Er valt altijd maar 1 act af toch? Ik kijk niet altijd dus misschien is het af en toe anders???quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:34 schreef TheFrankey het volgende:
1 of 2?
1 of 2 personenquote:Op vrijdag 17 april 2009 20:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Er valt altijd maar 1 act af toch? Ik kijk niet altijd dus misschien is het af en toe anders???
Ja, i know. Het ging tussen de 3 donkere acts vanavond.quote:
Nogal een open deur ditquote:Er is veel discussie achter de schermen over lugiano. Veel mensen willen van hem af maar de leiding zweert bij de jongere artiesten, dat is altijd zo geweest.
Ik heb toch ergens gelezen dat er 3 acts in de finale staan?? Wie weet dit?quote:Op zaterdag 18 april 2009 14:54 schreef Takkembah het volgende:
@ Mikr volgens mij moet er van elke catgorie iets over lbijven voor de finale....
Achja....
eens even zien. Ze moeten nu dezelfde volgorde aan blijven houden, zodat er dus ook van elka categorie één over blijft.
De volgorde was: Groep, Jongen, Meisje, Oud.
R&R nu weg, volgende week Luigiano, dan Hester, dan Rachel?
En dan blijft van elke categorie het meest verkoopbare product over: Whatever, Jamal, Lisa, Roan
Hoe zouden ze rev & ross' exit verkopen, terwijl Luigiano er bijv. nog inzit ??quote:Op zaterdag 18 april 2009 16:58 schreef Natalie het volgende:
Heb toch zo'n idee dat ze Rachel niet -laten- winnen.
Volgens mij gaat ie er ook nog wel om de een of andere vage reden uit. Hoewel ze geweldig zingt. Hoe willen ze het in godsnaam verkopen dat Rachel de minste stemmen heeft als ze het steeds zo geweldig doet?
Ik denk ook niet dat Rachel gaat winnen, maar hoe los je dat heel simpel op:quote:Op zaterdag 18 april 2009 16:58 schreef Natalie het volgende:
Heb toch zo'n idee dat ze Rachel niet -laten- winnen.
Volgens mij gaat ie er ook nog wel om de een of andere vage reden uit. Hoewel ze geweldig zingt. Hoe willen ze het in godsnaam verkopen dat Rachel de minste stemmen heeft als ze het steeds zo geweldig doet?
Het is waarquote:Op zaterdag 18 april 2009 17:18 schreef Natalie het volgende:
Het is eigenlijk te triest voor woorden als dit allemaal waar is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |