Dommelsch is prima bier hoor. Grolsch ook zeker.quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:24 schreef PeZu het volgende:
klagen over amstel maar dommelsch drinken_!
Guttegut, komt dat gezeik over welke pils lekkerder is weer voorbij ja?quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:32 schreef HowardStern het volgende:
[..]
Dommelsch is prima bier hoor. Grolsch ook zeker.
Liever Dommelsch dan Amstel of Bavaria, Holger of Schultenbrau.
Nee dat hoeft niet, daar gaat het topic ook niet over. Maak alleen duidelijk in mijn OP dat ik Dommelsch lekkerder vind dan Amstel. Dat jullie fokkertjes er dan nog écht op ingaan ook. tsjahquote:Op vrijdag 10 april 2009 21:36 schreef Like-a-Bunny het volgende:
[..]
Guttegut, komt dat gezeik over welke pils lekkerder is weer voorbij ja?
Tijd om de Keuringsdienst van Waarde eens te bekijken....
http://player.omroep.nl/?aflID=9213321
ja erg leuk hoor die aflevering maar ik proef toch wel degelijk verschil en koop gewoon het geen wat ik het graagst drinkquote:Op vrijdag 10 april 2009 21:36 schreef Like-a-Bunny het volgende:
[..]
Guttegut, komt dat gezeik over welke pils lekkerder is weer voorbij ja?
Tijd om de Keuringsdienst van Waarde eens te bekijken....
http://player.omroep.nl/?aflID=9213321
Heb niks tegen de reclame zelf hoor, de klacht is dat het in het 'echte' leven niet zo gemakkelijk is allemaalquote:
Natuurlijk, ik ook. Maar ooit een bierproeverij gedaan met gewone pils? Één groot faalfeest.quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja erg leuk hoor die aflevering maar ik proef toch wel degelijk verschil en koop gewoon het geen wat ik het graagst drink
ja wel eens gedaan en ik proef het wel, helaas voor mij danquote:Op vrijdag 10 april 2009 21:56 schreef Like-a-Bunny het volgende:
[..]
Natuurlijk, ik ook. Maar ooit een bierproeverij gedaan met gewone pils? Één groot faalfeest.
Oettinger staat hier ook nog, drinkt mn pa.quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:57 schreef Djeez het volgende:
Dommelsch, samen met Oranjeboom het ranzigste bier dat er bestaat. Oettinger!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |