Ja vreemd, ze zeiden zojuist dat ze nog meer bruce materiaal hadden, maar ze mochten maar drie nummers uitzenden. Kan me niet voorstellen dat ze dus morgen met nog andere opnames komen?quote:Op zondag 31 mei 2009 23:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
Morgen meer over en van Bruce op Pinkpoptv, vanaf 19 uur op ned. 3.
Topquote:Op maandag 1 juni 2009 10:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat er van Bruce @ Nederland 3 is uitgezonden:
In Arnhem 2007 werd 10th Ave Freeze-out van de setlist geschrapt. Die had ik dus nog van 'm tegoed, maar na die prachtige Johnny 99 én Trapped was ik volledig bereid 10th Ave in te wisselen. Bleek niet nodigquote:Op zondag 31 mei 2009 15:08 schreef BountyKillerrr het volgende:
Misschien doel je meer en alleen op onderstaand blokje, daar kan ik me iets bij voorstellen, alhoewel ik fan ben van Johnny 99 en Ghost. Seeds en Raise vind ik minder.
Seeds
Johnny 99
The Ghost Of Tom Joad
Raise Your Hand
Je kon tijdens Out in the Street al zien dat hij prettig verrast was door de ontvangst op zo'n festival. Toch iets nieuws voor hem, in ieder geval in Europa.quote:Op maandag 1 juni 2009 11:30 schreef Zith het volgende:
Jezus die VARA beelden zijn geweldig, dat moment in badlands waar het publiek het overneemtBruce is echt onder de indruk!
Jungelandquote:Op maandag 1 juni 2009 17:13 schreef BountyKillerrr het volgende:
Vanavond meer materiaal op TV werd net aangekondigd, dus ander Bruce materiaal dan gisteren.
Vreemd, ben benieuwd of het niet weer een dooie mus is...
Heeft er iemand gisteren de TV uitzending opgenomen met een HD recorder of iets?
Zelfde materiaal dus weer. Ze mochten maar 3 nummers uitzenden.quote:Op maandag 1 juni 2009 17:13 schreef BountyKillerrr het volgende:
Vanavond meer materiaal op TV werd net aangekondigd, dus ander Bruce materiaal dan gisteren.
Vreemd, ben benieuwd of het niet weer een dooie mus is...
Heeft er iemand gisteren de TV uitzending opgenomen met een HD recorder of iets?
Helaas wel, maar wel leuk die aanvullende opmerkingen erbij en die beelden van net vóór het concert.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:59 schreef BlixaBargeld het volgende:
[..]
Zelfde materiaal dus weer. Ze mochten maar 3 nummers uitzenden.
Klootzakken. Beetje doen overkomen of er andere nummers zouden worden uitgezonden, alles voor de kijkcijfers he.. pffff.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:59 schreef BlixaBargeld het volgende:
[..]
Zelfde materiaal dus weer. Ze mochten maar 3 nummers uitzenden.
Zat ik ook al aan te denken, even in de Pinkpop archieven inbreken want daar zal dat juweeltje te vinden zijn...quote:Op maandag 1 juni 2009 22:30 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Doodzonde inderdaad... moge er op een dag maar het hele concert opduiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |