abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 april 2009 @ 00:49:37 #161
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_67967071
quote:
Op maandag 13 april 2009 00:41 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Nucleair vergif?
Hoe kom je daar nou weer bij?
Er is zelfs een kleur naar vernoemd
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_67967121
quote:
Op zondag 12 april 2009 23:54 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Tada . Wat stond er nu van de week in de krant over RLS!?
Dat bestaat al heel lang. Nee, je zult met iets nieuws moeten komen of een dramatische vermeerdering van het aantal chronisch zieken moeten kunnen aantonen.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_67967158
quote:
Op maandag 13 april 2009 00:49 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

pi_67967173
Volgens mij is TS gefrustreerd omdat zijn artsen hem zelf medicatie proberen voor te schrijven

Mijn oordeel nav dit topic; je hebt het nodig
  maandag 13 april 2009 @ 00:53:38 #165
52357 Lambiekje
pi_67967177
quote:
Op maandag 13 april 2009 00:51 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Dat bestaat al heel lang. Nee, je zult met iets nieuws moeten komen of een dramatische vermeerdering van het aantal chronisch zieken moeten kunnen aantonen.
Ja maar dat wordt nu geprofileerd als zeer ernstige aandoening en nagenoeg iedereen heeft het.
En daarnaast kent niemand het nog . Dus het is wel nieuw.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 13 april 2009 @ 00:58:10 #166
52357 Lambiekje
pi_67967291
quote:
Op maandag 13 april 2009 00:53 schreef Provinciaal het volgende:
Volgens mij is TS gefrustreerd omdat zijn artsen hem zelf medicatie proberen voor te schrijven

Mijn oordeel nav dit topic; je hebt het nodig
nee helaas kwakzalverij ben ik nog niet in aanraking geweest. Ben nog nooit voor mezelf bij de apotheek geweest. Om eerlijk te zijn ik denk dat ik maar 3 keer in mijn 31 jarig bestaan bij een pillenboer ben geweest.
pi_67967313
Gebruikt TS trouwens zelf wel regelmatig alcohol, marijuana en / of andere drugs? Ik gok van wel.
pi_67967347
Dat niemand het kent is klinkklare onzin.
  maandag 13 april 2009 @ 01:02:17 #169
52357 Lambiekje
pi_67967405
quote:
Op maandag 13 april 2009 00:58 schreef Provinciaal het volgende:
Gebruikt TS trouwens zelf wel regelmatig alcohol, marijuana en / of andere drugs? Ik gok van wel.
alcohol : soms 1 biertje 1 wijntje in de week. uitzonderingen daar gelaten
marijuana : 1 keer toen ik 16/17 was
sigaret: 3 toen ik 15 was na lang aandringen klasgenoten
cafeïne/theine dat dan wel dagelijks.
  maandag 13 april 2009 @ 01:03:10 #170
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_67967435
quote:
Op maandag 13 april 2009 00:49 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Nou wat een solide onderbouwing Kan dat nog beter?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_67967450
quote:
Op maandag 13 april 2009 00:58 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

nee helaas kwakzalverij ben ik nog niet in aanraking geweest. Ben nog nooit voor mezelf bij de apotheek geweest. Om eerlijk te zijn ik denk dat ik maar 3 keer in mijn 31 jarig bestaan bij een pillenboer ben geweest.
Maar hoe functioneer jij dan in het dagelijks leven met al deze overtuigingen van je? Dat moet toch problemen geven met werk, vrienden, familie, partners, enzovoorts.

Ik zal niet de enige zijn die nav je posts hier vermoed dat je in een waanstoornis leeft of er in ieder geval tegenaan hikt, misschien ben je zelfs psychotisch.
pi_67967488
quote:
Op maandag 13 april 2009 01:02 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

alcohol : soms 1 biertje 1 wijntje in de week. uitzonderingen daar gelaten
marijuana : 1 keer toen ik 16/17 was
sigaret: 3 toen ik 15 was na lang aandringen klasgenoten
cafeïne/theine dat dan wel dagelijks.
Maar dat is toch ook een vorm van medicatie? En de koffie-industrie heeft ook hele grote belangen...
  maandag 13 april 2009 @ 01:06:22 #173
52357 Lambiekje
pi_67967517
quote:
Op maandag 13 april 2009 00:59 schreef MinderMutsig het volgende:
Dat niemand het kent is klinkklare onzin.
RLS zegt echt niemand wat in mijn omgeving. Het begrip is totaal niet ingebeurd en dat bedoel ik eigenlijk. Dacht dat je dat wel begreep.

Niemand is natuurlijk sowieso onzin anders zouden we nu geen woordenwisseling hebben

HPV was 2 jaar geleden ook bijna niemand bekend en al helemaal niet bij de doelgroep. Het is pas sinds november in zwang geraakt.
  maandag 13 april 2009 @ 01:07:50 #174
52357 Lambiekje
pi_67967547
quote:
Op maandag 13 april 2009 01:03 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Nou wat een solide onderbouwing Kan dat nog beter?
naja zeg humor ontbreekt je ook al.
pi_67967575
quote:
Op maandag 13 april 2009 01:06 schreef Lambiekje het volgende:

[..]
Koffie en thee is echt 1 grote maffia.
Ze maken je afhankelijk van het goedje en stoppen het vol met verslavende middelen.
Dat iemand als jij, met jouw kennis van dit soort zaken, dat drinkt... Valt me echt zwaar tegen...
  maandag 13 april 2009 @ 01:09:37 #176
52357 Lambiekje
pi_67967584
quote:
Op maandag 13 april 2009 01:03 schreef Provinciaal het volgende:

[..]

Maar hoe functioneer jij dan in het dagelijks leven met al deze overtuigingen van je? Dat moet toch problemen geven met werk, vrienden, familie, partners, enzovoorts.

Ik zal niet de enige zijn die nav je posts hier vermoed dat je in een waanstoornis leeft of er in ieder geval tegenaan hikt, misschien ben je zelfs psychotisch.
En dan heb ik nog niet eens over onzin van verzonnen ziektes gehad in deze topic
  maandag 13 april 2009 @ 01:10:57 #177
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_67967608
quote:
Op maandag 13 april 2009 01:07 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

naja zeg humor ontbreekt je ook al.
Daar zijn genoeg mensen het niet mee eens.
Heb je nog een antwoord op de vraag?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_67967620
quote:
Op maandag 13 april 2009 01:09 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

En dan heb ik nog niet eens over onzin van verzonnen ziektes gehad in deze topic
Dat bedoel ik, je ideeën zijn nogal 'out there', dat moet veel frictie opleveren.
pi_67967949
quote:
Op maandag 13 april 2009 01:06 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

RLS zegt echt niemand wat in mijn omgeving. Het begrip is totaal niet ingebeurd en dat bedoel ik eigenlijk. Dacht dat je dat wel begreep.

Niemand is natuurlijk sowieso onzin anders zouden we nu geen woordenwisseling hebben

HPV was 2 jaar geleden ook bijna niemand bekend en al helemaal niet bij de doelgroep. Het is pas sinds november in zwang geraakt.
Mja ik ken maar weinig mensen die het niet kennen. Dat geldt in iets mindere mate voor HPV maar ook daarvan waren de meesten een x aantal jaren geleden al wel op de hoogte dat een virus verantwoordelijk is voor baarmoederhalskanker.
Dat is eerlijk gezegd nieuws waarvan ik niet snap dat mensen daar niet van op de hoogte zijn/waren.
pi_67967976
Je zou ook met z'n allen wat na kunnen denken over de postings van TS? Ik denk dat de waarheid wel ergens in het midden ligt. Bayern en consorten geven vermoedelijk geen ruk om de patiënt, die willen aandeelhouders tevreden houden en omzetvergroting. Er zit best wel wat fout in de gezondheidszorg, voedingsindustrie en niet te vergeten de levensstijl van de mensen.

Maar goed, met kanker heb ik toch liever chemo dan bietensap, omdat het eerste nu eenmaal wat effectiever is gebleken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')