Jaaahahahaaaquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:12 schreef Holy_Goat het volgende:
Mijn vriendin (22) is vanavond lekker salsa dansen met een paar vriendinnen en vrienden. Nou, hardstikke leuk natuurlijk, ik (25) kan ook behoorlijk dansen, alleen salsa dus (nog) niet en dan zit ik me daar toch alleen maar te irriteren omdat ik daar niet veel uitvoer dus. Salsafeest, duh! Ik vrienden bellen of ze zin hadden in een biertje maar wegens pasen eigenlijk iedereen naar ouders, en aangezien mn beste maat mega onder de plak zit bij zijn vriendin 'mocht ie niet'.
Naja, anyways, ik dus in de trein uit leiden vanaf haar huis naar Delft, en pak mijn fiets op weg naar
huis richting studentenflats balpol / korvezee. Anyways, na een klein stukje fietsen, het is 10 minuten ofzo, een vriendelijke meidenstem die vraagt of ik haar achterop mee wil nemen. Het was inmiddels kwart voor 10.
Bleek, ze was onderweg naar een festivalletje, aangeschoten wild oid, georganiseerd door Jansbrug maar wel een open feest. En het zit op een halve minuut van waar ik woon (lijm & cultuur voor de kenners). Naja, ik dacht waarom niet, spring maar achterop, daarbij is een beetje mensen extra kennen nooit erg en was ze bovendien ook bepaald niet onaardig om te zienalhoewel ik het daar niet voor deed. Ben blij met mijn eigen meiske
Naja, beetje babbelen enzo, geertje heette ze, 7e jaars io-studente, gezellig, en toen waren we er al. En toen keek ze me eigenlijk met de meest grote vragende ogen aan en vroeg: je komt toch wel mee he? Ik ken hier eigenlijk ook niemand want ik kom alleen omdat mijn zus het deels organiseert.
En toen faalde ik, mompelde ik iets over... even mijn spullen naar huis brengen, weet niet of ik nog een tientje heb, en zit ik hier nu op fok.
klacht: had verdomme een leuk feestje mee kunnen pakken
subklacht: mét een behoorlijk leuk wicht als gezelschap, en dat is nooit verkeerd. Al weet ik wel dat ik er niets mee zou doen, aandacht is altijd leuk (a)
subklacht2: ik HEB geeneens 10 euro meer.alles bij elkaar geschraapt 7,55 euro hier. Godverdegodver. Kut IB. En creditcard gebruiken om geld op te nemen lijkt me slecht plan.
subklacht3: het gevoel hebben dat het raar is als ik zomaar mee uit zou willen gaan met een onbekend meisje, naar een feest waar we allebei niemand kennen, omdat ik een vriendin heb. Heeft dat er uberhaupt wat mee te maken?
subklacht4:faalhaas!
Maak je niet druk.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:12 schreef Holy_Goat het volgende:salsa dus (nog) niet
hehe. Nou, ik heb gezegd dat ik mijn spullen thuis ging droppen en dan 'denk ik wel' zou terugkomen. Waarop ze zei dat ze anders ook wel ff mee kon lopen stukje. Heb bedankt. Toen zei ze: jammer. Maarja, dan ga ik maar naar binnen zo. moet toch op mijn zus wachten. als je over 5 nog niet terug bent ga ik wel naar binnenquote:
kennelijk niet. Het was niet: thanks, doei. Het was redelijk proberen mij mee te krijgen iig.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Mwah eigenlijk niet eens zo slecht gedaan TS. Natuurlijk had je wel mee moeten gaan maar de loeder deed het natuurlijk alleen voor de lift!
waar woon jij danquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:19 schreef the_legend_killer het volgende:
Als je in de buurt woonde konden we samen gaan
dan ben ik kennelijk al een rasechte gay. NK stijldansen latin gedaan. (3equote:Op vrijdag 10 april 2009 23:14 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Maak je niet druk.
Als je er over nadenkt ooit salsadansen te leren ben je toch homo.
mijn huisgenoot. maar die is niet thuisquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:34 schreef Cracka-ass het volgende:
Ga alsnog, is er niet iemand bij wie je wat centjes kan bietsen?
semi gedwongen paasinkopen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:55 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Wtf trouwens, het is de 10de, waarom is je geld al op?
die voorwaarde kan ik me niet aan houden. Ben namelijk niets met er van plan. Zij leek wel wat van plan overigens. Maar dikke pech voor haarquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:52 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ik heb wel een tientje voor je. Groene flat, nr 230. Op voorwaarde dat er morgen foto's van jou en haar op Lijm & Cultuur, de afterparty in Speakers en in jouw slaapkamer in dit topic staan.
punt 1. ik ging niet met er batsen, wilde geen relatie met er, ook niet zoenen of wat dan ook. Alleen gezelligheid, beetje babbelen. al heette ze tinkerbell. Ze was aardig en had mooie ogenquote:Op zaterdag 11 april 2009 00:32 schreef luckass het volgende:
Geertje.
7 jaar over IO doen.
Niet meegaan.
Enige en juiste antwoord.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:14 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Maak je niet druk.
Als je er over nadenkt ooit salsadansen te leren ben je toch homo.
Hij weet haar naam, niet onbekend meer.quote:Op zaterdag 11 april 2009 12:27 schreef Appletree het volgende:
Het is ook niet de bedoeling dat je met een onbekende chick naar een feestje gaat als je een vriendin hebt.
WTF? Dit was je beste plan van de avond. Dat kost je wat schamele pinkosten extra maar het gaat wel slechts om een tientje en een wereldavond... kom eens uit je vriendin-comfortzone!quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:12 schreef Holy_Goat het volgende:
En creditcard gebruiken om geld op te nemen lijkt me slecht plan.
ja i know, dat was ook een dikke reden om niet te gaan.quote:Op zaterdag 11 april 2009 12:27 schreef Appletree het volgende:
Het is ook niet de bedoeling dat je met een onbekende chick naar een feestje gaat als je een vriendin hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |