Er stonden vandaag een stuk of 35 vogelaars op een kleuitje bij e oostvaardersplassenquote:Op zondag 12 april 2009 00:02 schreef Bob. het volgende:
Niks trouwens tegen mensen die van fietsen houden hoor, maar ik vind fietsen eng. En mijn ouders zijn van die vogelfanaten die helemaal hysterisch worden als ze de weetikveelwat een nootje horen fluiten en daar moet ik dan naast staan.
En ik heb nu al zo veel spierpijn in mijn benen dat ik het niet aan kan om naar mijn bed te lopen.![]()
Ik wilde net vertellen over de prachtige lichtflitsen onderweg op de fiets.quote:Op zondag 12 april 2009 00:11 schreef Bob. het volgende:
DOEI JOP!
Ik hoorde het ook al ja, het bleef ook maar door gaan.quote:Op zondag 12 april 2009 00:22 schreef achterop23 het volgende:
00:20 en de klokkenluiden van de martinitoren? Is dat nieuw? Iets met pasen te maken? Zal de paashaas wel wezen!
quote:Op zondag 12 april 2009 08:35 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Goedemorgen allemaal
De Heer is waarlijk opgestaan
En de paashaas is waarlijk neergeschoten
Oud filmpje, ik weet het
quote:Op zondag 12 april 2009 08:35 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Goedemorgen allemaal
De Heer is waarlijk opgestaan
Die kerkdiensten duren wel lang tegenwoordig. Vroeger toen ik nog naar de kerk moest duurde het maar een uur.quote:Op zondag 12 april 2009 10:34 schreef JH87 het volgende:
Kom ik m'n nest uit rollen, is iedereen weg. Kerk.
Nou ja, dan geniet ik nu maar alleen van m'n paasontbijt. Volkoren brood.
Massale indoctrinatie vergt tegenwoordig wat meer tijd omdat tegengeluiden veel vaker gehoord wordenquote:Op zondag 12 april 2009 13:47 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Die kerkdiensten duren wel lang tegenwoordig. Vroeger toen ik nog naar de kerk moest duurde het maar een uur.
We zijn gelijk doorgegaan met picknick in het Noorderplantsoenquote:
Is dicht.quote:Op zondag 12 april 2009 16:36 schreef kikoooooo het volgende:
Iemand enig idee of de jumbo open is vanavond?
Wij zitten met een ernstig biertekort
Kun je niet gewoon bij iemand thuis gaan zitten? Of is het heel eng om studiegenoten in je kamer te hebben?quote:Op zondag 12 april 2009 16:45 schreef ForumGek het volgende:
Is er in het centrum van Groningen nog gratis draadloos internet? Ik hoorde zoiets en heb de website ook gevonden (www.draadloosgroningen.nl). Er staat dat de proef gestopt is, maar is het internet er nog wel?
Weet iemand anders nog een kroeg/restaurant waar je gratis internet hebt? Dit i.v.m. een project waar we morgen met een aantal lui mee bezig moeten, maar alle schoolfaciliteiten zijn gesloten. UB is evt. geen optie i.v.m. onbreken UB logincodes.
Kom maar bij de images zitten, dan mag je wel op mijn netwerkquote:Op zondag 12 april 2009 16:45 schreef ForumGek het volgende:
Is er in het centrum van Groningen nog gratis draadloos internet? Ik hoorde zoiets en heb de website ook gevonden (www.draadloosgroningen.nl). Er staat dat de proef gestopt is, maar is het internet er nog wel?
Weet iemand anders nog een kroeg/restaurant waar je gratis internet hebt? Dit i.v.m. een project waar we morgen met een aantal lui mee bezig moeten, maar alle schoolfaciliteiten zijn gesloten. UB is evt. geen optie i.v.m. onbreken UB logincodes.
Die verkopen geen alcoholquote:Op zondag 12 april 2009 16:38 schreef ForumGek het volgende:
Volgens mij niet nee, de AH to Go in het UMCG is wel open geloof ik, die ga ik zo ook maar plunderen
Zeker wel ! Heineken bottle-necks per 12, en genoeg wijn ookquote:
Nee hoor, maar is wel handig om ergens te gaan zitten waar het eten/drinken gebracht wordtquote:Op zondag 12 april 2009 16:58 schreef Bob. het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon bij iemand thuis gaan zitten? Of is het heel eng om studiegenoten in je kamer te hebben?
Check, net 24 opgehaaldquote:Op zondag 12 april 2009 17:06 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Zeker wel ! Heineken bottle-necks per 12, en genoeg wijn ook
/edit: 6-packs zijn het van Heineken. En ze hebben er nog een heleboel![]()
Dat dus, mag ik hier een gezellige foto van Leander tijdens de picknick plaatsen (waar de rest onherkenbaar op staat)?quote:
quote:Op zondag 12 april 2009 18:19 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Check, net 24 opgehaald
Prijs viel ook wel mee, 4.10 per 6
ja hoorquote:Op zondag 12 april 2009 18:25 schreef maok het volgende:
[..]
Dat dus, mag ik hier een gezellige foto van Leander tijdens de picknick plaatsen (waar de rest onherkenbaar op staat)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |