Er is zelfs een kleur naar vernoemdquote:Op maandag 13 april 2009 00:41 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Nucleair vergif?![]()
Hoe kom je daar nou weer bij?
Dat bestaat al heel lang. Nee, je zult met iets nieuws moeten komen of een dramatische vermeerdering van het aantal chronisch zieken moeten kunnen aantonen.quote:Op zondag 12 april 2009 23:54 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Tada . Wat stond er nu van de week in de krant over RLS!?
quote:Op maandag 13 april 2009 00:49 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Er is zelfs een kleur naar vernoemd
Ja maar dat wordt nu geprofileerd als zeer ernstige aandoening en nagenoeg iedereen heeft het.quote:Op maandag 13 april 2009 00:51 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat bestaat al heel lang. Nee, je zult met iets nieuws moeten komen of een dramatische vermeerdering van het aantal chronisch zieken moeten kunnen aantonen.
nee helaas kwakzalverij ben ik nog niet in aanraking geweest. Ben nog nooit voor mezelf bij de apotheek geweest. Om eerlijk te zijn ik denk dat ik maar 3 keer in mijn 31 jarig bestaan bij een pillenboer ben geweest.quote:Op maandag 13 april 2009 00:53 schreef Provinciaal het volgende:
Volgens mij is TS gefrustreerd omdat zijn artsen hem zelf medicatie proberen voor te schrijven
Mijn oordeel nav dit topic; je hebt het nodig
alcohol : soms 1 biertje 1 wijntje in de week. uitzonderingen daar gelatenquote:Op maandag 13 april 2009 00:58 schreef Provinciaal het volgende:
Gebruikt TS trouwens zelf wel regelmatig alcohol, marijuana en / of andere drugs? Ik gok van wel.
Nou wat een solide onderbouwingquote:Op maandag 13 april 2009 00:49 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Er is zelfs een kleur naar vernoemd
Maar hoe functioneer jij dan in het dagelijks leven met al deze overtuigingen van je? Dat moet toch problemen geven met werk, vrienden, familie, partners, enzovoorts.quote:Op maandag 13 april 2009 00:58 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
nee helaas kwakzalverij ben ik nog niet in aanraking geweest. Ben nog nooit voor mezelf bij de apotheek geweest. Om eerlijk te zijn ik denk dat ik maar 3 keer in mijn 31 jarig bestaan bij een pillenboer ben geweest.
Maar dat is toch ook een vorm van medicatie? En de koffie-industrie heeft ook hele grote belangen...quote:Op maandag 13 april 2009 01:02 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
alcohol : soms 1 biertje 1 wijntje in de week. uitzonderingen daar gelaten
marijuana : 1 keer toen ik 16/17 was
sigaret: 3 toen ik 15 was na lang aandringen klasgenoten
cafeïne/theine dat dan wel dagelijks.
RLS zegt echt niemand wat in mijn omgeving. Het begrip is totaal niet ingebeurd en dat bedoel ik eigenlijk. Dacht dat je dat wel begreep.quote:Op maandag 13 april 2009 00:59 schreef MinderMutsig het volgende:
Dat niemand het kent is klinkklare onzin.
naja zeg humor ontbreekt je ook al.quote:Op maandag 13 april 2009 01:03 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Nou wat een solide onderbouwingKan dat nog beter?
Koffie en thee is echt 1 grote maffia.quote:
En dan heb ik nog niet eens over onzin van verzonnen ziektes gehad in deze topicquote:Op maandag 13 april 2009 01:03 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Maar hoe functioneer jij dan in het dagelijks leven met al deze overtuigingen van je? Dat moet toch problemen geven met werk, vrienden, familie, partners, enzovoorts.
Ik zal niet de enige zijn die nav je posts hier vermoed dat je in een waanstoornis leeft of er in ieder geval tegenaan hikt, misschien ben je zelfs psychotisch.
Daar zijn genoeg mensen het niet mee eens.quote:Op maandag 13 april 2009 01:07 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
naja zeg humor ontbreekt je ook al.
Dat bedoel ik, je ideeën zijn nogal 'out there', dat moet veel frictie opleveren.quote:Op maandag 13 april 2009 01:09 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
En dan heb ik nog niet eens over onzin van verzonnen ziektes gehad in deze topic
Mja ik ken maar weinig mensen die het niet kennen. Dat geldt in iets mindere mate voor HPV maar ook daarvan waren de meesten een x aantal jaren geleden al wel op de hoogte dat een virus verantwoordelijk is voor baarmoederhalskanker.quote:Op maandag 13 april 2009 01:06 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
RLS zegt echt niemand wat in mijn omgeving. Het begrip is totaal niet ingebeurd en dat bedoel ik eigenlijk. Dacht dat je dat wel begreep.
Niemand is natuurlijk sowieso onzin anders zouden we nu geen woordenwisseling hebben![]()
HPV was 2 jaar geleden ook bijna niemand bekend en al helemaal niet bij de doelgroep. Het is pas sinds november in zwang geraakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |