abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 april 2009 @ 01:09:37 #176
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_67967584
quote:
Op maandag 13 april 2009 01:03 schreef Provinciaal het volgende:

[..]

Maar hoe functioneer jij dan in het dagelijks leven met al deze overtuigingen van je? Dat moet toch problemen geven met werk, vrienden, familie, partners, enzovoorts.

Ik zal niet de enige zijn die nav je posts hier vermoed dat je in een waanstoornis leeft of er in ieder geval tegenaan hikt, misschien ben je zelfs psychotisch.
En dan heb ik nog niet eens over onzin van verzonnen ziektes gehad in deze topic
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 13 april 2009 @ 01:10:57 #177
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_67967608
quote:
Op maandag 13 april 2009 01:07 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

naja zeg humor ontbreekt je ook al.
Daar zijn genoeg mensen het niet mee eens.
Heb je nog een antwoord op de vraag?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_67967620
quote:
Op maandag 13 april 2009 01:09 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

En dan heb ik nog niet eens over onzin van verzonnen ziektes gehad in deze topic
Dat bedoel ik, je ideeën zijn nogal 'out there', dat moet veel frictie opleveren.
pi_67967949
quote:
Op maandag 13 april 2009 01:06 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

RLS zegt echt niemand wat in mijn omgeving. Het begrip is totaal niet ingebeurd en dat bedoel ik eigenlijk. Dacht dat je dat wel begreep.

Niemand is natuurlijk sowieso onzin anders zouden we nu geen woordenwisseling hebben

HPV was 2 jaar geleden ook bijna niemand bekend en al helemaal niet bij de doelgroep. Het is pas sinds november in zwang geraakt.
Mja ik ken maar weinig mensen die het niet kennen. Dat geldt in iets mindere mate voor HPV maar ook daarvan waren de meesten een x aantal jaren geleden al wel op de hoogte dat een virus verantwoordelijk is voor baarmoederhalskanker.
Dat is eerlijk gezegd nieuws waarvan ik niet snap dat mensen daar niet van op de hoogte zijn/waren.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_67967976
Je zou ook met z'n allen wat na kunnen denken over de postings van TS? Ik denk dat de waarheid wel ergens in het midden ligt. Bayern en consorten geven vermoedelijk geen ruk om de patiënt, die willen aandeelhouders tevreden houden en omzetvergroting. Er zit best wel wat fout in de gezondheidszorg, voedingsindustrie en niet te vergeten de levensstijl van de mensen.

Maar goed, met kanker heb ik toch liever chemo dan bietensap, omdat het eerste nu eenmaal wat effectiever is gebleken.
pi_67968005
Lambiekje, wat is eigenlijk jouw verklaring voor ziekten die al eeuwen aanwezig zijn bij mensen? Sinds voor de E-nummers en de medische industrie e.d.
pi_67968053
quote:
Op maandag 13 april 2009 01:31 schreef MinderMutsig het volgende:
Lambiekje, wat is eigenlijk jouw verklaring voor ziekten die al eeuwen aanwezig zijn bij mensen? Sinds voor de E-nummers en de medische industrie e.d.
Dat was toch heel vaak een hygiëne probleem. Nog los van het feit dat men vroeger vaak niet eens wist welke ziekte men nu precies had.
pi_67968100
quote:
Op maandag 13 april 2009 01:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Dat was toch heel vaak een hygiëne probleem. Nog los van het feit dat men vroeger vaak niet eens wist welke ziekte men nu precies had.
Chronische ziekten zoals bijvoorbeeld reuma krijg je niet door gebrek aan hygiëne en dat men niet wist wat het was doet niets af aan het feit dat het ook toen al voor kwam.
pi_67969307
@ fluoride als nucleair afval: Boekje heeft al in een ander topic verteld dat fluor wordt gebruikt om uranium mee te kraken of zo en dat men het in tandpasta stopt om er op een goedkope manier van af te komen, terwijl het juist makkelijk opnieuw gebruikt kan worden.
Toen ik Biekje later in een ander topic op zijn fluoride-overtuiging aansprak, ontkende hij zeer stellig dat hij ooit gezegd zou hebben dat wat in tandpasta zit een nucleair afvalproduct is, maar nu in dit topic zegt hij blijkbaar dus weer WEL dat het een nucleair afvalproduct is.

@ Nemmijnietserieus: uiteraard ligt de waarheid in het midden, maar Biekje zegt dat de waarheid juist veel extremer is dan hoe hij het hier in BNW verkondigt. Ik heb al geadviseerd om lager in te steken om zo toch wat meer mensen te kunnen overtuigen, maar voor Biekje is dit al het basisniveau en het kan gewoon niet subtieler.

Toch, Lambiekje?
  maandag 13 april 2009 @ 10:23:09 #185
52357 Lambiekje
pi_67970023
quote:
Op maandag 13 april 2009 09:14 schreef ToT het volgende:
@ fluoride als nucleair afval: Boekje heeft al in een ander topic verteld dat fluor wordt gebruikt om uranium mee te kraken of zo en dat men het in tandpasta stopt om er op een goedkope manier van af te komen, terwijl het juist makkelijk opnieuw gebruikt kan worden.
Toen ik Biekje later in een ander topic op zijn fluoride-overtuiging aansprak, ontkende hij zeer stellig dat hij ooit gezegd zou hebben dat wat in tandpasta zit een nucleair afvalproduct is, maar nu in dit topic zegt hij blijkbaar dus weer WEL dat het een nucleair afvalproduct is.

@ Nemmijnietserieus: uiteraard ligt de waarheid in het midden, maar Biekje zegt dat de waarheid juist veel extremer is dan hoe hij het hier in BNW verkondigt. Ik heb al geadviseerd om lager in te steken om zo toch wat meer mensen te kunnen overtuigen, maar voor Biekje is dit al het basisniveau en het kan gewoon niet subtieler.

Toch, Lambiekje?
Nou iedereen weet toch dat tandpasta niet mag worden ingeslikt. Je ziet de waarschuwingsmelding op de amerikaanse verpakking. Je weet van de demonstraties dat we absoluut geen extra fluoride in het drinkwater willen in de jaren 80. 1 + 1 = 2

Fluoride is ratpoin/nuclear waste
The Fluoride Deception: How a Nuclear Waste Byproduct Made Its Way Into the Nation’s Drinking Water

Het zit dus daaro ook al in de mineraal water
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_67970118
quote:
Op maandag 13 april 2009 01:09 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Gelukkig lezen niet alleen complete leken dat soort boeken:

This is another book in a long series that follows in the tradition of twisted paranoia seen in all denialism. The book is amusing for people who understand science and medicine and dangerous to those who do not. If you run out of kindling sticks, it could come in handy.

Ik ben het hier helemaal mee eens. Met alle respect Lambiekje, maar het is gewoon verwerpelijk om AIDS te ontkennen als gevolg van HIV. Je moet met je hoofd in de wolken leven als je deze prut gelooft. Maar van mij mag je in je eigen wereldje leven, trappen tegen alles wat meer macht heeft dan jij, alles kleineren wat meer status heeft dan jij zodat je je niet meer minderwaardig hoeft te voelen. Waarschijnlijk ben je niet een slecht persoon, maar je ideeen zijn ronduit afstotelijk en verwerpelijk.

Vooralsnog laat ik het hierbij. Je bent dit topic begonnen, níet om in discussie te gaan, maar om oeverloze opsommingen te geven van pseudowetenschappelijke nonsens om je paranoia goed te praten. Je luistert naar niemand, ontwijkt zogenoemde speerpunten om met futiliteiten op te proppen te komen etc. etc. Ik hoop van harte dat iemand je kan verlichten, want ik gun het niemand jouw angstige leven te leven.
I feel kinda Locrian today
pi_67970145
Ah dus je zegt dat het WEL nucleair afval is!

Kijk, dat je het niet mag inslikken kan ik me best voorstellen: veel stoffen zijn in KLEINE mate goed voor je (en in dit geval: alleen op bepaalde plekken in je lichaam: je tanden), maar in GROTE hoeveelheden is het SLECHT voor je. Zo moet je ook niet te veel vitamine A slikken, maar om nou te zeggen dat vitamine A puur vergif is?
  maandag 13 april 2009 @ 10:33:18 #188
52357 Lambiekje
pi_67970178
quote:
Op maandag 13 april 2009 10:29 schreef starla het volgende:

[..]

Gelukkig lezen niet alleen complete leken dat soort boeken:

This is another book in a long series that follows in the tradition of twisted paranoia seen in all denialism. The book is amusing for people who understand science and medicine and dangerous to those who do not. If you run out of kindling sticks, it could come in handy.

Ik ben het hier helemaal mee eens. Met alle respect Lambiekje, maar het is gewoon verwerpelijk om AIDS te ontkennen als gevolg van HIV. Je moet met je hoofd in de wolken leven als je deze prut gelooft. Maar van mij mag je in je eigen wereldje leven, trappen tegen alles wat meer macht heeft dan jij, alles kleineren wat meer status heeft dan jij zodat je je niet meer minderwaardig hoeft te voelen. Waarschijnlijk ben je niet een slecht persoon, maar je ideeen zijn ronduit afstotelijk en verwerpelijk.
Als er iets is wat overduidelijk berust op bedrog, plagiaat, misleiding, deceptie dan is het de leugen over HIV veroorzaakt AIDS.
  maandag 13 april 2009 @ 10:34:10 #189
52357 Lambiekje
pi_67970199
quote:
Op maandag 13 april 2009 10:30 schreef ToT het volgende:
Ah dus je zegt dat het WEL nucleair afval is!

Kijk, dat je het niet mag inslikken kan ik me best voorstellen: veel stoffen zijn in KLEINE mate goed voor je (en in dit geval: alleen op bepaalde plekken in je lichaam: je tanden), maar in GROTE hoeveelheden is het SLECHT voor je. Zo moet je ook niet te veel vitamine A slikken, maar om nou te zeggen dat vitamine A puur vergif is?
Ja maar vit A is een natuurlijk product.
Fluoride is een afvalproduct van atoombommen.

Waar denk overigens dan dat die kleurnaam anders vandaan komt:) Komt niet uit de lucht vallen of wel?
pi_67970263
lamaa
I feel kinda Locrian today
pi_67970335
quote:
Op maandag 13 april 2009 10:34 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ehhh: http://nl.wikipedia.org/wiki/Uraniumhexafluoride Niks atoombommen!

Fluoride is in de meeste verbindingen trouwens totaal onschuldig, omdat het een nog sterkere oxidator is dan zuurstof (Van sterk naar zwak: F, O, Cl, N, Br, I, S, C, H, P, Si als ik het goed heb; ik heb m'n Binas ff niet bij de hand.)

Fluoride is essentieel voor je tanden.
pi_67970338
quote:

[..]

Waar denk overigens dan dat die kleurnaam anders vandaan komt:) Komt niet uit de lucht vallen of wel?
Ga eerst eens een cursus fluoriden volgen.
Er zijn duizenden verschillende fluoriden...

http://nl.wikipedia.org/wiki/Fluoride
pi_67978003
quote:

[..]

Beetje jammer dat je ook hier de plank misslaat. Fluoride in zijn pure vorm komt inderdaad niet voor in de natuur. Het zit echter ook niet in die pure vorm in tandpasta. Wat in tandpasta zit, is 9 van de 10 keer natriumfluoride. En natriumfluoride komt wel degelijk voor in de natuur,als het mineraal villiaumiet.

Je kunt dus stellen dat NaF, natriumfluoride, datgene wat in tandpasta zit, dus ook een natuurprodukt is. Het is echter nogal zeldzaam en relatief makkelijk te maken.
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_67979276
Dat is dus weer een stap terug naar de conclusie van ToT, oftewel we snoepen teveel. De vraag is dan, waarom worden niet alle chemische door natuurlijke suikers vervangen? In Afrika hebben ze geen tandpasta en ze hebben daar altijd zon perfect gebit? Komt dat anders door het contrast tussen de hoofdhuid en de kleur tanden, dit snap ik namelijk echt niet.

Of is dit weer iets van de medische industrie om ons afhankelijk van tandpasta te maken en zodoende weer zakken te kunnen vullen?
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_67981153
quote:
Op maandag 13 april 2009 16:47 schreef mediaconsument het volgende:
Dat is dus weer een stap terug naar de conclusie van ToT, oftewel we snoepen teveel. De vraag is dan, waarom worden niet alle chemische door natuurlijke suikers vervangen? In Afrika hebben ze geen tandpasta en ze hebben daar altijd zon perfect gebit? Komt dat anders door het contrast tussen de hoofdhuid en de kleur tanden, dit snap ik namelijk echt niet.

Of is dit weer iets van de medische industrie om ons afhankelijk van tandpasta te maken en zodoende weer zakken te kunnen vullen?
wat is dat nou weer voor raar feitje wat je uit je mouw schudt? Ben je weleens in Afrika geweest? Ik kan je vertellen dat veel mensen daar een door en door verrot gebit hebben.
pi_67981256
quote:
Op maandag 13 april 2009 18:00 schreef arie_bc het volgende:

[..]

wat is dat nou weer voor raar feitje wat je uit je mouw schudt? Ben je weleens in Afrika geweest? Ik kan je vertellen dat veel mensen daar een door en door verrot gebit hebben.
Misschien een leuke foto ter illustratie.

Jongens uit de krottenwijken. Tanden waar de gemiddelde Nederlander jaloers op zou zijn. Ik denk dan ook dat zij hun geld liever aan eten besteden dan aan tandpasta of snoep.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_67981740
quote:
Op maandag 13 april 2009 18:05 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Misschien een leuke foto ter illustratie.

[ afbeelding ]

Jongens uit de krottenwijken. Tanden waar de gemiddelde Nederlander jaloers op zou zijn. Ik denk dan ook dat zij hun geld liever aan eten besteden dan aan tandpasta of snoep.
lol, 1 foto is hje bewijs en het zijn nog kinderen ook. Gaatjes van kinderen zie je niet, maar kijk bij de 30+ mensen en die hebben veelal gaten in het gebit tot nog maar een paar tanden over.
  maandag 13 april 2009 @ 19:11:16 #198
232678 John.Milton
Vanity is my favorite sin
pi_67982774
quote:
Op maandag 13 april 2009 18:27 schreef arie_bc het volgende:

[..]

lol, 1 foto is hje bewijs en het zijn nog kinderen ook. Gaatjes van kinderen zie je niet, maar kijk bij de 30+ mensen en die hebben veelal gaten in het gebit tot nog maar een paar tanden over.
Inderdaad. Maar als hij dit als bewijs ziet dan weet je wel op welk niveau je de discussie moet voeren.
pi_67982909
quote:
Op maandag 13 april 2009 18:27 schreef arie_bc het volgende:

[..]

Het klopt dat het bewijs een beetje uit de lucht gegrepen is. Echter is het een feit dat ons dieet veel meer zuren bevat dan het dieet van de Afrikanen. Feit is ook, dat zij minder eten in de winkel kopen en meer rechtstreeks uit de natuur eten. Het hele idee over Afrika en ontwikkelingslanden uberhaupt is dan ook raar. Dat ze niet allemaal een groot huis, auto en tv hebben betekend niet dat ze achterlopen op de westerse wereld.

Ik had dan ook niet veel tijd waardoor ik het wat snel gedaan heb, ook ben ik nog nooit in Afrika geweest en heb ik vaak het idee wij sowieso weinig weten hoe het er in Afrika echt aan toe gaat. Punt blijft nogsteeds dat tandpasta bij lange na niet door iedereen in Afrika gebruikt word en er genoeg voorbeelden van mensen te vinden zijn die zonder ooit te hebben gepoetst een strak gebit hebben.

Heck, ons lichaam is sterk genoeg om zonder kunstmatig onderhoud te kunnen oveleven. Raar dat we het dan wel nodig hebben in de westerse wereld.

[ Bericht 0% gewijzigd door mediaconsument op 13-04-2009 19:47:45 ]
  maandag 13 april 2009 @ 20:29:33 #200
52357 Lambiekje
pi_67984970
quote:
Op maandag 13 april 2009 19:16 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Het klopt dat het bewijs een beetje uit de lucht gegrepen is. Echter is het een feit dat ons dieet veel meer zuren bevat dan het dieet van de Afrikanen. Feit is ook, dat zij minder eten in de winkel kopen en meer rechtstreeks uit de natuur eten. Het hele idee over Afrika en ontwikkelingslanden uberhaupt is dan ook raar. Dat ze niet allemaal een groot huis, auto en tv hebben betekend niet dat ze achterlopen op de westerse wereld.

Ik had dan ook niet veel tijd waardoor ik het wat snel gedaan heb, ook ben ik nog nooit in Afrika geweest en heb ik vaak het idee wij sowieso weinig weten hoe het er in Afrika echt aan toe gaat. Punt blijft nogsteeds dat tandpasta bij lange na niet door iedereen in Afrika gebruikt word en er genoeg voorbeelden van mensen te vinden zijn die zonder ooit te hebben gepoetst een strak gebit hebben.

Heck, ons lichaam is sterk genoeg om zonder kunstmatig onderhoud te kunnen oveleven. Raar dat we het dan wel nodig hebben in de westerse wereld.
Tandartsen moeten ook werk hebben. Die 20 mensen die tijdens skaten, fietsen of wat dan ook op hun muil zijn gegaan per regio daar redt je het niet mee. Dus is tandbederf door fluoride een goede bijkomstigheid. Eigen markt creeeren.

Je moet ze de kost geven die hun kinderen na het eten van appel hun tandenpoetsen
3 maal daags poetsen is bezopen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')