schelden. Vaak speelt het woord kanker een grote rol, wat ook maar weer is uit je post blijkt.quote:Op zaterdag 11 april 2009 12:34 schreef damsco het volgende:
[..]
Wat een kanker onzin, dit heeft niks met stijl te maken. De hele fashion wereld bestaat uit een stel nichten welke wel even zouden bepalen hoe wij ons moeten kleden. Wat een kanker onzin, draag de kleding die bij je past (want niet alles past bij je) en deze kankerkleding is gewoon ronduit lelijk.
Fashion my ass fagboy
Hier is echt iets fout gegaan, kom op, de bovenkant hoort thuis op een bruiloft en de onderkant op een demonstratie van extreem-rechts.quote:
Ga afwassen met je fashion, muts.quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:18 schreef Lort het volgende:
[..]
Het is mij overduidelijk dat jij totaal geen benul heb. Niet alleen om het gebied van fashion maar ook op het gebied van respect voor je mede mens. Deze onderste laag van onze samenleving waar jij overduidelijk deel van uitmaakt, is uitstekend te herkennen omdat ze meteen beginnen te schelden. Vaak speelt het woord kanker een grote rol, wat ook maar weer is uit je post blijkt.
Nog een laatste advies probeer wat meer boeken te lezen.
Ha, daar heb jij mij even tuk zeg! Geen verstand van fashion, dankje. Ik heb namelijk een hekel aan alles wat fashion heet, ik kleed mij liever casual. Ga jij maar lekker kleren dragen waardoor je er helemaal als een draak uitziet, ontworpen door een nicht met een dildo in zijn aars.quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:18 schreef Lort het volgende:
[..]
Het is mij overduidelijk dat jij totaal geen benul heb. Niet alleen om het gebied van fashion maar ook op het gebied van respect voor je mede mens. Deze onderste laag van onze samenleving waar jij overduidelijk deel van uitmaakt, is uitstekend te herkennen omdat ze meteen beginnen te schelden. Vaak speelt het woord kanker een grote rol, wat ook maar weer is uit je post blijkt.
Nog een laatste advies probeer wat meer boeken te lezen.
Ja meid, sorry dat ik het zeg, maar dit is het resultaat van een kledingindustrie gedomineerd door vrouwen en homo's. Dan krijg je dit soort "fashion"quote:
Het is maar wat je stijl noemt.quote:Op zaterdag 11 april 2009 11:27 schreef J.Herrer het volgende:
Alleen deze gasten hebben een beetje stijl
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |